Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Raportowania Operacyjnego
- raportowanie wskaźników KPI sprzedaży rynków B2B i B2C Orange Polska
- pozyskiwanie i zarządzanie bazami danych
- dostarczanie kluczowych danych do zarządzania sprzedażą
- projekty rozwojowe systemów raportowych sprzedaży związane m.in. z implementacją narzędzi Business Intelligence.
- pozyskiwanie i zarządzanie bazami danych
- dostarczanie kluczowych danych do zarządzania sprzedażą
- projekty rozwojowe systemów raportowych sprzedaży związane m.in. z implementacją narzędzi Business Intelligence.
Ekspert ds. Wsparcia Ofert
- prowadzenie projektów związanych z tworzeniem oraz promocją internetowych usług "self-service" przeznaczonych dla klientów indywidualnych - Orange On-Line oraz korporacyjnych - Manager Floty;
- udział w tworzeniu systemów informatycznych zarządzających procesami obsługi klienta, np. CRM;
- prowadzenie projektów związanych z pozyskaniem nowych klientów korporacyjnych
- ścisła współpraca z działem sprzedaży przy konstrukcji ofert klientom korporacyjnym;
- spotkania biznesowe i negocjacyjne z klientami
- udział w tworzeniu systemów informatycznych zarządzających procesami obsługi klienta, np. CRM;
- prowadzenie projektów związanych z pozyskaniem nowych klientów korporacyjnych
- ścisła współpraca z działem sprzedaży przy konstrukcji ofert klientom korporacyjnym;
- spotkania biznesowe i negocjacyjne z klientami
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
- obsługa strategicznych klientów firmy
- współpraca z działem sprzedaży (Key Account Managerowie, Przedstawiciele Handlowi) przy konstrukcji ofert i obsłudze posprzedażnej;
- spotkania biznesowe z klientami;
- udział w tworzeniu i testowaniu usług przeznaczonych dla strategicznych klientów
- współpraca z działem sprzedaży (Key Account Managerowie, Przedstawiciele Handlowi) przy konstrukcji ofert i obsłudze posprzedażnej;
- spotkania biznesowe z klientami;
- udział w tworzeniu i testowaniu usług przeznaczonych dla strategicznych klientów
Szkolenia i kursy
- Zarządzanie projektami - Centrum Szkoleniowe IBM -2005
- Ścieżka raportowo-analityczna Enterprise BI Server - SAS Institute - 2012
- Ścieżka raportowo-analityczna Enterprise BI Server - SAS Institute - 2012
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- córka Małgorzata
- narciarstwo alpejskie
- narciarstwo alpejskie
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH