Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie
Marketing
Networking
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. Partnerów Technologicznych
• pozyskiwanie nowych partnerów technologicznych
• budowanie i rozwój sieci sprzedaży
• sprzedaż usług telekomunikacyjnych (Orange)
• negocjacje warunków współpracy z partnerami
• monitorowanie i analiza działań konkurencji
• współpraca z działem marketingu
• raportowanie wyników sprzedaży
• budowanie i rozwój sieci sprzedaży
• sprzedaż usług telekomunikacyjnych (Orange)
• negocjacje warunków współpracy z partnerami
• monitorowanie i analiza działań konkurencji
• współpraca z działem marketingu
• raportowanie wyników sprzedaży
Inżynier Sprzedaży M2M
• realizowanie sprzedaży kart SIM M2M do klientów biznesowych oraz indywidualnych
• przyjmowanie i analiza zgłoszeń technicznych od klientów oraz partnerów technologicznych
• doradzanie partnerom technologicznym w zakresie procedur organizacyjnych oraz możliwości technicznych
• przekazywanie do działu archiwum podpisanych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
• przyjmowanie i analiza zgłoszeń technicznych od klientów oraz partnerów technologicznych
• doradzanie partnerom technologicznym w zakresie procedur organizacyjnych oraz możliwości technicznych
• przekazywanie do działu archiwum podpisanych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
Opiekun Klienta Biznesowego
• sprzedaż produktów i usług Grupy TP do klientów biznesowych
• stały kontakt z klientami - spotkania, maile, oraz rozmowy telefoniczne
• budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami pracy
• kreowanie oraz realizowanie potrzeb klientów biznesowych
• poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• cykliczne raportowanie efektów sprzedaży
• stały kontakt z klientami - spotkania, maile, oraz rozmowy telefoniczne
• budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami pracy
• kreowanie oraz realizowanie potrzeb klientów biznesowych
• poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• cykliczne raportowanie efektów sprzedaży
Szkolenia i kursy
• SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - Huthwaite Polska
• Profesjonalna Rozmowa Handlowa - GM Solutions Sp. z o.o.
• Obsługa Klienta Biznesowego - Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
• MS Excel XP PL zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym - Computer Service Support S.A.
• Profesjonalna Rozmowa Handlowa - GM Solutions Sp. z o.o.
• Obsługa Klienta Biznesowego - Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
• MS Excel XP PL zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym - Computer Service Support S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
• Sport (głównie koszykówka ale nie tylko)
• Nowoczesne technologie
• Muzyka
• Film
• Psychologia
• Nowoczesne technologie
• Muzyka
• Film
• Psychologia
Organizacje
• Warszawski Okręgowy Związek Koszykówki W.M. - sędzia koszykówki
Inne
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.