Umiejętności
Cloud Computing
CSS
Zarządzanie usługami IT
Drukarki
Zarządzanie produktem
Architektura rozwiązania
sprzedaż rozwiązań
Windows Server
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Solutions/Systems Consultant. IT Services Division
- Prowadzenie szkoleń z zakresu IT, obsługi aplikacji i urządzeń
- Pomoc użytkownikom w problemach technicznych związanych z oprogramowaniem i urządzeniami
- Opieka nad utrzymaniem dokumentacji w bazie rozwiązań
- Ustalanie priorytetów i kolejności realizacji zleceń zależnie od zaistniałej sytuacji.
- Koordynacja zgłoszeń serwisowych i wdrożeniowych kierowanych do działu wdrożeń
- Obsługa i archiwizacja dokumentacji technicznej i wdrożeniowej
- Podstawowe zadania związane z bieżącą administracją sieci (zastępstwo)
- Wsparcie Departamentu Sprzedaży w procesie handlowym
- Aktywne uczestniczenie w prowadzonych przez firmę szkoleniach
- Dbałość o ochronę środowiska
- Informatyczna obsługa kluczowych klientów, ich systemów dokumentowych i realizacja umowy zgodnie z kontraktem i ustalonymi procedurami (czasy reakcji).
- Codzienne wsparcie dla klientów posiadających urządzenia Ricoh
- Wdrożenia urządzeń Ricoh w środowisku informatycznym klientów
- Szkolenia z obsługi urządzeń i oprogramowania zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym.
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania dostępnego wraz z urządzeniami w celu zapewnienia oczekiwanej przez klienta funkcjonalności.
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania rozwiązań zastosowanych u klientów
- Testy oprogramowania tworzonego przez firmę wraz z informacją zwrotną i opisem metody oraz zakresu przeprowadzonych testów.
- Sporządzanie dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi do oprogramowania i rozwiązań stosowanych przez firmę
- Czynne uczestnictwo w realizacji przeprowadzanych przez firmę projektów
- Prowadzenie szkoleń z oprogramowania i urządzeń dla: Pracowników Ricoh, partnerów handlowych, klientów (w czasie wdrożeń)
- Wsparcie działu sprzedaży w procesach handlowych i prezentacjach od strony warunków i możliwości technicznych realizacji proponowanych rozwiązań
- Wewnętrzna pomoc techniczna (HelpDesk IT) dla pracowników firmy
- Inne prace bezpośrednio związane z zakresem powierzonych obowiązków i zaistniałą sytuacją.
- Inne polecenia przełożonego.
Uprawnienia decyzyjne:
- Koordynacja pracy zespołu z ramach powierzonych obowiązków
- Zgłaszanie przełożonemu wniosków i uwag związanych z wykonywaną pracą.
- Pomoc użytkownikom w problemach technicznych związanych z oprogramowaniem i urządzeniami
- Opieka nad utrzymaniem dokumentacji w bazie rozwiązań
- Ustalanie priorytetów i kolejności realizacji zleceń zależnie od zaistniałej sytuacji.
- Koordynacja zgłoszeń serwisowych i wdrożeniowych kierowanych do działu wdrożeń
- Obsługa i archiwizacja dokumentacji technicznej i wdrożeniowej
- Podstawowe zadania związane z bieżącą administracją sieci (zastępstwo)
- Wsparcie Departamentu Sprzedaży w procesie handlowym
- Aktywne uczestniczenie w prowadzonych przez firmę szkoleniach
- Dbałość o ochronę środowiska
- Informatyczna obsługa kluczowych klientów, ich systemów dokumentowych i realizacja umowy zgodnie z kontraktem i ustalonymi procedurami (czasy reakcji).
- Codzienne wsparcie dla klientów posiadających urządzenia Ricoh
- Wdrożenia urządzeń Ricoh w środowisku informatycznym klientów
- Szkolenia z obsługi urządzeń i oprogramowania zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym.
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania dostępnego wraz z urządzeniami w celu zapewnienia oczekiwanej przez klienta funkcjonalności.
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania rozwiązań zastosowanych u klientów
- Testy oprogramowania tworzonego przez firmę wraz z informacją zwrotną i opisem metody oraz zakresu przeprowadzonych testów.
- Sporządzanie dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi do oprogramowania i rozwiązań stosowanych przez firmę
- Czynne uczestnictwo w realizacji przeprowadzanych przez firmę projektów
- Prowadzenie szkoleń z oprogramowania i urządzeń dla: Pracowników Ricoh, partnerów handlowych, klientów (w czasie wdrożeń)
- Wsparcie działu sprzedaży w procesach handlowych i prezentacjach od strony warunków i możliwości technicznych realizacji proponowanych rozwiązań
- Wewnętrzna pomoc techniczna (HelpDesk IT) dla pracowników firmy
- Inne prace bezpośrednio związane z zakresem powierzonych obowiązków i zaistniałą sytuacją.
- Inne polecenia przełożonego.
Uprawnienia decyzyjne:
- Koordynacja pracy zespołu z ramach powierzonych obowiązków
- Zgłaszanie przełożonemu wniosków i uwag związanych z wykonywaną pracą.
Specjalizacje
IT - Administracja
Inne
Grupy
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Microsoft
Microsoft i wszystko co z nim związane : Licencjonowanie, Certyfikacje/Szkolenia, wiadomości ze świata etc.
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Jak są sposoby Monitorowania Sieci Komputerowych i usług w niej działających.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).