Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Modeling Development Manager
- zarządzanie projektami
- rozwój istniejących i tworzenie nowych metod badawczych z obszaru MMM
- optymalizacja kampanii mediowych na podstawie modeli ekonometrycznych
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za pozyskanie nowych i utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych
- rozwój istniejących i tworzenie nowych metod badawczych z obszaru MMM
- optymalizacja kampanii mediowych na podstawie modeli ekonometrycznych
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za pozyskanie nowych i utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych
Starszy analityk
- prowadzenie projektów analitycznych od etapu briefingu po prezentację wyników klientowi
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych z grupy Starcom MediaVest
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych z grupy Starcom MediaVest
Statystyk/Analityk
Memrb International Poland Polskie Biuro Badań Marketingowych
Analiza rynku FMCG w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej:
przygotowywanie prognoz rynkowych, optymalizacji asortymentu, analiz elastyczności cenowych i polityki cenowej, opracowywanie wyników badań konsumenckich, praca z hurtowniami danych, prezentacja wyników klientowi
przygotowywanie prognoz rynkowych, optymalizacji asortymentu, analiz elastyczności cenowych i polityki cenowej, opracowywanie wyników badań konsumenckich, praca z hurtowniami danych, prezentacja wyników klientowi
Szkolenia i kursy
Szkolenie z kreatywnego myślenia, 2010, Starcom
Sztuka prezentacji, 2009, Starcom
Delivering High-impact Sales Presentations, 2009, SkillSoft
Client Interaction and Building Relationships, 2009, MEMRB
The Concerns and Focus of FMCG Clients, 2009, MEMRB
Problems Solving, 2008, SkillSoft
Goals and Goal Setting, 2008, SkillSoft
How to deliver presentations, 2008 MEMRB
Effective communication, 2007, MEMRB
Zarządzanie czasem, 2006, Agora
Sztuka prezentacji, 2009, Starcom
Delivering High-impact Sales Presentations, 2009, SkillSoft
Client Interaction and Building Relationships, 2009, MEMRB
The Concerns and Focus of FMCG Clients, 2009, MEMRB
Problems Solving, 2008, SkillSoft
Goals and Goal Setting, 2008, SkillSoft
How to deliver presentations, 2008 MEMRB
Effective communication, 2007, MEMRB
Zarządzanie czasem, 2006, Agora
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Motoryzacja klasyczna.
Sport: narty, rower, rolki, pływanie.
Sport: narty, rower, rolki, pływanie.
Inne
2007, II nagroda w IV Konkursie Szarych Komórek, czyli Czwartym Dorocznym Ogólnopolskim Konkursie na Najlepsze Studenckie Badanie z Psychologii Ekonomicznej
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.