Umiejętności
Zarządzanie IT
Bezpieczeństwo IT
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie projektami programistycznymi
ochrona zdrowia
Zarządzanie Projektami Rozwojowymi
Zarządzanie projektami unijnymi
Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2
zarządzanie projektami (IT, inwestycyjnymi, naukowe)
IT w ochronie zdrowia
bezpieczeństwo w ochronie zdrowia, kreowanie projektów naukowych z polskimi uczelniami
kreowanie nowych projektów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Współwłaściciel, Prezes Zarządu
Medcore Sp. z o.o.
Medcore Sp. z o.o. zajmuje się od 1999r (wcześniej w innej formie prawnej) działalnością usługową w zakresie outsourcingu usług informatycznych dla placówek ochrony zdrowia. Usługi te polegają na świadczeniu usług doradczych w obszarze IT, wdrażaniu, serwisowaniu i administrowaniu sprzętowych i programowych zasobów informatycznych Szpitala zgodnie z podpisanymi umowami. Przedmiotem działalności jest również projektowanie i wytwarzanie oprogramowania na zamówienie, projektowanie, rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznych, doradztwo z obszaru IT w projektach inwestycyjnych szpitali oraz prowadzenie różnorodnych prac z obszaru IT i zarządzania projektami w projektach badawczo-rozwojowych finansowanych ze źródeł Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Poza tym realizujemy różne projekty informatyczne w obszarach: ochrony zdrowia, ratownictwa, straży granicznej, straży pożarnej. Współpracujemy z wieloma uczelniami wyższymi w Polsce.
Poza tym realizujemy różne projekty informatyczne w obszarach: ochrony zdrowia, ratownictwa, straży granicznej, straży pożarnej. Współpracujemy z wieloma uczelniami wyższymi w Polsce.
Członek Zarządu,
Odpowiedzialność na poziomie całej firmy:
a. za budżet firmy,
b. za zbudowanie struktury organizacyjnej firmy:
- zespołu sprzedażowego,
- zespół produkcji systemów informatycznych (analitycy biznesowi i systemowi, projektanci, testerzy i programiści),
- działu back office - wsparcie projektów.
Odpowiedzialność w projektach
Okres inicjowania projektu i podpisania umowy:
a. wygenerowanie tematyki projektu,
b. prowadzenie procesów przetargowych,
c. organizacja konsorcjum do projektu (w tym naukowo-przemysłowego),
d. opracowanie wniosku,
e. negocjacje i podpisanie umowy z Klientem (w projektach naukowych z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
Okres realizacji:
a.organizacja współpracy z Klientem, uczelniami i podwykonawcami,
b.reprezentowanie firmy w kontaktach z firmami, uczelniami, jako Członek Komitetów Sterujących w projektach,
c.zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach,
d.organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów do ww. projektów,
e.zarządzanie zespołem produkującym systemy informatyczne powstające w projektach,
f.nawiązanie współpracy przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanych w projektach rozwiązań,
g. budowa środowiska testowego w projektach,
h. zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
a. za budżet firmy,
b. za zbudowanie struktury organizacyjnej firmy:
- zespołu sprzedażowego,
- zespół produkcji systemów informatycznych (analitycy biznesowi i systemowi, projektanci, testerzy i programiści),
- działu back office - wsparcie projektów.
Odpowiedzialność w projektach
Okres inicjowania projektu i podpisania umowy:
a. wygenerowanie tematyki projektu,
b. prowadzenie procesów przetargowych,
c. organizacja konsorcjum do projektu (w tym naukowo-przemysłowego),
d. opracowanie wniosku,
e. negocjacje i podpisanie umowy z Klientem (w projektach naukowych z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
Okres realizacji:
a.organizacja współpracy z Klientem, uczelniami i podwykonawcami,
b.reprezentowanie firmy w kontaktach z firmami, uczelniami, jako Członek Komitetów Sterujących w projektach,
c.zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach,
d.organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów do ww. projektów,
e.zarządzanie zespołem produkującym systemy informatyczne powstające w projektach,
f.nawiązanie współpracy przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanych w projektach rozwiązań,
g. budowa środowiska testowego w projektach,
h. zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Menedżer Klienta, Handlowiec
a.sprzedaż systemów informatycznych,
b.prowadzenie procesów przetargowych,
c.negocjowanie warunków współpracy,
d.przygotowanie i prowadzenie umów z Klientem oraz Podwykonawcą,
e.prowadzenie i zarządzanie projektem,
f.konsulting w zakresie dostosowania organizacji Szpitala do optymalnego wykorzystywania dostarczanych w ramach projektów systemów informatycznych.
