Umiejętności
media eletroniczne
Planowanie mediów
Microsoft Excel
Microsoft Word
Marketing Mobilny
Marketing internetowy
Microsoft PowerPoint
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Communications Planner
Strategiczna i operacyjna praca w teamie klienckim w zakresie wsparcia mediowego (wszystkie media cyfrowe oraz podstawowy poziom offline).
Koordynacja pracy komórek specjalistycznych (SEM, Performance, Social Media, RTB, Akcje Specjalne).
Prezentacja strategiczna wsparcia mediowego/raportowanie/dostarczenie i rozliczenie "efektu końcowego".
Koordynacja pracy komórek specjalistycznych (SEM, Performance, Social Media, RTB, Akcje Specjalne).
Prezentacja strategiczna wsparcia mediowego/raportowanie/dostarczenie i rozliczenie "efektu końcowego".
Junior Online Planner
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Obsługa klientów: Nestle,Hortex, Inter IKEA, IKEA, Fundacja DKMS
- Analizy Konkurencji
- Rekomendacje mediowe dla klienta
- Przygotowywanie Media Planów on-line w zróżnicowanych modelach rozliczeń
- Planowanie i monitoring akcji specjalnych
- Raportowanie kampanii
- Prezentacje PPT
- Dobry kontakt z mediami (zbudowane relacje z handlowcami mediów on-line)
- Weryfikacja faktur
- Analizy Konkurencji
- Rekomendacje mediowe dla klienta
- Przygotowywanie Media Planów on-line w zróżnicowanych modelach rozliczeń
- Planowanie i monitoring akcji specjalnych
- Raportowanie kampanii
- Prezentacje PPT
- Dobry kontakt z mediami (zbudowane relacje z handlowcami mediów on-line)
- Weryfikacja faktur
Online Planner
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Obsługa klientów: Nestle, Comarch, Mc Fit,Kratki.pl
- Strategiczna i operacyjna obsługa klienta w zakresie kampanii digitalowych - Display, VoD, Performance, Mobile, SEM
-Raportowanie i Analizowanie przebiegu kampanii reklamowych oraz prezentacje Post Buy
- Wsparcie projektów cross mediowych od strony digitalowej
- Koordynacja pracy nad projektami (Rich Media, Kampanie bannerowe Display, Mobile, Kampanie Google Adwords,VoD).
- Strategiczna i operacyjna obsługa klienta w zakresie kampanii digitalowych - Display, VoD, Performance, Mobile, SEM
-Raportowanie i Analizowanie przebiegu kampanii reklamowych oraz prezentacje Post Buy
- Wsparcie projektów cross mediowych od strony digitalowej
- Koordynacja pracy nad projektami (Rich Media, Kampanie bannerowe Display, Mobile, Kampanie Google Adwords,VoD).
Szkolenia i kursy
- Kurs Microsoft Office Excel 2010 - poziom średniozaawansowany. VI.2014 Integral Technologies - Microsoft Learning Partner
- Xaxis e-academy
- European Advertising Certificate
- Xaxis e-academy
- European Advertising Certificate
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Polska Muzyka Rockowa, Literatura Międzywojnia.
Inne
• Znajomość narzędzi niezbędnych do planowania kampanii on-line/akcja specjalnych, analizowania działań konkurencji.
• Wiedza na temat modeli rozliczeń kampanii digitalowych.
Certyfikat udziału w IV Ogólnopolskich Warsztatach Dziennikarskich Wyższej Szkoły Przedsiębiorstwa i Administracji w Lublinie 10 – 12 marca 2012
• Stypendysta Marszałka Województwa Lubelskiego - za wybitne osiągnięcia w nauce w semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011
• Stypendysta Rektora Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie – dla najlepszych studentów UMCS w roku akademickim 2010/2011
• Wiedza na temat modeli rozliczeń kampanii digitalowych.
Certyfikat udziału w IV Ogólnopolskich Warsztatach Dziennikarskich Wyższej Szkoły Przedsiębiorstwa i Administracji w Lublinie 10 – 12 marca 2012
• Stypendysta Marszałka Województwa Lubelskiego - za wybitne osiągnięcia w nauce w semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011
• Stypendysta Rektora Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie – dla najlepszych studentów UMCS w roku akademickim 2010/2011
Grupy
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.