Umiejętności
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Microsoft Excel
Microsoft Word
QlikView
SAP
Zarządzanie zespołem
ISO/TS 16949
Automotive and Industrial markets
Audyt
Share Point
Audyt jakości
umiejętność pracy z trudnym klientem
Complaints Handling
Audyt wewnętrzny
Professional Customer Service
IATF 16949
Cypress
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds reklamacji
--> Kompleksowa obsługa procesu reklamacji i zwrotów dla wszystkich grup biznesowych w 3M
--> Obsługa reklamcji dla klientów z rynku automotive wg standardów ISO/TS 16949, IATF 16949
--> Koordynowanie pracy zespołu reklamacyjnego [2 osoby], szkolenie nowych pracowników [on the job training], sprawowanie kontroli, delegowanie obowiązków, pomoc merytoryczna, weryfikacja pracy, tworzenie instrukcji szkoleniowych
--> Praca na kilku systemach ERP[Euroms II, CFR, SAP ] oraz na systemach wspomagających: QlickView, SharePoint, Cypress, Gipars
--> Kontakt z kluczowymi klientami
--> Rejestrowanie incydentów medycznych, sprawowanie kontroli nad reklamacjami dotyczącymi leków[Kapsiplast®, Ubistezin®]
--> Współpraca z centrami dystrybucji, magazynami i fabrykami 3M w celu usprawnienia i przyspieszenia rozpatrywania reklamacji[ Europe, USA, Asia]
--> Koordynowanie zwrotów[ zlecenia, przyjęcia na stan, rozwiązywanie pomyłek logistycznych], wysyłanie próbek
--> Rozliczanie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, not obciążeniowych oraz sprawowanie kontroli ich zasadności
--> Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą, działem Obsługi Klienta, Sprzedaży i Marketingu,Logistyki, przewoźnikami oraz biurami regionalnymi i globalnymi 3M
--> Kontakt z „trudnym klientem”, rozwiązywanie sporów, negocjacje
--> Rozliczanie reklamacji odrzuconych, monitowanie fabryk; centrów dystrybucji, ponowna weryfikacja, przygotowywanie analiz i raportów
--> Implementacja nowych zasad współpracy po transformacji biznesowej miedzy spółkami 3M wg nowego modelu organizacyjnego „CoE”
--> Uczestnictwo w audytach korporacyjnych oraz zewnętrznych
--> Obsługa reklamcji dla klientów z rynku automotive wg standardów ISO/TS 16949, IATF 16949
--> Koordynowanie pracy zespołu reklamacyjnego [2 osoby], szkolenie nowych pracowników [on the job training], sprawowanie kontroli, delegowanie obowiązków, pomoc merytoryczna, weryfikacja pracy, tworzenie instrukcji szkoleniowych
--> Praca na kilku systemach ERP[Euroms II, CFR, SAP ] oraz na systemach wspomagających: QlickView, SharePoint, Cypress, Gipars
--> Kontakt z kluczowymi klientami
--> Rejestrowanie incydentów medycznych, sprawowanie kontroli nad reklamacjami dotyczącymi leków[Kapsiplast®, Ubistezin®]
--> Współpraca z centrami dystrybucji, magazynami i fabrykami 3M w celu usprawnienia i przyspieszenia rozpatrywania reklamacji[ Europe, USA, Asia]
--> Koordynowanie zwrotów[ zlecenia, przyjęcia na stan, rozwiązywanie pomyłek logistycznych], wysyłanie próbek
--> Rozliczanie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, not obciążeniowych oraz sprawowanie kontroli ich zasadności
--> Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą, działem Obsługi Klienta, Sprzedaży i Marketingu,Logistyki, przewoźnikami oraz biurami regionalnymi i globalnymi 3M
--> Kontakt z „trudnym klientem”, rozwiązywanie sporów, negocjacje
--> Rozliczanie reklamacji odrzuconych, monitowanie fabryk; centrów dystrybucji, ponowna weryfikacja, przygotowywanie analiz i raportów
--> Implementacja nowych zasad współpracy po transformacji biznesowej miedzy spółkami 3M wg nowego modelu organizacyjnego „CoE”
--> Uczestnictwo w audytach korporacyjnych oraz zewnętrznych
Stanowisko wspierające ds. EDI[Electronic Data Interchange] w Customer Service & Logistics
Pośredniczenie w kontakcie pomiędzy klientami 3M a europejskimi i globalnymi zespołami IT w celu poprawnej implementacji elektronicznego kanału wymiany danych [ zamówienia, potwierdzenia zamówień, faktury ]
Kontrola błędów transmisji, składanie zleceń napraw, weryfikowanie poprawności wysyłanych/otrzymywanych komunikatów
