Marcin Ruszała

Senior Communications Planner, Carat Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

media eletroniczne Planowanie mediów Microsoft Excel Microsoft Word Marketing Mobilny Marketing internetowy Microsoft PowerPoint

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Carat Polska
Senior Communications Planner
Strategiczna i operacyjna praca w teamie klienckim w zakresie wsparcia mediowego (wszystkie media cyfrowe oraz podstawowy poziom offline).
Koordynacja pracy komórek specjalistycznych (SEM, Performance, Social Media, RTB, Akcje Specjalne).
Prezentacja strategiczna wsparcia mediowego/raportowanie/dostarczenie i rozliczenie "efektu końcowego".
MEC
Junior Online Planner
MEC
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Obsługa klientów: Nestle,Hortex, Inter IKEA, IKEA, Fundacja DKMS

- Analizy Konkurencji
- Rekomendacje mediowe dla klienta
- Przygotowywanie Media Planów on-line w zróżnicowanych modelach rozliczeń
- Planowanie i monitoring akcji specjalnych
- Raportowanie kampanii
- Prezentacje PPT
- Dobry kontakt z mediami (zbudowane relacje z handlowcami mediów on-line)
- Weryfikacja faktur
MEC
Online Planner
MEC
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Obsługa klientów: Nestle, Comarch, Mc Fit,Kratki.pl

- Strategiczna i operacyjna obsługa klienta w zakresie kampanii digitalowych - Display, VoD, Performance, Mobile, SEM
-Raportowanie i Analizowanie przebiegu kampanii reklamowych oraz prezentacje Post Buy
- Wsparcie projektów cross mediowych od strony digitalowej
- Koordynacja pracy nad projektami (Rich Media, Kampanie bannerowe Display, Mobile, Kampanie Google Adwords,VoD).
MEC
Media Asisstant
MEC
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Obsługa klienta: Nestle, IKEA, Inter IKEA, Henkel.

- Raportowanie kampanii
- Prezentacje PPT
- Przygotowywanie analizy konkurencji
- Weryfikacja faktur
- Dobrze zbudowane relacje z mediami (handlowcami on-line)
MEC
Trainee
MEC
Planowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych.
Grupa Agora
Współpracownik Gazeta.pl
Uzupełniane baz portalu Gazeta.pl autorskimi tekstami / praca on-line
Logo
Wolontariat
Wirtualna Kultura, MJ Training
Wolontariat w zakresie marketingu oraz dziennikarstwa
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Praktykant
Dział Public Relations

Szkolenia i kursy

- Kurs Microsoft Office Excel 2010 - poziom średniozaawansowany. VI.2014 Integral Technologies - Microsoft Learning Partner
- Xaxis e-academy
- European Advertising Certificate

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Filologia Polska, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Polska Muzyka Rockowa, Literatura Międzywojnia.

Inne

• Znajomość narzędzi niezbędnych do planowania kampanii on-line/akcja specjalnych, analizowania działań konkurencji.
• Wiedza na temat modeli rozliczeń kampanii digitalowych.

Certyfikat udziału w IV Ogólnopolskich Warsztatach Dziennikarskich Wyższej Szkoły Przedsiębiorstwa i Administracji w Lublinie 10 – 12 marca 2012
• Stypendysta Marszałka Województwa Lubelskiego - za wybitne osiągnięcia w nauce w semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011
• Stypendysta Rektora Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie – dla najlepszych studentów UMCS w roku akademickim 2010/2011

Grupy

Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie