Umiejętności
B2B
Event Management
Microsoft Office
Project Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
dobra organizacja pracy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Planowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
- zarządzanie projektami od pozyskania briefu do dystrybucji produktu/wyrobu końcowego do klienta
- ustalanie potrzeb klienta na podstawie otrzymanego briefu i spotkań wewnętrznych/zewnętrznych
- powołanie Zespołu Projektowego
- przygotowanie harmonogramu i budżetu projektu zgodnie z ustaleniami z klientem wewn./zewn.
- uzyskanie akceptacji harmonogramu i budżetu u klienta wewnętrznego
- przekazanie i odbiór zadań zawartych w harmonogramie do realizacji
- bieżący monitoring realizacji projektu pod kątem harmonogramu i budżetu
- informowanie o przebiegu projektu klienta wewnętrznego
- aktualizacja harmonogramu i informowanie osób zaangażowanych w projekt o zmianach w harmo.
- bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w czasie realizacji projektu
- aktywny udział w spotkaniach handlowych z klientem wewn./zewn.
- raportowanie wyników prac do Kierownika Działu
- monitorowanie rynku pod kątem rozwiązań związanych z realizowanymi projektami
- odpowiedzialność za terminowe dostarczenie produktów procesu - oferta technologiczna, cenowa, harmonogram, prototyp w ustalonym czasie i budżecie
- odpowiedzialność za rezultaty pracy Zespołu Projektowego
- ustalanie potrzeb klienta na podstawie otrzymanego briefu i spotkań wewnętrznych/zewnętrznych
- powołanie Zespołu Projektowego
- przygotowanie harmonogramu i budżetu projektu zgodnie z ustaleniami z klientem wewn./zewn.
- uzyskanie akceptacji harmonogramu i budżetu u klienta wewnętrznego
- przekazanie i odbiór zadań zawartych w harmonogramie do realizacji
- bieżący monitoring realizacji projektu pod kątem harmonogramu i budżetu
- informowanie o przebiegu projektu klienta wewnętrznego
- aktualizacja harmonogramu i informowanie osób zaangażowanych w projekt o zmianach w harmo.
- bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w czasie realizacji projektu
- aktywny udział w spotkaniach handlowych z klientem wewn./zewn.
- raportowanie wyników prac do Kierownika Działu
- monitorowanie rynku pod kątem rozwiązań związanych z realizowanymi projektami
- odpowiedzialność za terminowe dostarczenie produktów procesu - oferta technologiczna, cenowa, harmonogram, prototyp w ustalonym czasie i budżecie
- odpowiedzialność za rezultaty pracy Zespołu Projektowego
Inżynier produkcji
- odbiór dokumentacji technologicznej po realizacji prototypu
- przygotowanie procesu produkcyjnego w systemie
- przygotowanie harmonogramu zlecenia
- zamówienie materiałów niezbędnych do realizacji produkcji
- zaplanowanie procesu produkcyjnego do każdego zlecenia
- udział w odbiorze prototypu i pierwszej sztuki produkcyjnej
- odpowiedzialność za koszty produkcji realizowanego zlecenia
- nadzór merytoryczny nad prowadzoną produkcją
- przygotowanie procesu produkcyjnego w systemie
- przygotowanie harmonogramu zlecenia
- zamówienie materiałów niezbędnych do realizacji produkcji
- zaplanowanie procesu produkcyjnego do każdego zlecenia
- udział w odbiorze prototypu i pierwszej sztuki produkcyjnej
- odpowiedzialność za koszty produkcji realizowanego zlecenia
- nadzór merytoryczny nad prowadzoną produkcją
Właściciel
Własna działalność gospodarcza
- organizacja, koordynacja, nadzór event’ów, warsztatów, kongresów
- negocjacje warunków, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami
- sporządzanie wycen i harmonogramów
- samodzielne prowadzenie projektów - od briefu po realizację i rozliczenie
- współpraca z agencjami reklamowymi, firmami produkcyjnymi
- negocjacje warunków, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami
- sporządzanie wycen i harmonogramów
- samodzielne prowadzenie projektów - od briefu po realizację i rozliczenie
- współpraca z agencjami reklamowymi, firmami produkcyjnymi
Event Manager
- organizacja i koordynacja event’ów
- negocjacje warunków z podwykonawcami
- sporządzanie kosztorysów
- współpraca z agencjami reklamowymi
- koordynacja komunikacji otwarcia nowego marketu budowlanego
- praca dla m.in.:
• GE Power Controls SA
• SIEMENS
• OBI
• ZACISZE SA
• SAN MARKOS
• RWE
- negocjacje warunków z podwykonawcami
- sporządzanie kosztorysów
- współpraca z agencjami reklamowymi
- koordynacja komunikacji otwarcia nowego marketu budowlanego
- praca dla m.in.:
• GE Power Controls SA
• SIEMENS
• OBI
• ZACISZE SA
• SAN MARKOS
• RWE
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.