b.prowadzenie procesów przetargowych,
c.negocjowanie warunków współpracy,
d.przygotowanie i prowadzenie umów z Klientem oraz Podwykonawcą,
e.prowadzenie i zarządzanie projektem,
f.konsulting w zakresie dostosowania organizacji Szpitala do optymalnego wykorzystywania dostarczanych w ramach projektów systemów informatycznych.
Projekty
Wysokospecjalistyczna platforma wspomagająca planowanie cywilne i ratownictwo
Projekt - "Wysokospecjalistyczna platforma wspomagająca planowanie cywilne i ratownictwo w administracji publicznej RP oraz w jednostkach organizacyjnych KSRG”. Finansowanie: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 7/2015. Lider Konsorcjum Politechnika Warszawska Wydział Zarządzania, Umowa nr DOB-BIO7/11/02/2015. Budżet: 4 mln Realizacja 12.2015-12.2018.
Opis: Celem głównym projektu jest „Opracowanie i wykonanie na potrzeby podmiotów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych KSRG wysoko zaawansowanego narzędzia informatycznego wspomagającego planowanie cywilne i ratownictwo”. Głównym efektem będzie wysokospecjalistyczna platforma opracowana i wykonana w ramach prac projektowych, która będzie stanowić innowacyjną metodę wspomagającą planowanie cywilne i ratownictwo w administracji publicznej RP oraz w jednostkach organizacyjnych KSRG. Wysokospecjalistyczna platforma zostanie zaprojektowana jako kompletne rozwiązanie dla wszystkich poziomów planowania cywilnego.
Oprogramowanie będzie umożliwiało sprawne i efektywne przygotowanie Planów Zarządzania Kryzysowego przez podmioty uczestniczące w zarządzaniu kryzysowym na szczeblu centralnym i Planów Ratowniczych na szczeblu regionalnym i lokalnym. System IT pozwoli na doskonalenie i rozwój współdziałania organów funkcjonujących w ramach systemu zarządzania kryzysowego.
Opis: Celem głównym projektu jest „Opracowanie i wykonanie na potrzeby podmiotów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych KSRG wysoko zaawansowanego narzędzia informatycznego wspomagającego planowanie cywilne i ratownictwo”. Głównym efektem będzie wysokospecjalistyczna platforma opracowana i wykonana w ramach prac projektowych, która będzie stanowić innowacyjną metodę wspomagającą planowanie cywilne i ratownictwo w administracji publicznej RP oraz w jednostkach organizacyjnych KSRG. Wysokospecjalistyczna platforma zostanie zaprojektowana jako kompletne rozwiązanie dla wszystkich poziomów planowania cywilnego.