Wprowadzanie nowych profili klientów, dodawanie adresów SHIP TO; numerów GLN, wsparcie przy mapowaniu nowych ustawień
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami infrastruktury EDI [Comarch]
Kontrola błędów transmisji, składanie zleceń napraw, weryfikowanie poprawności wysyłanych/otrzymywanych komunikatów
Wprowadzanie nowych profili klientów, dodawanie adresów SHIP TO; numerów GLN, wsparcie przy mapowaniu nowych ustawień
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami infrastruktury EDI [Comarch]
Członek zespołu pricingowego w Corporate Marketing & Public Affairs
Tworzenie ustawień dla nowego systemu i przepinania struktury rabatowo-cenowej dla wszystkich departamentów w 3M Poland
[assort codów, price agreementów, quantity i discount stepów]
Wgrywanie cen specjalnych i katalogowych do systemu[ manualnie i za pośrednictwem specjalnych narzędzi [Access, Excel]
Praca nad implementacją nowego programu do zarządzania cenami Vendavo® PM
[assort codów, price agreementów, quantity i discount stepów]
Wgrywanie cen specjalnych i katalogowych do systemu[ manualnie i za pośrednictwem specjalnych narzędzi [Access, Excel]
Praca nad implementacją nowego programu do zarządzania cenami Vendavo® PM
Przedstawiciel Obsługi Klienta ds. Reklamacji w Supply Chain – Customer Service & Logistics
Wprowadzanie, rozpatrywanie i procesowanie reklamacji jakościowych, ilościowych dla działów: farmaceutycznego, biurowego, przemysłowego, bezpieczeństwa i higieny pracy, elektro-energetycznego, reklamy wizualnej i motoryzacyjnego.
Kontakt z klientem począwszy od zebrania informacji, dobór jak najlepszego rozwiązania po przekazanie rezultatu reklamacji
Koordynowanie reklamacji powstałych w wyniku błędów logistycznych, kontakt z magazynem, przewoźnikami
Wprowadzanie reklamacji jakościowych CFR i wysyłanie próbek do globalnych źródeł dostaw
Inicjowanie działań mających na celu wzrost satysfakcji klientów pod katem rozpatrywania reklamacji
Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji na cykliczne spotkania działów Logistyki, Jakości i Farmacji CHC
Koordynowanie zwrotów reklamowanych produktów a także zwrotów centralnych z sieci
Wystawianie faktur korygujących i not obciążeniowych
Kontakt z klientem począwszy od zebrania informacji, dobór jak najlepszego rozwiązania po przekazanie rezultatu reklamacji
Koordynowanie reklamacji powstałych w wyniku błędów logistycznych, kontakt z magazynem, przewoźnikami
Wprowadzanie reklamacji jakościowych CFR i wysyłanie próbek do globalnych źródeł dostaw
Inicjowanie działań mających na celu wzrost satysfakcji klientów pod katem rozpatrywania reklamacji
Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji na cykliczne spotkania działów Logistyki, Jakości i Farmacji CHC
Koordynowanie zwrotów reklamowanych produktów a także zwrotów centralnych z sieci
Wystawianie faktur korygujących i not obciążeniowych
Asystent Marketingu w Commercial Graphics – Safety & Graphics Business Group
Wsparcie sprzedaży materiałów do reklamy wizualnej z serii Scotchal™[weryfikacja bazy danych, kontakt telefoniczny, przekazywanie kontaktów dystrybucji i przedstawicielom, budowanie wizerunku marki 3M, segmentacja klientów, mailing]
Tłumaczenie, korygowanie i tworzenie prezentacji marketingowych[ENGPL]
Wsparcie Koordynatora Marketingu we wprowadzaniu na rynek polski Visual Attention Service™ narzędzia opartego na Eye-Trackingu®, a także opracowywanie strategii wejścia
Szkolenie personelu 3M w aktywnym wykorzystaniu i sprzedaży 3M VAS™
Tworzenie ofert marketingowych, kreacja mailingów
Tłumaczenie, korygowanie i tworzenie prezentacji marketingowych[ENGPL]
Wsparcie Koordynatora Marketingu we wprowadzaniu na rynek polski Visual Attention Service™ narzędzia opartego na Eye-Trackingu®, a także opracowywanie strategii wejścia
Szkolenie personelu 3M w aktywnym wykorzystaniu i sprzedaży 3M VAS™
Tworzenie ofert marketingowych, kreacja mailingów
