Umiejętności
Cold Calling Experience
CRM
Relationship Marketing
Sprzedaż
Identyfikowanie potrzeb Klientów
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Utrzymywanie relacji z klientem
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
doradztwo biznesowe
B2B Sales
Rozwój biznesu - Business Development
aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
-Spotkania z potencjalnymi klientami spółki.
-Analiza rynku pod kątem nowych kanałów sprzedaży.
-Współudział w tworzeniu nowych produktów marki.
-Wycena projektów rekrutacyjnych i negocjowanie warunków umowy.
-Sprzedaż wyspecjalizowanej kadry inżynierskiej na Contracting.
-Wsparcie w rozwoju StartUp'u Virtual Expo- Wirtualne targi pracy, w zakresie rozwoju kompetencji zespołu sprzedażowego oraz zwiększaniu sprzedaży.
-Prospecting.
-Analiza rynku pod kątem nowych kanałów sprzedaży.
-Współudział w tworzeniu nowych produktów marki.
-Wycena projektów rekrutacyjnych i negocjowanie warunków umowy.
-Sprzedaż wyspecjalizowanej kadry inżynierskiej na Contracting.
-Wsparcie w rozwoju StartUp'u Virtual Expo- Wirtualne targi pracy, w zakresie rozwoju kompetencji zespołu sprzedażowego oraz zwiększaniu sprzedaży.
-Prospecting.
Sales Specialist
-Sprzedaż usług doradztwa personalnego w branżach Automotive, Air & Space, Energy, Ship & Offshore.
-Budowanie bazy leadów.
-Cold Calling
-Realizacja projektów rekrutacyjnych przy współpracy z działem rekrutacji.
-Budowanie długofalowych relacji z klientami
-Ocena rentowności projektów rekrutacyjnych przy współpracy z działem rekrutacji.
-Budowanie bazy leadów.
-Cold Calling
-Realizacja projektów rekrutacyjnych przy współpracy z działem rekrutacji.
-Budowanie długofalowych relacji z klientami
-Ocena rentowności projektów rekrutacyjnych przy współpracy z działem rekrutacji.
Doradca klienta biznesowego
-Sprzedaż usług windykacyjnych w sektorze B2B.
-Realizacja planów sprzedażowych.
-Wdrażanie i szkolenie z podstaw sprzedaży nowych pracowników zespołu.
-Obsługa klienta biznesowego w pierwszej fazie współpracy.
-Doradztwo w zakresie działania z zaległymi wierzytelnościami.
-Sprzedaż wszystkich usług KRD.
-Monitorowanie płatności klientów firmy.
-Rozpatrywanie reklamacji i renegocjacje warunków umowy w zakresie dostępnych możliwości.
-Realizacja planów sprzedażowych.
-Wdrażanie i szkolenie z podstaw sprzedaży nowych pracowników zespołu.
-Obsługa klienta biznesowego w pierwszej fazie współpracy.
-Doradztwo w zakresie działania z zaległymi wierzytelnościami.
-Sprzedaż wszystkich usług KRD.
-Monitorowanie płatności klientów firmy.
-Rozpatrywanie reklamacji i renegocjacje warunków umowy w zakresie dostępnych możliwości.
Szkolenia i kursy
Kurs ukończony z certyfikatem
Jak wpływać na decyzje zakupowe klienta?
Kluczowe momenty w negocjacjach.
Sales Hacking Week by Livespace.io-5 dniowe szkolenie sprzedaży B2B
Jak wpływać na decyzje zakupowe klienta?
Kluczowe momenty w negocjacjach.
Sales Hacking Week by Livespace.io-5 dniowe szkolenie sprzedaży B2B
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Airsoft, TRX, Gry komputerowe
Inne
Wyróżnienie i nagroda
Grono 10% najlepszych aktywnych sprzedawców w Polsce w maju 2017r wg. rankingu Pipedrive Inc.
Grono 20% najlepszych aktywnych sprzedawców w Polsce w lutym 2017r wg. rankinu Pipedrive Inc.
Grono 10% najlepszych aktywnych sprzedawców w Polsce w maju 2017r wg. rankingu Pipedrive Inc.
Grono 20% najlepszych aktywnych sprzedawców w Polsce w lutym 2017r wg. rankinu Pipedrive Inc.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.