Marcin Pietrzak Phd

Analytics Director
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Director
IPG Mediabrands Analytics
Logo
Mediabrands Analytics Manager
IPG Mediabrands Analytics
Starcom Mediavest Group
Modeling Development Manager
- zarządzanie projektami
- rozwój istniejących i tworzenie nowych metod badawczych z obszaru MMM
- optymalizacja kampanii mediowych na podstawie modeli ekonometrycznych
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za pozyskanie nowych i utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych
Starcom Mediavest Group
Starszy analityk
- prowadzenie projektów analitycznych od etapu briefingu po prezentację wyników klientowi
- projekty z obszaru Market Mix Modeling, analiz polityki cenowej i akcji w sklepach, analiz konsumenckich; badanie sprzedaży w Internecie, wpływu mediów na wskaźniki marki
- odpowiedzialność za utrzymanie współpracy z obecnymi klientami
- wsparcie analityczne dla zespołów mediowych z grupy Starcom MediaVest
OLYMPUS Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego
Wykładowca
OLYMPUS Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego
Podstawy ekonometrii
Ekonomia eksperymentalna -warsztaty
Prognozowanie i Symulacje ćwiczenia
Prognozowanie i Symulacje rozszerzone -wykłady + e-learning
Uniwersytet Warszawski
Wykładowca
Uniwersytet Warszawski
Warsztaty z Ekonomii Eksperymentalnej podczas XI Festiwalu Nauki
Logo
Statystyk/Analityk
Memrb International Poland Polskie Biuro Badań Marketingowych
Analiza rynku FMCG w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej:

przygotowywanie prognoz rynkowych, optymalizacji asortymentu, analiz elastyczności cenowych i polityki cenowej, opracowywanie wyników badań konsumenckich, praca z hurtowniami danych, prezentacja wyników klientowi
Grupa Agora
Analityk
Analizy sprzedażowe rynku prasy w Polsce (monitorowanie i prognozowanie sprzedaży, analiza efektywność działań marketingowych).

Szkolenia i kursy

Szkolenie z kreatywnego myślenia, 2010, Starcom
Sztuka prezentacji, 2009, Starcom
Delivering High-impact Sales Presentations, 2009, SkillSoft
Client Interaction and Building Relationships, 2009, MEMRB
The Concerns and Focus of FMCG Clients, 2009, MEMRB
Problems Solving, 2008, SkillSoft
Goals and Goal Setting, 2008, SkillSoft
How to deliver presentations, 2008 MEMRB
Effective communication, 2007, MEMRB
Zarządzanie czasem, 2006, Agora

Edukacja

Logo
Katedra Statystyki i Ekonometrii, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nagroda Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
SAS Data Mining Certificate Program, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Matematyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Motoryzacja klasyczna.
Sport: narty, rower, rolki, pływanie.

Inne

2007, II nagroda w IV Konkursie Szarych Komórek, czyli Czwartym Dorocznym Ogólnopolskim Konkursie na Najlepsze Studenckie Badanie z Psychologii Ekonomicznej

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Auta z USA
Auta z USA
Grupa dla właścicieli i sympatyków samochodów z rynku USA i Kanady.