Marcin Nawrocki

:)
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Koordynator ds. Projektów e-Business i CRM
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Specjalista ds. CRM i Współpracy z Partnerami Online
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Specjalista ds. e-Business
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Kierownik Zespołu Stałego Klienta
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Kierownik Telesprzedaży ds. Prosprzedażowej Obsługi Klienta
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Telesprzedaży
Igor R.
Igor R. · podwładny
wystawiono
Marcin inwestował w ludzi i ich rozwijał. Dzięki niemu brałem udział w wielu ciekawych projektach i zdobyłem sporo wiedzy. Potrafił delegować zadania, rozliczać i często oddawał inicjatywę w ręce podwładnych. Bardzo dobrze wspominam naszą współpracę.
Netia S.A.
Konsultant Telesprzedaży
TP Internet
Konsultant Telefoniczny - Dział Techniczny
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant Telefoniczny - Zespół Operacyjny Programów Lojalnościowych
POLKOMTEL S. A.
Logo
Inspektor ds. Sprzedaży
Best S.A. Grupa BRE Bank S.A.
Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.
Obsługa zamówień sprzedażowych

Szkolenia i kursy

- "Zarządzanie projektami" - Grupa ODITK
- „SALESmanago Marketing Automation Specialist” - Benhauer
- "Bazy danych, które wspierają sprzedaż mailową i telefoniczną"
- "Coaching sprzedażowy" - Gamma
- "Doskonalenie umiejętności menadżerskich" - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
- "7 Nawyków Skutecznego Działania" - Franklin Covey
- "Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Przywództwo Zespołowe" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia SA
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii" - Kontrakt OSH
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii. Część II" - Kontrakt OSH
- "Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Follow Up" - Cegos
- "Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych" - Cegos
- "Techniki sprzedaży przez telefon" - Omega Consultants
- "System szkoleń i rozwoju Akademii Umiejętności Centrum Telefonicznego Abonentów Cyfry+" - TP Internet (roczny cykl szkoleń z zakresu obsługi i utrzymania klienta, sprzedaży przez telefon oraz zarządzania zespołem)
- "Psychologia wiarygodności kredytobiorcy i ocena autentyczności dokumentów" - Best SA

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna im. E. Wiszniewskiego

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ACCESS w praktyce
ACCESS w praktyce
MS Access w codziennej pracy. Zapraszam! :)
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Czechy
Czechy
Kde domov můj?
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
GB Resources Polska
GB Resources Polska
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, jedną z najbardziej doświadczonych i największych pod względem realizowanych dni szkoleniowych na rynku polskim. Systematycznie, od ponad dekady budujemy nasze kno