Oprogramowanie będzie umożliwiało sprawne i efektywne przygotowanie Planów Zarządzania Kryzysowego przez podmioty uczestniczące w zarządzaniu kryzysowym na szczeblu centralnym i Planów Ratowniczych na szczeblu regionalnym i lokalnym. System IT pozwoli na doskonalenie i rozwój współdziałania organów funkcjonujących w ramach systemu zarządzania kryzysowego.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Realizacja w latach od 2001 do 2017r. wielu projektów IT dla ochrony zdrowia - w różnych rolach
Realizacja kompleksowego doradztwa IT w ochronie zdrowia (Strategia, Analiza IT, Konsulting, Analizy Zarządcze, Bezpieczeństwo IT, Architektura IT)
W tym czasie uczestniczyłem i uczestniczę w wielu projektach informatycznych w polskich szpitalach od momentu wygenerowania projektu, przez postępowanie przetargowe, podpisanie umowy - do skutecznego wdrożenia i później obsługi informatycznej - outsourcing lub umowa utrzymaniowa. W ramach realizowanych projektów w różnym zakresie wdrażane były: Część "biała" medyczna: ruch chorych przychodnie, apteka i apteczki oddziałowe, laboratorium, pracownie diagnostyczne nie obrazowe, blok operacyjny, dokumentacja medyczna itp. Diagnostyka obrazowa: PACS, RIS, WEB oraz Część "szara" administracyjna: finanse, księgowość, środki trwałe, magazyny, kasa, kadry i płace. Realizacja kompleksowego doradztwa IT w ochronie zdrowia (Strategia, Analiza IT, Konsulting, Analizy Zarządcze, Bezpieczeństwo IT Ochrona Danych Osobowych, Architektura IT).
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: Prezes Zarządu, Kierownik Projektu. Główny dostawca usług, Zarządzający outsourcingiem itd.Realizacja kompleksowego doradztwa IT w ochronie zdrowia (Strategia, Analiza IT, Konsulting, Analizy Zarządcze, Bezpieczeństwo IT, Architektura IT)
Uruchomienie dokumentacji medycznej w wersji elektr dla Mazow. Centrum Psychiatrii w Drewnicy
Projekt „Uruchomienie dokumentacji medycznej w wersji elektronicznej dla Mazowieckiego Centrum Psychiatrii w Drewnicy wraz z kompleksowa obsługą informatyczną.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: Prezes Zarządu firmy realizującej usługi. Pełen zakres działań.
Badania antropometryczne funkcjonariuszy służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych
Projekt „Badania antropometryczne funkcjonariuszy służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych” Finansowanie: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 6/2014. Lider Konsorcjum Instytut Włókiennictwa, konsorcjant Politechnika Warszawska Wydział Mechatroniki– Gestor Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Umowa nr DOB-BIO6/20/74/2014. Budżet: 3,5 mln Realizacja 12.2014-04.2018.
Opis: Kompleksowy system wspierający cały proces od zmierzenia sylwetki funkcjonariusza (pomiary ze skanera 3D oraz pomiary manualne), przez proces analizy danych i budowy profili dla grup oraz pojedynczych osób, dalej wsparcie procesu zamówienia dużych ilości ubiorów, na bazie profili z systemu (pasowalność ubiorów), do etapu oceny jakości dostarczanych ubiorów w odniesieniu do złożonego zamówienia.
Opis: Kompleksowy system wspierający cały proces od zmierzenia sylwetki funkcjonariusza (pomiary ze skanera 3D oraz pomiary manualne), przez proces analizy danych i budowy profili dla grup oraz pojedynczych osób, dalej wsparcie procesu zamówienia dużych ilości ubiorów, na bazie profili z systemu (pasowalność ubiorów), do etapu oceny jakości dostarczanych ubiorów w odniesieniu do złożonego zamówienia.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
System gromadzenia i generowania informacji na potrzeby analizy kryminalnej w Straży Granicznej
Projekt "System gromadzenia i generowania informacji na potrzeby analizy kryminalnej i koordynacji działań w Straży Granicznej” Finansowanie: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 6/2014. Lider Konsorcjum Akademia Górniczo–Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Gestor Straż Graniczna, Umowa nr DOB-BIO6/08/129/2014. Budżet: 4,8 mln Realizacja 12.2014-12.2017. Opis: Celem projektu była konieczność wsparcia działań Straży Granicznej w postaci dedykowanego oprogramowania spełniającego jednocześnie funkcje bazodanowe oraz analityczne. Oprogramowanie takie pozwoli nie tylko na efektywne wprowadzanie, gromadzenie i współdzielenie informacji, ale dostarczy również niezwykle istotnego wsparcia w zakresie przeszukiwania i identyfikacji konkretnych obiektów analitycznych. Uzyskane w ten sposób dane stanowić będą istotne źródło informacji dla przeprowadzanych analiz, a w szczególności analiz kryminalnych poprzez większe możliwości kojarzenia zdarzeń, osób oraz innych obiektów, co niewątpliwie wpłynie korzystnie na efektywność pracy analityków Straży Granicznej. Dodatkowo, zgromadzone informacje w formie obiektów analitycznych pozwolą na skuteczniejszą koordynację rozmaitych działań podejmowanych w obrębie Straży Granicznej, w tym min. wspieranie udziału Straży Granicznej we wdrożeniu systemu EUROSUR obejmującego basen Morza Bałtyckiego.