Marcin Napiórkowski

Dział sprzedaży MM PROJEKT S.C.
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MM Projekt
Kierownik działu sprzedaży, Dyrektor Handlowy
Tworzenie działu sprzedaży i zakupów, koordynacja zespołu zajmującego się sprzedażą, ustalanie planów sprzedaży i zysku, obsługa kluczowych klientów, pozyskiwanie i pomoc przy pozyskiwaniu nowych klientów;

od listopada 2005r.
Odpowiedzialny za plany sprzedażowe podległych pracowników, werbowanie nowych pracowników, obsługa kluczowych firm, pomoc przy pozyskiwaniu nowych firm, negocjowanie warunków zakupów u dostawców, pozyskiwanie nowych dostawców;
MM Projekt
HANDLOWIEC / KIEROWNIK / DYREKTOR DZIAłU HANDLOWEGO
Logo
Kierownik działu sprzedaży
PKK Sp. z o.o.
koordynacja zespołu zajmującego się sprzedażą, ustalanie planów sprzedaży i zysku, obsługa kluczowych klientów, pozyskiwanie i pomoc przy pozyskiwaniu nowych klientów;
Logo
Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds. Kluczowych Klientów, Doradca Handlowy
Wszystko Dla Biura Sp. Z O.O. – OFFICE DEPOT
Maj 2001 do marca 2002 - Przedstawiciel handlowy, marzec 2002 do stycznia 2003 - Specjalista ds. Kluczowych Klientów; Doradca Handlowy;

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów kluczowych;
Logo
Przedstawiciel handlowy
PHU DASTE
pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych i hurtowych, sporządzanie i realizowanie ofert, zamówień, projektowanie oświetlenia, wystawianie Faktur VAT;

W międzyczasie pracowałem jako Przedsprzedawca i Konsultant ds. sprzedaży w firmie EVITA;

Szkolenia i kursy

Kurs Techniki efektywnej sprzedaży zorganizowanej przez PMG Consulting Sp. z o.o.;
prawo jazdy kat ”B”;
Kurs języka angielskiego i francuskiego w szkole języków obcych Lingwista;
Kurs języka rosyjskiego w szkole języków obcych ABC;

Edukacja

Logo
FINANSE I BANKOWOść, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Zainteresowania

Sport, samochody, rajdy samochodowe;

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?