Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
- "Zarządzanie projektami" - Grupa ODITK
- „SALESmanago Marketing Automation Specialist” - Benhauer
- "Bazy danych, które wspierają sprzedaż mailową i telefoniczną"
- "Coaching sprzedażowy" - Gamma
- "Doskonalenie umiejętności menadżerskich" - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
- "7 Nawyków Skutecznego Działania" - Franklin Covey
- "Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Przywództwo Zespołowe" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia SA
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii" - Kontrakt OSH
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii. Część II" - Kontrakt OSH
- "Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Follow Up" - Cegos
- "Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych" - Cegos
- "Techniki sprzedaży przez telefon" - Omega Consultants
- "System szkoleń i rozwoju Akademii Umiejętności Centrum Telefonicznego Abonentów Cyfry+" - TP Internet (roczny cykl szkoleń z zakresu obsługi i utrzymania klienta, sprzedaży przez telefon oraz zarządzania zespołem)
- "Psychologia wiarygodności kredytobiorcy i ocena autentyczności dokumentów" - Best SA
- „SALESmanago Marketing Automation Specialist” - Benhauer
- "Bazy danych, które wspierają sprzedaż mailową i telefoniczną"
- "Coaching sprzedażowy" - Gamma
- "Doskonalenie umiejętności menadżerskich" - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
- "7 Nawyków Skutecznego Działania" - Franklin Covey
- "Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Przywództwo Zespołowe" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - Jet Centrum Szkoleniowe
- "Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia SA
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii" - Kontrakt OSH
- "Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem Netii. Część II" - Kontrakt OSH
- "Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Follow Up" - Cegos
- "Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych" - Cegos
- "Techniki sprzedaży przez telefon" - Omega Consultants
- "System szkoleń i rozwoju Akademii Umiejętności Centrum Telefonicznego Abonentów Cyfry+" - TP Internet (roczny cykl szkoleń z zakresu obsługi i utrzymania klienta, sprzedaży przez telefon oraz zarządzania zespołem)
- "Psychologia wiarygodności kredytobiorcy i ocena autentyczności dokumentów" - Best SA
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
GB Resources Polska
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, jedną z najbardziej doświadczonych i największych pod względem realizowanych dni szkoleniowych na rynku polskim. Systematycznie, od ponad dekady budujemy nasze kno