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych i testerów oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
System IT zarządzania zasobami częstotliwości oraz planowania i ewidencji sieci radiowych dla MSWiA
Finansowanie: NCBiR w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 4/2013. Lider Konsorcjum Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy, Gestor Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Umowa nr DOBR/BIO4/061/13197/2013. Budżet: 6 mln. Realizacja 12.2013-09.2016. Opis: Celem projektu było opracowanie systemu informatycznego. W ramach systemu powstało 5 bloków funkcjonalnych: Ewidencja dostępnych częstotliwości radiowych: (bazy danych stacji, sieci i relacji radiowych, bazy charakterystyk anten radiokomunikacyjnych, ewidencji niezbędnych danych wymaganych do koordynacji wykorzystania częstotliwości radiowych w rejonach przygranicznych oraz koordynacji transgranicznej zgodnie z Porozumieniem HCM, bazy niezbędnych danych wymaganych do prognozowania zasięgów użytkowych i zakłóceniowych, ewidencji niezbędnych danych wymaganych do przydziału częstotliwości dla stacji, sieci i relacji radiowych. Koordynacja wykorzystania częstotliwości radiowych w rejonach przygranicznych w tym w zgodności z Porozumieniem HCM, prognozowania zasięgów użytkowych i zakłóceniowych stacji radiowych i sieci radiowych oraz tłumienia tras radiowych, Blok Przydziału Częstotliwości dla nowo powstałych anten lub sieci anten. Blok Wizualizacja wyników prognozowania w tym integracja z GIS.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz rozliczenia projektu.
System Identyfikacji Cudzoziemców wraz z modułem analizy ryzyka ofiar przestępstwa handlu ludźmi
Projekt „SIC - Modułowy wielozadaniowy System Identyfikacji Cudzoziemców wraz z modułem analizy ryzyka ofiar przestępstwa handlu ludźmi” Finansowanie: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 4/2013. Lider Konsorcjum Instytut Nauk Prawnych PAN, konsorcjant Uniwersytet w Białymstoku, Gestor Straż Graniczna, Umowa nr DOBR/BIO4/055/13127/2013. Budżet: 3,7 mln Realizacja 12.2013-04.2017.
Opis: Celem głównym projektu jest opracowanie inteligentnego systemu sieciocentrycznego umożliwiającego identyfikację przejawów przestępczości oraz czynników wiktymizacyjnych w środowiskach cudzoziemskich, działającego na bazie zebranej wiedzy o zjawiskach w obszarze cudzoziemców i handlu ludźmi z jednoczesnym komponentem szkoleniowym dla kadr pionu operacyjno-śledczego, cudzoziemskiego oraz granicznego.
Opis: Celem głównym projektu jest opracowanie inteligentnego systemu sieciocentrycznego umożliwiającego identyfikację przejawów przestępczości oraz czynników wiktymizacyjnych w środowiskach cudzoziemskich, działającego na bazie zebranej wiedzy o zjawiskach w obszarze cudzoziemców i handlu ludźmi z jednoczesnym komponentem szkoleniowym dla kadr pionu operacyjno-śledczego, cudzoziemskiego oraz granicznego.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Kompleksowa informatyzacja Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu
Projekt „Kompleksowa informatyzacja Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu” polegająca na usprawnieniu funkcjonowania, poprawie efektywności działania oraz obsługi pacjentów poprzez wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego obsługującego procesy medyczne i administracyjne jednostki. Budżet 8,5 mln. Dostawa sprzętu oraz systemów informatycznych wraz z usługami (modernizacja sieci i serwerowni, instalacja sprzętu oraz uruchomienie KSI w tym 3 lata obsługi serwisowej środowiska IT). Realizacja 11.2013-04.2017
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: Kierownik Projektu. Prezes Zarządu Wykonawcy - głównego dostawcy usług.
Kompleksowa informatyzacja Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu
Projekt „Kompleksowa informatyzacja Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu” polegająca na usprawnieniu funkcjonowania, poprawie efektywności działania oraz obsługi pacjentów poprzez wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego obsługującego procesy medyczne i administracyjne jednostki. Budżet 8,5 mln. Dostawa sprzętu oraz systemów informatycznych wraz z usługami (modernizacja sieci i serwerowni, instalacja sprzętu oraz uruchomienie KSI w tym 3 lata obsługi serwisowej środowiska IT). Realizacja 11.2013-04.2017
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: Kierownik Projektu. Prezes Zarządu Wykonawcy - głównego dostawcy usług.
Metodyka oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego RP
Finansowanie: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Lider Konsorcjum Szkoła Główna Służby Pożarniczej, konsorcjanci Politechnika Warszawska, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa (RCB), Umowa nr OO77/R/ID3/2013/03. Budżet: 7,3 mln. W ramach projektu opracowana została metodyka oceny ryzyka, która została zgłoszona do UE przez RCB jako polska metodyka. Metodyka i przeprowadzona na jej podstawie analiza ryzyka zagrożeń bezpieczeństwa narodowego z uwzględnieniem zniszczeń lub zakłóceń funkcjonowania IK ułatwia efektywniejsze opracowanie planów zarządzania kryzysowego oraz innych dokumentów związanych z obszarem bezpieczeństwa. W ramach projektu powstał System Oceny Ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego i obsługuje cały proces od zdefiniowania zagrożenia do oceny ryzyka i szacowania skutków jego wystąpienia. System posiada funkcjonalności: Modelowanie ryzyka - identyfikacja zagrożeń, definicja zespołu do oceny ryzyka, mechanika wzorca zagrożenia, Ocena ryzyka (Identyfikacja, Analiza i Ewaluacja) - reguły kalkulacji, Sterowanie i Monitorowanie - matryce bezpieczeństwa – wizualizacja ryzyk, matryca bezpieczeństwa narodowego, Baza wiedzy.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Społeczno-kulturowa identyfikacja cudzoziemców
Finansowanie: NCBiRrzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr konkursu - 3/2012. Lider Konsorcjum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Gestor Straż Graniczna, Umowa nr OOl8/R/ID2/2013/03. Budżet: 3,9 mln. Opis: Stworzenie dla potrzeb służb mundurowych katalogu najlepszych praktyk dotyczących pracy z cudzoziemcami. Celem projektu jest nie tylko podniesienie świadomości różnic kulturowych i religijnych, ale także zbudowanie podstawowych zasad (metodyki) skutecznego porozumiewania się z przedstawicielami odmiennych kultur. Identyfikacja społeczno-kulturowa cudzoziemców to nie tylko charakterystyka dominujących kultur i religii Azji, Afryki, krajów arabskich, ale też kulturowych modeli zachowań, barier procesu komunikacji międzykulturowej.
Identyfikacja cudzoziemców to podstawa realizacji zadań służb mundurowych a w tym i Straży Granicznej w kontekście prowadzenia rozpoznania migracyjnego. Dlatego też koniecznym jest zdobycie kompetencji i narzędzi pozwalających gromadzić dane o cudzoziemcach.
Identyfikacja cudzoziemców to podstawa realizacji zadań służb mundurowych a w tym i Straży Granicznej w kontekście prowadzenia rozpoznania migracyjnego. Dlatego też koniecznym jest zdobycie kompetencji i narzędzi pozwalających gromadzić dane o cudzoziemcach.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, członek zespołu projektowego, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Ocenę potrzeb oraz warunków reorganizacji Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka"
Projekt - Przeprowadzenie postępowania przygotowawczego mającego na celu ocenę potrzeb oraz warunków reorganizacji Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka" Czas realizacji - lata 2012-2013.
