Umiejętności
Agenci
Wycena nieruchomości
Nieruchomości komercyjne
Marketing
Negocjacje
Zarządzanie nieruchomościami
nieruchomości
Real Estate Development
Transakcji na rynku nieruchomości
Kierowanie zespołem
Agenci
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Przebyte szkolenia:
Szkolenie kompetencji społecznych - 2013r;
Skuteczna współpraca pośredniak z deweloperem - 2013r;
Zarządcze narzędzia negocjacyjne - warsztat z zakresu wywierania wpływu i obrony przed manipulacjami - 2013r;
Szkolenie produktowe-systemowe dla Doradców ds. Nieruchomości:
- tytuły prawne nabycia nieruchomości,
- dokumentacja,
- podatki - 2013r;
Rozpoznawanie autentyczności krajowych znaków pieniężnych- 2012r;
Szkolenie produktowe-systemowe dla Partnerów/Pracowników placówek partnerskich Banku BPH - 2012r;
Doskonalenie kompetencji menadżerskich
- budowa Zespołu ( Team Bulding),
- rozwiązywanie problemów,
- leadership
- komunikacja - perspektywa PM - 2010r;
Zarządzanie Projektami - poziom zaawansowany - 2009r;
CIC 3.0 Supervisor - 2009;
Zarządzanie zespołem - 2009r;
Skuteczna Komunikacja - 2009r;
Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramacha tematów zarządzania projektami Call Center - 2008r;
Oko w oko, twarzą w twarz czyli... asertywna komunikacja - 2008r;
Telefoniczna obsługa trudnego klienta oraz sztuka sprzedaży karty kredytowej - 2006r;
Profesjonalna sprzedaż przez telefon - 2006r.
Szkolenie kompetencji społecznych - 2013r;
Skuteczna współpraca pośredniak z deweloperem - 2013r;
Zarządcze narzędzia negocjacyjne - warsztat z zakresu wywierania wpływu i obrony przed manipulacjami - 2013r;
Szkolenie produktowe-systemowe dla Doradców ds. Nieruchomości:
- tytuły prawne nabycia nieruchomości,
- dokumentacja,
- podatki - 2013r;
Rozpoznawanie autentyczności krajowych znaków pieniężnych- 2012r;
Szkolenie produktowe-systemowe dla Partnerów/Pracowników placówek partnerskich Banku BPH - 2012r;
Doskonalenie kompetencji menadżerskich
- budowa Zespołu ( Team Bulding),
- rozwiązywanie problemów,
- leadership
- komunikacja - perspektywa PM - 2010r;
Zarządzanie Projektami - poziom zaawansowany - 2009r;
CIC 3.0 Supervisor - 2009;
Zarządzanie zespołem - 2009r;
Skuteczna Komunikacja - 2009r;
Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramacha tematów zarządzania projektami Call Center - 2008r;
Oko w oko, twarzą w twarz czyli... asertywna komunikacja - 2008r;
Telefoniczna obsługa trudnego klienta oraz sztuka sprzedaży karty kredytowej - 2006r;
Profesjonalna sprzedaż przez telefon - 2006r.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
sport ( piłka nożna), podróże, kulinaria,
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!