Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży Rynku Biznes i Kierownik Działu Pre-Sales
Kompetencja Działu w zakresie sprzedaży, obsługi klientów strategicznych, hurtowych i ISP (szczególnie rozwój usługi IPTV dla ISP) – odpowiedzialność za teren całgo kraju.
Dodatkowo działania w zakresie zamówień publicznyh, pre-sales i umów niestandardowych.
- Udział w konsultacjach w fazie projektowania i aktywne wdrażenie systemu CRM dla Telefonii DIALOG S.A.
- Inicjatywa, opracowanie, konsultacje i wprowadzenie systemów premowych dla podległych pracowników,
- Odpowiedzialność za przychody z grupy klientów strategicznych dla Telefonii Dialog S.A. – ponad 30 milionów PLN rocznie.
- Aktualnie dziesięcioro podległych pracowników (Wrocław i Warszawa).
- Prezentacje na konferecjacjach min. iNET-meeting
Dodatkowo działania w zakresie zamówień publicznyh, pre-sales i umów niestandardowych.
- Udział w konsultacjach w fazie projektowania i aktywne wdrażenie systemu CRM dla Telefonii DIALOG S.A.
- Inicjatywa, opracowanie, konsultacje i wprowadzenie systemów premowych dla podległych pracowników,
- Odpowiedzialność za przychody z grupy klientów strategicznych dla Telefonii Dialog S.A. – ponad 30 milionów PLN rocznie.
- Aktualnie dziesięcioro podległych pracowników (Wrocław i Warszawa).
- Prezentacje na konferecjacjach min. iNET-meeting
Koordynator ds. Handlowych
Telefonia Lokalna S.A.
Zarządzanie grupą reprezentantów w Zespole Klientów Indywidualnych (od 12 do 23 osób)
- Przygotowywanie/dystrybucja planów sprzedaż dla podległych reprezentantów,
- Nadzorowanie pracy reprezentantów,
- Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla reprezentantów i weryfikacja ich wiedzy,
- Raportowanie sprzedaży w sektorze indywidualnym,
- Prowadzenie procesu rekrutacji,
- Weryfikacja i akceptacja umów-zleceń dla reprezentantów oraz rozliczanie ich pracy.
- Przygotowywanie/dystrybucja planów sprzedaż dla podległych reprezentantów,
- Nadzorowanie pracy reprezentantów,
- Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla reprezentantów i weryfikacja ich wiedzy,
- Raportowanie sprzedaży w sektorze indywidualnym,
- Prowadzenie procesu rekrutacji,
- Weryfikacja i akceptacja umów-zleceń dla reprezentantów oraz rozliczanie ich pracy.
Szkolenia i kursy
2012 - Leadership Development Intensive LDI (Scherer Leadership International)
2010 - Akademia Managerów Sprzedaży 2010 - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński - 72 godziny zajęć
2008 - Zarządzanie Podwładnymi - poziom II - Motywowanie pracowników - szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog S.A.
2007 - Zarządzanie sobą w czasie - Szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog - Wojciech Pill
2007 - Warsztaty szkoleniowe I i II - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2007- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi I - szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog S.A.
2006 - ERICSSON - abonenckie centrale telefoniczne - Fortuna Communication
2006 - Coaching+ sesje indywidualne - ARTUR-Edukacja Biznesu
2006 - Asertywne Zachowania w Aspekcie Wystąpień Publicznych - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2006 - Skuteczne Zarządzanie w Procesie Zmian - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2006 - Psychologiczne Aspekty Kierowania Zespołem - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Budowanie i Zarządzanie Zespołem Handlowycm - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Profesjonalne Negocjacje Handlowe - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Zarządzanie Wierzytelnościami - SIS Facktor Sp. z o.o.
2004 - SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży - Huthwaite International GRE & DORADCA Consulting Ltd
2003 - PLATAN - abonenckie centrale telefoniczne
2001 -Bazowe Kompetencje Menedżerskie - JET centrum szkoleniowe
- jachtowy sternik morski,
- sternik motorowodny,
- 1 Star CMAS Diver Certificate - płetwonurek P1
2010 - Akademia Managerów Sprzedaży 2010 - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński - 72 godziny zajęć
2008 - Zarządzanie Podwładnymi - poziom II - Motywowanie pracowników - szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog S.A.
2007 - Zarządzanie sobą w czasie - Szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog - Wojciech Pill
2007 - Warsztaty szkoleniowe I i II - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2007- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi I - szkolenie wewnętrzne Telefonii Dialog S.A.
2006 - ERICSSON - abonenckie centrale telefoniczne - Fortuna Communication
2006 - Coaching+ sesje indywidualne - ARTUR-Edukacja Biznesu
2006 - Asertywne Zachowania w Aspekcie Wystąpień Publicznych - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2006 - Skuteczne Zarządzanie w Procesie Zmian - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2006 - Psychologiczne Aspekty Kierowania Zespołem - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Budowanie i Zarządzanie Zespołem Handlowycm - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Profesjonalne Negocjacje Handlowe - Professional Business Consulting - Piotr Krupiński
2005 - Zarządzanie Wierzytelnościami - SIS Facktor Sp. z o.o.
2004 - SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży - Huthwaite International GRE & DORADCA Consulting Ltd
2003 - PLATAN - abonenckie centrale telefoniczne
2001 -Bazowe Kompetencje Menedżerskie - JET centrum szkoleniowe
- jachtowy sternik morski,
- sternik motorowodny,
- 1 Star CMAS Diver Certificate - płetwonurek P1
Edukacja
Zainteresowania
Żeglarstwo, nurkowanie, szarpanie strun:-)
Inne
Prawo jazdy A, B, B+E
Certyfikat Referencyjny firmy Professional Busines Conslting - najwyższa ocena fachowosci jako Manager Sprzedaży podczas programu szkoleniowego przygotowanego dla firmy Dialog "Akademia Managerów Sprzedaży" w roku 2010.
Zobowiązanie firmy PBC do przedstawienia pozytywnych, personalnych referencji w wymaganej formie.
Osobą referencyjną jest Dyrektor Generalny firmy PBC Piotr Krupiński - nr certyfikatu 95/PBC/2002-2010
http://www.pbc.biz.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Certyfikat Referencyjny firmy Professional Busines Conslting - najwyższa ocena fachowosci jako Manager Sprzedaży podczas programu szkoleniowego przygotowanego dla firmy Dialog "Akademia Managerów Sprzedaży" w roku 2010.
Zobowiązanie firmy PBC do przedstawienia pozytywnych, personalnych referencji w wymaganej formie.
Osobą referencyjną jest Dyrektor Generalny firmy PBC Piotr Krupiński - nr certyfikatu 95/PBC/2002-2010
http://www.pbc.biz.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Grupy
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku.
Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Klub Sukcesu BEST.PL
Klub Sukcesu BEST.PL skupia ludzi dążących do osiągnięcia sukcesu w życiu. Zajmujemy się zajmujemy się osiąganiem sukcesu przez ludzi – narzędziami, motywacją, edukacją, rozwojem osobistym.
Nawigacja
Dla tych wszystkich, którzy w czasie swoich wypraw, podróży, wyjazdów zawodowych odpowiedzialni są za organizacje trasy i prowadzenie do celu.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!