Marcin Rudowski
Kierownik Sprzedaży i Marketingu, Beaphar Polska
Gdańsk,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
- koordynowanie pracy zespołu Przedstawicieli Handlowych na terenie Polski
- koordynowanie pracy działu handlowego w siedzibie firmy
- nadzór nad zamówieniami do dostawcy zagranicznego
- planowanie i wdrażanie strategii cenowej
- analiza i nadzór nad przepływem należności
- tworzenie i realizacja rocznych planów sprzedażowych dla poszczególnych regionów kraju
- tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych
- rekrutacja pracowników do podległych działów
- opracowywanie i wdrażanie systemów wynagradzania i motywowania pracowników
- wszelkie analizy oraz tworzenie raportów okresowych z działalności handlowej firmy
- planowanie i przygotowanie firmy do udziału w targach i wystawach
- koordynowanie pracy działu handlowego w siedzibie firmy
- nadzór nad zamówieniami do dostawcy zagranicznego
- planowanie i wdrażanie strategii cenowej
- analiza i nadzór nad przepływem należności
- tworzenie i realizacja rocznych planów sprzedażowych dla poszczególnych regionów kraju
- tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych
- rekrutacja pracowników do podległych działów
- opracowywanie i wdrażanie systemów wynagradzania i motywowania pracowników
- wszelkie analizy oraz tworzenie raportów okresowych z działalności handlowej firmy
- planowanie i przygotowanie firmy do udziału w targach i wystawach
Krajowy Koordynator Sprzedaży
Galeria MALU
- budowa sieci dystrybucji ekskluzywnych mebli włoskich na terenie Polski,
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy,
- analiza rynku i działań konkurencji,
- nadzór nad formą ekspozycji w studiach dystrybutorskich,
- negocjowanie umów handlowych,
- motywowanie handlowców zewnętrznych,
- raportowanie do przełożonego.
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy,
- analiza rynku i działań konkurencji,
- nadzór nad formą ekspozycji w studiach dystrybutorskich,
- negocjowanie umów handlowych,
- motywowanie handlowców zewnętrznych,
- raportowanie do przełożonego.
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
- zbudowanie od podstaw na terenie Polski północnej sieci dystrybucji ekskluzywnych mebli włoskich Calligaris,
- osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- analiza rynku, ocena potencjału poszczególnych rejonów,
- nawiązanie współpracy ze strategicznymi klientami regionu,
- negocjowanie umów,
- nadzór nad formą ekspozycji w punktach dystrybucji,
- nadzór nad spływem należności,
- szkolenia produktowe,
- motywowanie sprzedawców zewnętrznych,
- raportowanie
- osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- analiza rynku, ocena potencjału poszczególnych rejonów,
- nawiązanie współpracy ze strategicznymi klientami regionu,
- negocjowanie umów,
- nadzór nad formą ekspozycji w punktach dystrybucji,
- nadzór nad spływem należności,
- szkolenia produktowe,
- motywowanie sprzedawców zewnętrznych,
- raportowanie
Arealny Kierownik Sprzedaży ds. Gastronomii
- zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych,
- realizowanie wyznaczonych poziomów sprzedaży,
- budowanie dobrego wizerunku firmy,
- planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, a co za tym idzie zarządzanie budżetem marketingowym,
- negocjowanie umów,
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy,
- raportowanie do centrali firmy w Poznaniu,
- rekrutacja pracowników
- realizowanie wyznaczonych poziomów sprzedaży,
- budowanie dobrego wizerunku firmy,
- planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, a co za tym idzie zarządzanie budżetem marketingowym,
- negocjowanie umów,
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy,
- raportowanie do centrali firmy w Poznaniu,
- rekrutacja pracowników
Szkolenia i kursy
2004 - „Umiejętności menedżerskie – zarządzanie czasem i coaching”
2004 – „Zarządzanie projektami”
2005 – „Proces certyfikacji systemów zarządzania jakością zgodnych ze standardem ISO”
2006 – „Jak zarządzać personelem i zatrudniać właściwych pracowników”
2006 – „Psychologia marketingu dla szefów”
2006 – Studium menedżerskie MG MBA
2007 – „Kierowanie w warunkach zmian i konfliktu”
2004 – „Zarządzanie projektami”
2005 – „Proces certyfikacji systemów zarządzania jakością zgodnych ze standardem ISO”
2006 – „Jak zarządzać personelem i zatrudniać właściwych pracowników”
2006 – „Psychologia marketingu dla szefów”
2006 – Studium menedżerskie MG MBA
2007 – „Kierowanie w warunkach zmian i konfliktu”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Moje trzy najważniejsze pasje to podróże, fotografowanie i wspinaczka. Na szczęście nie wykluczają się i oddawanie się im nie wymaga rezygnowania z jednych na rzecz innych. Zajęcia wypełniając mój wolny czas to książka, film oraz różnego rodzaju aktywności – pływanie, rower, rolki ….. Lubię też przyglądać się ludziom, próbując zrozumieć co, dlaczego i jak ...
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.