Zakres obowiązków
Rola - członek zespołu roboczego (specjalista ds. Informatyki) powołanego przez Ministra Zdrowia
System monitorowania zasobów med dla ratownictwa i systemu powiadamiania ratunkowego
Projekt "System monitorowania zasobów medycznych dla ratownictwa zintegrowanego i systemu powiadamiania ratunkowego podczas działań rutynowych oraz na potrzeby zarządzania kryzysowego w państwie" Lider Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa z Kielc. Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr OR00014009. Budżet: 3,2 mln Realizacja 12.2010-12.2012
Opis: Budowa systemu łączności pomiędzy centrum zarządzającym np. Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR) a szpitalami lub/i Szpitalnymi Oddziałami Ratunkowymi (SOR). Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Opis: Budowa systemu łączności pomiędzy centrum zarządzającym np. Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR) a szpitalami lub/i Szpitalnymi Oddziałami Ratunkowymi (SOR). Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Efektywne mechanizmy bezpieczeństwa i wymiany danych w procesach reagowania kryz. i akcjach ratown
Projekt „Efektywne mechanizmy bezpieczeństwa i wymiany danych w procesach reagowania kryzysowego i akcjach ratowniczych” Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Lider Konsorcjum Akademia Obrony Narodowej oraz Wojskowy Instytut Łączności. Nr OR00014311. Budżet: 4,6 mln Realizacja 12.2010-12.2012
Opis: Budowa efektywnych mechanizmów bezpieczeństwa i wymiany danych w procesach reagowania kryzysowego i akcjach ratowniczych. Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Opis: Budowa efektywnych mechanizmów bezpieczeństwa i wymiany danych w procesach reagowania kryzysowego i akcjach ratowniczych. Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, członek zespołu projektowego odpowiedzialny za opracowanie założeń oraz zarządzanie i nadzorowanie zespołem wytwarzającym i testującym opracowywany w ramach projektu system informatyczny wraz z budową Środowiska Testowego oraz uruchomieniem demonstratorów technologicznych i prototypów:
Instytucjonalizacja i optymalizacja hierarchicznego modelu matryc bezpieczeństwa publicznego
Projekt "Instytucjonalizacja i optymalizacja hierarchicznego modelu matryc bezpieczeństwa publicznego oraz systemu zarządzania zasobami i działaniami ratowniczymi". Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Lider Konsorcjum Akademia Obrony Narodowej. Projekt nr OR00003209. Budżet: 5,5 mln Realizacja 12.2009-12.2011
Opis: Budowa systemu informatycznego wspierającego zarządzanie zasobami i działaniami ratowniczymi. Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Opis: Budowa systemu informatycznego wspierającego zarządzanie zasobami i działaniami ratowniczymi. Budowa środowiska testowego (serwery ze specjalistycznym sprzętem) w dwóch województwach - mazowieckim i świętokrzyskim.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Opracowanie technologii obrazowania 3D dla platform bezzałogowych wraz z analizą i ident. obiektów
Projekt "Opracowanie technologii obrazowania 3D dla platform bezzałogowych wraz z analizą i identyfikacją obiektów" Lider Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych. Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach konkursu na rzecz bezpieczeństwa i obronności państwa. Nr OR00004908. Budżet: 6,4 mln Realizacja 11.2009-11.2012
Opis. Budowa prototypu mobilnego systemu pomiarowego składającego się z bezzałogowej platformy latającej wyposażonej w głowicę umożliwiającą wykonywanie pomiarów 3D.
Opis. Budowa prototypu mobilnego systemu pomiarowego składającego się z bezzałogowej platformy latającej wyposażonej w głowicę umożliwiającą wykonywanie pomiarów 3D.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: członek Komitetu Sterującego, reprezentant konsorcjanta komercyjnego, odpowiedzialny za organizację współpracy z uczelniami, reprezentowanie firmy, zarządzanie pracą zespołów badawczych i wykonawczych w projektach, organizacja i budowa zespołu analityków biznesowych, systemowych, projektantów i testerów, zarządzanie zespołem produkującym system informatyczny, nawiązanie współpracy z przedstawicielami urzędów wojewódzkich i ministerstw oraz prowadzenie procesu konsultacji i testów wytwarzanego w projekcie rozwiązania, budowa środowiska testowego wraz z uruchomieniem demonstratora technologicznego i prototypu oraz zarządzanie procesem rozliczenia projektów z jednostkami finansującymi.