Asystent ds. wsparcia kanału RETAIL w Retail Sales & Marketing Division – Consumer Channel Group
Egzekucja działań marketingowych w kanale RETAIL:
- Mass Merchants[Auchan, Carrefour, Real, Selgros, Tesco]
- Specialist Stores[EuroNet, Vobis, Komputronik, Sferis, Media Saturn Holding, MediaExpert]
Nadzorowanie rzeczywistego stanu realizacji planów sprzedaży
Szkolenie personelu sprzedażowego [nowe produkty, techniki sprzedaży, technologia]
Przeprowadzanie badań typu „tajemniczy klient”
Dbanie o kategorie produktowe pod kątem różnych wskaźników m.in. widoczności, lokalizacji, opłacalności
Sprawowanie roli audytora Merchandisingowego
Implementacja i dystrybucja materiałów POS oraz pomoc przy ich projektowaniu
Budowa i sprawowanie opieki nad specjalnymi strefami pokazowymi
Wdrażanie programów e-learningowych + trening personelu sprzedażowego
Raportowanie zdjęciowe i analityczne „z terenu” dla PM-ów i KAM-ów
Budowanie pozytywnego wizerunku marek tj. Windows 7, Office 2010, Xbox, MsHardware, WindowsPhone 7 wśród personelu sprzedażowego, klientów, partnerów biznesowych
Reprezentowanie firmy na konferencjach i targach branżowych
Przygotowywanie punktów sprzedaży detalicznej pod kątem „VIP store check”
Wspieranie pracy całego działu Consumer Channel Group
- Mass Merchants[Auchan, Carrefour, Real, Selgros, Tesco]
- Specialist Stores[EuroNet, Vobis, Komputronik, Sferis, Media Saturn Holding, MediaExpert]
Nadzorowanie rzeczywistego stanu realizacji planów sprzedaży
Szkolenie personelu sprzedażowego [nowe produkty, techniki sprzedaży, technologia]
Przeprowadzanie badań typu „tajemniczy klient”
Dbanie o kategorie produktowe pod kątem różnych wskaźników m.in. widoczności, lokalizacji, opłacalności
Sprawowanie roli audytora Merchandisingowego
Implementacja i dystrybucja materiałów POS oraz pomoc przy ich projektowaniu
Budowa i sprawowanie opieki nad specjalnymi strefami pokazowymi
Wdrażanie programów e-learningowych + trening personelu sprzedażowego
Raportowanie zdjęciowe i analityczne „z terenu” dla PM-ów i KAM-ów
Budowanie pozytywnego wizerunku marek tj. Windows 7, Office 2010, Xbox, MsHardware, WindowsPhone 7 wśród personelu sprzedażowego, klientów, partnerów biznesowych
Reprezentowanie firmy na konferencjach i targach branżowych
Przygotowywanie punktów sprzedaży detalicznej pod kątem „VIP store check”
Wspieranie pracy całego działu Consumer Channel Group
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Sprzedaż produktów szybko rotujących [FMCG] dedykowanych dla stacji benzynowych tj. czekolada Ritter Sport, kawa mrożona IQ Coffee, napój Oshee, przekąski BiFi
Nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji biznesowych z klientami
Implementacja nowych produktów [stacje benzynowe - partnerskie, kanał tradycyjny]
Egzekucja działań marketingowych [stacje benzynowe - sieciowe, kanał nowoczesny]
Pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży
Stała współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami
Dbanie o wizerunek firmy a także umacnianie jej pozycji na podległym terenie
Organizacja i kontrola akcji promocyjnych/samplingowych, aktywnej sprzedaży
Merchandising
Nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji biznesowych z klientami
Implementacja nowych produktów [stacje benzynowe - partnerskie, kanał tradycyjny]
Egzekucja działań marketingowych [stacje benzynowe - sieciowe, kanał nowoczesny]
Pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży
Stała współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami
Dbanie o wizerunek firmy a także umacnianie jej pozycji na podległym terenie
Organizacja i kontrola akcji promocyjnych/samplingowych, aktywnej sprzedaży
Merchandising
Promotor
Prowadzenie aktywnej sprzedaży sprzętu komputerowego firmy MaxData
Prezentowanie najistotniejszych funkcji produktów
Prezentowanie najistotniejszych funkcji produktów
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Prasa o tematyce biznesowej, marketingowej.
Podróże
Podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.