Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Golden Retriever
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Golden Retriever
-
Moim zdaniem to twoje szczęście i specyfika okolic.
Tam gdzie ja "w okolicy" mam kontakt z serwerami linuxowymi to są SLES, OpenSuSE, RHEL, CentOS, Fedora.
Osobiście polecam OpenSuSE. Na desktop jak i serwer.
Do nauki bajka, dobrze rozbudowane narzędzia m.in. do instalacji pakietów, wizualne jak i shell'owe - dobry start bez wrzucania od razu "nowego" na głęboką wodę. Szerokie zastosowanie w praktyce, dużo większych firm korzysta z SLES, RHEL które często dodawane są do markowego sprzętu serwerowego.
Zaletą SuSE, CentOS, Fedora jest to że ich wersje Enterprise czyli SLES i RHEL wspierane są w supporcie i SLA sprzętu serwerowego przez dużą grupe vendorów produkujących markowy sprzęt.Marcin Przybyłek edytował(a) ten post dnia 28.10.09 o godzinie 07:56 -
Nie wiem czy są gotowce. Ja integrowałem sam. Zależy na jakim poziomie chcesz integrować. Czy samych userów czy społeczności oparte o joomla. Dość łatwo powinno sie to dać zrobić na pozioie wtyczki do Community Builder - tylko pytanie czy te serwisy używają CB.
Najbanalnieszy sposób to wspólna baza autoryzacji z jedną tabelą. -
Wszystko sie da, nie widze problemu. Joomla to PHP, baza MySQL i tabele z userami...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Windsurfing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Windsurfing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
-
Jak najbardziej gorąco mogę polecić ATM na Grochowskiej :-)
-
Można kupić fale i wiatr? :-)
Reszta to lans , ale można i tak... -
Że znów wieje a ja muszę jechać do pracy zamiast jechać nad morze :-)
Reszta to tylko małe problemy... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KiteSurfing
-
Magda, ty to lepiej na wode zasuwaj, w weekend ma wiac :-)
Wedkarstwo zostawmy sobie na emeryture :-) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Windsurfing
-
Jak będziemy żyli za sterylnie to na co umrzemy?
M.Jakson żył w bańce tlenowej odgradzając się od szkodliwych czynników, raczej mu to nie pomogło :-) -
Aptana - polecam do kodowania
do testow dodatek FF webdeveloperMarcin Przybyłek edytował(a) ten post dnia 19.04.09 o godzinie 22:05 -
proponuje glpi
http://glpi-project.org/
ma fajne moduły i komponenty, od modułu timesheet
po system zgłaszania awarii czy inwentaryzacji sprzętu
współpracuje z domeną AD -
"...no chyba że dużo linii analogowych, karty są dosyć drogie)"
Jak już się ma kilkanaście linii analogowych to lepiej i "normalniej" jest wziąć całą PRA od operatora i taką też kartę do asteriska. Wtedy koszt linia/karta wychodzi tanio.
Jak planujemy rozwój to najlepiej kupić 1 kartę 4xPRA i mamy spokój do 128 linii miejskich.
Tomku, co do używanych centralek, dokupowania DECT itp to moim zdaniem jest to pchanie pieniędzy w błoto. Przyszłość to VoIP i to w rozwiązaniach open source. Zarabiać się będzie teraz na usługach a nie na "pudełkach" z możliwościami skalowania porównywalnymi do lodówki :-).
Stosując twoje rozwiązanie nie do końca wychodzi taniej.
Zaletami rozwiązań VoIP jest sama technologia ( brak dodatkowego okablowania ) ale i możliwości. Możesz spinać się z operatorem SIP'em, podpinać ruch z bramek GSM różnych operatorów przez internet/WAN/LAN, udostępniać mobilność i pracę zdalną swoim pracownikom włącznie z telefonem ( czy to fizycznym czy przez aplikacje softphone ). Nie wspomnę już o IVR'ach, voice recording, książkach telefonicznych, integracja kontaktów z serwerami pocztowymi, voice mail, połączeniach oddziałów za darmo itp itd...
Tego wszystkiego nie da ci centralka z odzysku za pieniądze niższe niż serwer 1U. No chyba że nie masz wiedzy jak to się konfiguruje ale wtedy i tak uważam iż lepiej to zlecić firmie zewnętrznej ale mieć rozwiązanie na miarę 2009 roku z zaletami które chętnie wykorzystają w swojej pracy głównie działy sprzedaży, marketingu jak i zwykli pracownicy.
Wszędzie tam gdzie uruchomiliśmy takie rozwiązanie klienci byli bardzo zadowoleni z uzyskanych możliwości. Często klient nie ponosi nawet kosztów samego serwera a jedynie musi zakupić aparaty SIP które to podpinamy do naszych dedykowanych klientowi central telefonicznych.Marcin Przybyłek edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 11:33