Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
FMCG
HORECA
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Hotele
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Jakości (country manager)
- Zarządzanie zespołem Opiekunów Regionalnych w Polsce
- Nadzór jakościowy i administracyjny nad siecią sprzedaży ( 63 PSD )
- Nadzór operacyjny i projektowy nad uruchamianiem nowych lokalizacji
- Tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych dla sieci sprzedaży
- Nadzór jakościowy i administracyjny nad siecią sprzedaży ( 63 PSD )
- Nadzór operacyjny i projektowy nad uruchamianiem nowych lokalizacji
- Tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych dla sieci sprzedaży
Kierownik ds. Sprzedaży i Jakości (country manager)
brandy "Voyage Cafe", "Relay", "Inmedio", "Inmedio Cafe", "1-Minute", "Business Shark"
- Zarządzanie zespołem Regionalnych Kontrolerów Sprzedaży w Polsce
- Nadzór administracyjny i jakościowy nad siecią sprzedaży ( 40 PSD )
- Tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych sieci sprzedaży
- Zarządzanie zespołem Regionalnych Kontrolerów Sprzedaży w Polsce
- Nadzór administracyjny i jakościowy nad siecią sprzedaży ( 40 PSD )
- Tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych sieci sprzedaży
Szkolenia i kursy
-Szkolenie audytorów wewnętrznych systemu HACCP
-Rekrutacja i selekcja
-Komunikacja i asertywność
-Efektywne zarządzanie czasem
-Rekrutacja i selekcja
-Komunikacja i asertywność
-Efektywne zarządzanie czasem
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Narciarstwo, żeglarstwo, kulinaria, psychologia
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Barista
Bariści, miłośnicy kawy, profesjonaliści i miłośnicy amatorzy. Wszyscy Ci , którzy pragną by bieg ich życia odmierzały filiżanki kawy :)
Biznes gastronomiczny.
Grupa skierowana do restauratorów i pasjonatów gastronomi. Wspólnie budujmy swoje biznesy wskazujmy rozwiązania problemów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.