Oprac systemu regionaln. wielospecjalistycznej opieki nad pacjentem w oparciu o sieć telemed.
Projekt badawczo-rozwojowy pt. "Opracowanie systemu regionalnego wielospecjalistycznej opieki nad pacjentem w oparciu o sieć telemedyczną" noszącego Nr R13 012 01. realizowanego przez Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN. Jako Przedstawiciel Podwykonawcy - firmy Sygnity S.A. odpowiedzialny za opracowanie i zrealizowanie części, którego celem było instalacja i uruchomienie medycznych systemów informatycznych wchodzących w skład regionalnego systemu wielospecjalistycznej opieki nad pacjentem w oparciu o konsultacyjną sieć telemedyczną łączącą Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN z siedmioma Szpitalami zlokalizowanymi na terenie województwa mazowieckiego. Budżet: 5 mln.
Zakres obowiązków
Rola w projekcie: reprezentant dostawcy rozwiązań IT.
Szkolenia i kursy
Certyfikat NATO Confidential 2026
Certyfikat NATO Secret 2023
Szkolenie – NLP Neuroedukacja - Negocjacje Navigator dla IT,
Certyfikat - HP Integrity Akademia Sprzedaży – Negocjacje handlowe w procesie sprzedaży zaawansowanych rozwiązań B2B,
Certyfikat - HP Integrity ISV Program „Nowoczesne koncepcje sprzedaży”,
Certyfikat PRINCE2 - Zarządzanie Projektami, License CN: 02584177-01-7AJ6
Kurs dla Członków Rad Nadzorczych,
Prawo jazdy kat. B od 1993r.
Certyfikat NATO Secret 2023
Szkolenie – NLP Neuroedukacja - Negocjacje Navigator dla IT,
Certyfikat - HP Integrity Akademia Sprzedaży – Negocjacje handlowe w procesie sprzedaży zaawansowanych rozwiązań B2B,
Certyfikat - HP Integrity ISV Program „Nowoczesne koncepcje sprzedaży”,
Certyfikat PRINCE2 - Zarządzanie Projektami, License CN: 02584177-01-7AJ6
Kurs dla Członków Rad Nadzorczych,
Prawo jazdy kat. B od 1993r.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
- Sport (piłka nożna i tenis ziemny – aktywnie),
- Bezpieczeństwo Publiczne,
- Bezpieczeństwo IT
- Ochrona zdrowia,
- Bezpieczeństwo Publiczne,
- Bezpieczeństwo IT
- Ochrona zdrowia,
Inne
-Bardzo dobra znajomość rynku oprogramowania informatycznego wykorzystywanego przez podmioty funkcjonujące w poniżej wymienionych obszarach gospodarki,
- Bezpieczeństwo publiczne,
- Zarządzanie Kryzowe,
- Administracja Publiczna (Służby i jednostki ratownicze),
- Administracja Publiczna,
- Ochrona Zdrowia,
- Ratownictwo,
- Projekty naukowe, badawcze, współpraca z Uczelniami,
- Media.
- Bezpieczeństwo publiczne,
- Zarządzanie Kryzowe,
- Administracja Publiczna (Służby i jednostki ratownicze),
- Administracja Publiczna,
- Ochrona Zdrowia,
- Ratownictwo,
- Projekty naukowe, badawcze, współpraca z Uczelniami,
- Media.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną.
OPIEKA ZDROWOTNA
ZARZĄDZANIE
MARKETING
KLINIKI
SZPITALE
PRZYCHODNIE
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
PRAWO I INFORMATYKA W MEDYCYNIE
Dla wszystkich praktyków oraz pasjonatów administrowania publicznymi i prywatnymi zoz-ami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.