Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Rekreacja
Turystyka
Zarządzanie zespołem
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Hotele
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
planowanie budżetu;
przygotowanie charakterystyki funkcjonalności portalu i autorskiego silnika rezerwacji online;
prowadzenie kampanii AdWords;
pozycjonowanie stron internetowych;
nadzór nad projektami graficznymi;
przygotowanie zasad funkcjonowania programu lojalnościowego;
pisanie i wdrażanie procedur sieciowych;
prowadzenie szkoleń dla pracowników hoteli zrzeszonych;
mailing reklamowy;
kontakt z drukarniami i agencjami reklamowymi;
pozyskiwanie hoteli do sieci;
podpisywanie umów z hotelami i partnerami biznesowymi;
negocjacje cenowe;
tworzenie harmonogramu prac budowy sieci hoteli niezależnych Silfor;
raportowanie prezesowi spółki COHM.
przygotowanie charakterystyki funkcjonalności portalu i autorskiego silnika rezerwacji online;
prowadzenie kampanii AdWords;
pozycjonowanie stron internetowych;
nadzór nad projektami graficznymi;
przygotowanie zasad funkcjonowania programu lojalnościowego;
pisanie i wdrażanie procedur sieciowych;
prowadzenie szkoleń dla pracowników hoteli zrzeszonych;
mailing reklamowy;
kontakt z drukarniami i agencjami reklamowymi;
pozyskiwanie hoteli do sieci;
podpisywanie umów z hotelami i partnerami biznesowymi;
negocjacje cenowe;
tworzenie harmonogramu prac budowy sieci hoteli niezależnych Silfor;
raportowanie prezesowi spółki COHM.
Specjalista ds. marketingu
planowanie strategii promocji hoteli;
planowanie budżetu marketingowego;
kontakt z agencjami reklamowymi;
nadzór nad projektami graficznymi materiałów drukowanych i stron internetowych;
aktualizacja stron internetowych;
tworzenie stron opartych o CMS Wordpress i Joomla;
obsługa systemu rezerwacji online;
pozycjonowanie hotelowych stron internetowych;
dbanie o wizerunek hoteli w portalach typu TripAdvisor; FourSquare;
prowadzenie profili hoteli w Social Media;
mailing reklamowy;
planowanie budżetu marketingowego;
kontakt z agencjami reklamowymi;
nadzór nad projektami graficznymi materiałów drukowanych i stron internetowych;
aktualizacja stron internetowych;
tworzenie stron opartych o CMS Wordpress i Joomla;
obsługa systemu rezerwacji online;
pozycjonowanie hotelowych stron internetowych;
dbanie o wizerunek hoteli w portalach typu TripAdvisor; FourSquare;
prowadzenie profili hoteli w Social Media;
mailing reklamowy;
Key Account Manager
nadzór nad zespołem handlowców i grafików;
obsługa klientów biznesowych na poziomie ATL, BTL i PR;
koordynacja i nadzór nad prowadzonymi projektami;
opracowywanie strategii promocji i planowanie eventów;
projektowanie stron internetowych opartych o systemy CMS:
prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych.
obsługa klientów biznesowych na poziomie ATL, BTL i PR;
koordynacja i nadzór nad prowadzonymi projektami;
opracowywanie strategii promocji i planowanie eventów;
projektowanie stron internetowych opartych o systemy CMS:
prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych.
Specjalista ds. turystyki
Biuro Turystyczne Bratniak
telefoniczny i osobisty kontakt z klientem;
przygotowywanie i prezentacja ofert turystycznych;
nadzór nad systemem rezerwacji;
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów firmowych między biurem a ośrodkami wczasowymi; sporządzanie umów skierowań i ofert firmowych;
aktualizacja portali turystycznych;
nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych;
współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
przygotowywanie i prezentacja ofert turystycznych;
nadzór nad systemem rezerwacji;
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów firmowych między biurem a ośrodkami wczasowymi; sporządzanie umów skierowań i ofert firmowych;
aktualizacja portali turystycznych;
nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych;
współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
Koordynator Projektów, Handlowiec, Specjalista ds. reklamy
Damwid - Agencja Reklamowa
- pierwszy kontakt z klientem i rozpoznanie potrzeb
- przedstawienie klientowi oferty produktowej i cenowej
- nadzór nad właściwym wykonaniem projektów reklamy wizualnej
- nadzór nad terminowym wykonaniem usługi
- tworzenie strategii promocji na potrzeby klienta
- przedstawienie klientowi oferty produktowej i cenowej
- nadzór nad właściwym wykonaniem projektów reklamy wizualnej
- nadzór nad terminowym wykonaniem usługi
- tworzenie strategii promocji na potrzeby klienta
Szkolenia i kursy
Przebyte kursy... na pewno kurs angielskiego, przez 4 lata w IH Longman. Zdałem FCE a do CAE nie podszedłem, bo za dużo kosztował, a poza tym nie potrzebuję żeby na podstawie papierka ktoś stwierdził że umiem angielski.
Projekt „Studia i Kariera” – Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Polska Agencja Rozwoju i Przedsiębiorczości EFS
„Asertywność w relacjach interpersonalnych”,
„Negocjacje – trening umiejętności”,
„Techniki rekrutacyjne”,
„Współpraca w zespole”,
„Personal branding - wizerunek osobisty”,
„Skuteczne negocjacje sprzedażowe”
Projekt „Studia i Kariera” – Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Polska Agencja Rozwoju i Przedsiębiorczości EFS
„Asertywność w relacjach interpersonalnych”,
„Negocjacje – trening umiejętności”,
„Techniki rekrutacyjne”,
„Współpraca w zespole”,
„Personal branding - wizerunek osobisty”,
„Skuteczne negocjacje sprzedażowe”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Moje hobby to wszystko co lubię robić po pracy czyli szeroko pojęta rozrywka :) Poza tym film, reklama i psychologia, a reszta znajduje się w moim CV :)
Inne
Wykonane projekty marketingowe :
- Strategia promocji i rozwoju miasta Bolesławiec
- Strategia wyborcza w wyborach parlamentarnych 2007 dla Polskiego Stronnictwa Ludowego
- Organizacja eventu „Ring Medialny” z udziałem Łukasza Grassa, dziennikarza TVN24 28.02.2009r
http://photos.nasza-klasa.pl/79219/36/other/std/c198bf35d2.jpeg
- Strategia promocji i rozwoju miasta Bolesławiec
- Strategia wyborcza w wyborach parlamentarnych 2007 dla Polskiego Stronnictwa Ludowego
- Organizacja eventu „Ring Medialny” z udziałem Łukasza Grassa, dziennikarza TVN24 28.02.2009r
http://photos.nasza-klasa.pl/79219/36/other/std/c198bf35d2.jpeg
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Mistrzostwa Polski Bankowców w Maratonie MTB w Zieleńcu
Grupa skupia osoby, które chcą wziąć udział w I Mistrzostw Polski Bankowców w MTB, które odbędą się 23 sierpnia w Zieleńcu oraz wszystkich fanów MTB.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
virtual assistant services
Pojęcie wirtualności mocno zakorzeniło się już we współczesnej kulturze i pojawia się na tle wielu dyscyplin. Outsourcing jest tematem wiodącym :)
www.7kilometr.pl
mamy nadzieję, kiedyś ogólnopolska platforma niosąca wieści o różnego rodzaju kameralnych imprezach plenerowych.
niezwykle przyjemnymi są chwile spędzone gdzieś pośrodku niczego w otoczenie kilkuset
XING - Powering Relationships
Dla użytkowników międzynarodowego serwisu "business networking" XING. Lider w Europie