Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji i Wdrożen
- Rozwój i koordynacja działań w zakresie serwisu Internetowego Biura Obsługi Abonenta.
- Koordynację wdrożeń kampanii dosprzedażowych w Customer Service.
- Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych i innych akcji promocyjnych z zakresu Internetowego Biura Obługi Abonenta.
- Zarządzanie projektem rezygnacji z papierowej wersji faktury na rzecz możliowści oglądania jej obrazu w Internetowym Biurze Obsługi Abonenta.
- Koordynację wdrożeń kampanii dosprzedażowych w Customer Service.
- Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych i innych akcji promocyjnych z zakresu Internetowego Biura Obługi Abonenta.
- Zarządzanie projektem rezygnacji z papierowej wersji faktury na rzecz możliowści oglądania jej obrazu w Internetowym Biurze Obsługi Abonenta.
Mł. Specjalista ds. Komuniakcji i Wdrożeń
- Koordynacja wdrożeń z zakresu programu lojalnościowego.
- Koordynacja akcji promocyjnych, cennikowych i kampanijnych dla systemu prepaid.
- Koordynacja akcji promocyjnych, cennikowych i kampanijnych dla systemu Mix.
- Koordynację procesu zbierania informacji zwrotnej od klienta z zakresu prepaid.
- Koordynacja przepływu informacji w Customer Service.
- Koordynacja akcji promocyjnych, cennikowych i kampanijnych dla systemu prepaid.
- Koordynacja akcji promocyjnych, cennikowych i kampanijnych dla systemu Mix.
- Koordynację procesu zbierania informacji zwrotnej od klienta z zakresu prepaid.
- Koordynacja przepływu informacji w Customer Service.
Specjalista ds. Szkoleń i Monitoringu
- Monitorowanie rozmów konsultantów Telefonicznej Obługi Klienta.
- Prowadzenie coachingów dla konsultantów Telefonicznej Obługi Klienta.
- Szkolenie nowych pracowników Telefonicznej Obługi Klienta.
- Analizy wyników badań satysfakcji z telefonicznej obsługi klienta.
- Prowadzenie coachingów dla konsultantów Telefonicznej Obługi Klienta.
- Szkolenie nowych pracowników Telefonicznej Obługi Klienta.
- Analizy wyników badań satysfakcji z telefonicznej obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
- Coachingowy styl zarządzania (ODiTK)
- Kreatywność i brainstorming (Rożalski).
- Synergia w biznesie (Rożalski).
- Zarządzanie czasem.
- Zarządzanie projektami (Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów).
- Szkolenie trenerów (Kalkstein).
- Warsztaty „Coach the Coach”.
- Skuteczna Komunikacja.
- Trening Asertywności.
- Techniki Perswazji i Negocjacji.
- Elementy technik sprzedaży w telefonicznej obsłudze klienta (Frontline).
- Kreatywność i brainstorming (Rożalski).
- Synergia w biznesie (Rożalski).
- Zarządzanie czasem.
- Zarządzanie projektami (Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów).
- Szkolenie trenerów (Kalkstein).
- Warsztaty „Coach the Coach”.
- Skuteczna Komunikacja.
- Trening Asertywności.
- Techniki Perswazji i Negocjacji.
- Elementy technik sprzedaży w telefonicznej obsłudze klienta (Frontline).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- telekomunikacja
- nowinki techniczne
- szeroko pojęty sport
- dobra książka
- narciarstwo
- dobre kino
- motoryzacja
- podróże
- nowinki techniczne
- szeroko pojęty sport
- dobra książka
- narciarstwo
- dobre kino
- motoryzacja
- podróże
Grupy
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;