Wypowiedzi
-
zapraszam do mnie, kontakty priv ..
-
Sekretarki:) ?
działaj z sekretarkami, a nie przeciw nim:
„Dzień dobry, nazywam się ..............
Mam prośbę. Nie jestem pewny z kim powinienem
rozmawiać w ...................... sprawie.
Mógłbym powiedzieć o co mi chodzi, a Pani mi doradzi
do kogo się zwrócić?
Jeśli nie połączy od razu:
- poproś o przekazanie szefowi notki ze swoim
imieniem i nazwiskiem oraz sprawą w jakiej
chcesz się skontaktować i zapytaj kiedy możesz
się przypomnieć:).Marcin Pijanowski edytował(a) ten post dnia 31.03.10 o godzinie 12:56 -
Handlowcy (dobrzy) to na tyle silne osobowości, iż często wystarczy wyeliminowac czynniki demotywujące, które działają tak samo na każdego człowieka, w przeciwieństwie do motywacji - gdzie każdego motywuje coś innego.
Polecam kawałek artykułu z portfel_pl:
http://www.portfel.pl/pdf/art5694 -
a to ciekawe ciekawe, czytałem o tym ostatnio, podejrzewam że nic nie da się z tym zrobic, alienacja nie jest receptą ...Marcin Pijanowski edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 22:53
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fotografia Mody
-
Tomasz Świderek:
Na naszym sklepie mamy platnosci.pl - zdzierają (jak wszyscy),
hmm:) Tomaszu tu stanę po stronie wszystkich integratorów:)
Trochę ostre słowa:), co do "zdzierania" to mamy lepszych speców:
- benzyna słyszałem kosztuje koło 1,5 zł (tak było jak kosztowała 4,8zł), teraz strach dochodzic... reszta ceny to podatek w podatku od podatku;)
Co do płatności elektronicznych przypomnę,
że firmy wymienione (co by nie robic reklamy:) są tylko integratorami ...
Warto też zaznaczyc, że w ramach usługi jest wiele wartości dodanych zarówno dla sprzedawcy jak i kupującego - jak powiadomienia, codzienne przelewy, BOK, gwarancje itd itp... Pisałbym jeszcze wiele, nie wiem czy mi tu wypada..: ) jak cos zapraszam na priv:)Marcin Pijanowski edytował(a) ten post dnia 10.01.09 o godzinie 00:08 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel
-
Pamiętajmy, że poważne agencje kreatywne i reklamowe potrzebują systemów dedykowanych, a nie pudełek które mają pewne ograniczenia. Oczywiście ograniczenia można zawsze znieść jeśli jest dobry programista, ale wtedy to już nie zostaje "pudełko" :)
Hej Marcin:)
;) może zostawmy wybór odpowiednim osobom, czy wręcz klientom;) Nie chciałbym szufladkować, że niby "poważna" - dedykowane, "niepoważna" - niededykowane...
Korzenie korzeniami:) widziałem sprawę z obu stron, są plusy i minusy każdej formy. Formę promują Ci, którzy ją uprawiają ...
Oj późno już i jakiś dziwnych dwuznacznych słów zaczynam używać...
Pozdrawiam serdecznie:)Marcin Pijanowski edytował(a) ten post dnia 11.12.08 o godzinie 23:59 -
Często Agencje mają zapytania o zaprojektowanie sklepu, aczkolwiek nie mają silnika. Dajemy możliwość tworzenia zindywidualizowanej szaty graficznej sklepu, gotowy, stale rozwijany engine sklepu i dajemy ... zarobic zarówno za polecenie jak i na usługach dodatkowych.
Przykład: http://e-commerce.onet.pl/Marcin Pijanowski edytował(a) ten post dnia 12.12.08 o godzinie 10:06 -
Właśnie Marku,
gdyby to miała byc reklama, byłaby na zdecydowanie wyższym poziomie, konkretne pytanie konkretna odpowiedź.
"na czym jeszcze może zarobic AI?" - czy tak brzmiało pytanie:) -
Zapraszam do współpracy w zakresie uruchamiania/tworzenia
sklepów internetowych w oparciu o platformę iStore.pl .
Propozycję kieruję m.in. do firm takich jak:
• agencje kreatywne i reklamowe
• freelancerzy, szczególnie graficy i menedżerowie projektów
• firmy oferujące webhosting ...
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. -
Osobiście polecam konkretne rozwiązania:
- program partnerski/co-brand istore.pl (Grupa Allegro.pl)...
- program partnerski Allegro.pl...
.... możliwości jest wiele...:) i rynek rooośnie:) -
Zważywszy na to, że jest nas coraz mniej do pracy (patrz masowa emigracja) z biegiem czasu przedsiębiorcy zaczną doceniać coraz bardziej czas swój jak i pracownika. Wówczas nie obędzie się bez systemu klasy CRM. Sam miałem okazję budować firmę od podstaw i będąc alfą i omegą bez CRMa bym sobie nie poradził. Był to okres kiedy o CRMie dopiero się mówiło (teraz już się słyszy;). CRM to niekoniecznie wielki zaawansowany system. CRM to kilka prostych funkcji, które najlepiej sprawdzają się w działaniu, jeśli są przygotowane dla konkretnego przedsiębiorstwa (tzw. CRM dedykowany). Moim zdaniem CRM to przyszłość przedsiębiorstw. Już nikt nie lubi jak się o nim zapomina. Klient jest coraz bardziej wymagający i wymaga indywidualnego traktowania. Bez systemu CRM już przy kilkudziesięciu klientach nie da się ich obsługiwać tak, by byli z tej obsługi zadowoleni.