Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta - Skarbnik
Otwieranie i obsługa rachunków firmowych;
Obsługa klienta indywidualnego w zakresie: prowadzenia rachunku, udzielania pożyczek gotówkowych, przyjmowania depozytów, sprzedaży Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczeń na życie i komunikacyjnych oraz kredytu samochodowego, sprzedaży i obsługi kart kredytowych, a także innych produktów oferowanych przez Bank.
Zadania i cele:
-Aktywna sprzedaż produktów bankowych
-Realizacja planów sprzedażowych
-Przestrzeganie obowiązujących standardów obsługi klienta
-Pozyskiwanie nowych Klientów
-Kontakt telefoniczny z klientem w zakresie oferowanych usług bankowych
-Odpowiedzialność za stan kasy obsługiwanego multisejfu
-Opieka nad klientami banku
-Odpowiedzialność za stan pieniężny Placówki, a także za ogólne funkcjonowanie Oddziału w przypadku nieobecnośći Dyrektora Placówki
Obsługa klienta indywidualnego w zakresie: prowadzenia rachunku, udzielania pożyczek gotówkowych, przyjmowania depozytów, sprzedaży Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczeń na życie i komunikacyjnych oraz kredytu samochodowego, sprzedaży i obsługi kart kredytowych, a także innych produktów oferowanych przez Bank.
Zadania i cele:
-Aktywna sprzedaż produktów bankowych
-Realizacja planów sprzedażowych
-Przestrzeganie obowiązujących standardów obsługi klienta
-Pozyskiwanie nowych Klientów
-Kontakt telefoniczny z klientem w zakresie oferowanych usług bankowych
-Odpowiedzialność za stan kasy obsługiwanego multisejfu
-Opieka nad klientami banku
-Odpowiedzialność za stan pieniężny Placówki, a także za ogólne funkcjonowanie Oddziału w przypadku nieobecnośći Dyrektora Placówki
Specjalista ds. Kontroli Jakości
-weryfikacja jakości pracy konsultantów telefonicznych,
-wykrywanie i zapobieganie nieprawidłowościom,
-podnoszenie jakości pracy operatorów telefonicznych w zakresie zasad obsługi baz danych i rozmów merytorycznych,
-raportowanie wyników pracy,
- stały kontakt z Kierownikami Wiodącymi Akcji, z poszczególnymi Kierownikami Projektu w celu bieżącej analizy pracy
-przeprowadzanie odpraw grupowych i indywidualnych z pracownikami,
-prowadzenie szkoleń panelowych z nowymi pracownikami w zakresie standardów i zasad pracy na bazach danych
-wykrywanie i zapobieganie nieprawidłowościom,
-podnoszenie jakości pracy operatorów telefonicznych w zakresie zasad obsługi baz danych i rozmów merytorycznych,
-raportowanie wyników pracy,
- stały kontakt z Kierownikami Wiodącymi Akcji, z poszczególnymi Kierownikami Projektu w celu bieżącej analizy pracy
-przeprowadzanie odpraw grupowych i indywidualnych z pracownikami,
-prowadzenie szkoleń panelowych z nowymi pracownikami w zakresie standardów i zasad pracy na bazach danych
Szkolenia i kursy
-Budowanie dobrych relacji z klientem
-Komunikacja w sytuacjach kontroli pracowników
-Informacja zwrotna i coaching jako narzędzia wsparcia procesu szkoleniowego
-Asertywność i budowanie efektywnych relacji w pracy
-Ochrona Danych Osobowych
-Komunikacja w sytuacjach kontroli pracowników
-Informacja zwrotna i coaching jako narzędzia wsparcia procesu szkoleniowego
-Asertywność i budowanie efektywnych relacji w pracy
-Ochrona Danych Osobowych
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.