Marcin Mendalski
Przedstawiciel Handlowy
Kielce,
świętokrzyskie
Umiejętności
B2B
Strategia biznesowa
Cold Calling
Negocjacje kontraktu
Microsoft Excel
Rental Services
Prezentacje handlowe
Proces sprzedaży
Sprzedaż
Obsługa klienta
VBA Excel
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż.
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
- Pozyskiwałem nowych klientów w podległych regionach (woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie), budując bazę klientów od podstaw
- Przygotowywałem oferty handlowe w oparciu o zebrane informacje
- Negocjowałem kontrakty handlowe
- Nadzorowałem proces sprzedaży od momentu spotkania z klientem do przekazania kompleksowej informacji na temat obiektu inspektorom
- Przygotowywałem oferty handlowe w oparciu o zebrane informacje
- Negocjowałem kontrakty handlowe
- Nadzorowałem proces sprzedaży od momentu spotkania z klientem do przekazania kompleksowej informacji na temat obiektu inspektorom
Przedstawiciel Handlowy
• Pozyskiwałem nowych klientów na podległym terenie (Kraków i okolice), zwiększając bazę klientów o ok. 30%.
• Z sukcesem realizowałem zadania sprzedażowe i marketingowe wyznaczone przez firmę.
• Współpracowałem z kierownikami sklepów i dwoma dużymi sieciami lokalnymi ( Oczko, Jubilat) negocjując wprowadzanie produktów priorytetowych firmy.
• Analizowałem na bieżąco sprzedaż i prowadziłem rozmowy z kierownikami sklepów, wdrażając nowe pomysły np. wprowadzenie dodatkowych lokalizacji w sklepie dla naszych produktów.
• Dbałem o zachowanie standardów merchandisingowych zgodnie z wymogami i ustaleniami firmy.
• Byłem odpowiedzialny za dystrybucje nowych produktów, które z sukcesem wprowadziłem we wszystkich obsługiwanych punktach sprzedaży (105 klientów) w skali kwartalnej.
• Na bieżąco analizowałem działania konkurencji i przekazywałem te informacje do działu marketingu.
• Kontrolowałem poziom realizacji zamówień klientów i szybko reagowałem na ewentualne problemy wynikające z błędów technicznych .
• Z sukcesem realizowałem zadania sprzedażowe i marketingowe wyznaczone przez firmę.
• Współpracowałem z kierownikami sklepów i dwoma dużymi sieciami lokalnymi ( Oczko, Jubilat) negocjując wprowadzanie produktów priorytetowych firmy.
• Analizowałem na bieżąco sprzedaż i prowadziłem rozmowy z kierownikami sklepów, wdrażając nowe pomysły np. wprowadzenie dodatkowych lokalizacji w sklepie dla naszych produktów.
• Dbałem o zachowanie standardów merchandisingowych zgodnie z wymogami i ustaleniami firmy.
• Byłem odpowiedzialny za dystrybucje nowych produktów, które z sukcesem wprowadziłem we wszystkich obsługiwanych punktach sprzedaży (105 klientów) w skali kwartalnej.
• Na bieżąco analizowałem działania konkurencji i przekazywałem te informacje do działu marketingu.
• Kontrolowałem poziom realizacji zamówień klientów i szybko reagowałem na ewentualne problemy wynikające z błędów technicznych .
Regionalny Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Bi-es Polska
• Współuczestniczyłem we wprowadzaniu nowych produktów ( ok. 40 )na polski rynek, organizując akcje promocyjne w wyznaczonym terenie.
• Obsługiwałem duże sieci handlowe (Tesco, Real, Carrefour) negocjując z kierownikami uzyskanie dodatkowych lokalizacji w sklepie dla naszych produktów.
• Przygotowywałem akcje promocyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta kluczowego zwiększając sprzedaż produktów o ok. 50% w skali miesiąca.
• Wyjaśniałem reklamacje wynikające z błędów produkcyjnych lub uszkodzeń towaru podczas transportu, kontaktując się bezpośrednio z klientem i dostarczając mu konkretne rozwiązanie.
• Efektywnie realizowałem a nawet przekraczałem założone plany sprzedaży, poprzez odpowiednie planowanie czasu pracy i ilości wizyt u klientów.
• Współtworzyłem nową wizualizację ekspozycji perfum dla Tesco i nadzorowałem jej wdrożenie zwiększając tym samym dostępność produktu dla klienta.
• Obsługiwałem duże sieci handlowe (Tesco, Real, Carrefour) negocjując z kierownikami uzyskanie dodatkowych lokalizacji w sklepie dla naszych produktów.
• Przygotowywałem akcje promocyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta kluczowego zwiększając sprzedaż produktów o ok. 50% w skali miesiąca.
• Wyjaśniałem reklamacje wynikające z błędów produkcyjnych lub uszkodzeń towaru podczas transportu, kontaktując się bezpośrednio z klientem i dostarczając mu konkretne rozwiązanie.
• Efektywnie realizowałem a nawet przekraczałem założone plany sprzedaży, poprzez odpowiednie planowanie czasu pracy i ilości wizyt u klientów.
• Współtworzyłem nową wizualizację ekspozycji perfum dla Tesco i nadzorowałem jej wdrożenie zwiększając tym samym dostępność produktu dla klienta.
Specjalista ds. Merchandisingu
• Byłem odpowiedzialny za szkolenia nowych i obecnych merchandiserów w firmie.
• Zapoznawałem nowych pracowników z zakresem obowiązków i procedurami obowiązującymi oraz prowadziłem dla nich szkolenia produktowe.
• Nadzorowałem wdrażanie ustaleń dotyczących wizualizacji ekspozycji towaru, kontrolując prace podległego personelu (ok. 10 osób).
• Regularnie odwiedzając duże sieci międzynarodowe takie jak: Kaufland, Makro, Tesco, sprawdzałem jakość wykonanej pracy merchandiserów w zakresie ekspozycji standardowej jak również dodatkowej
• Zapoznawałem nowych pracowników z zakresem obowiązków i procedurami obowiązującymi oraz prowadziłem dla nich szkolenia produktowe.
• Nadzorowałem wdrażanie ustaleń dotyczących wizualizacji ekspozycji towaru, kontrolując prace podległego personelu (ok. 10 osób).
• Regularnie odwiedzając duże sieci międzynarodowe takie jak: Kaufland, Makro, Tesco, sprawdzałem jakość wykonanej pracy merchandiserów w zakresie ekspozycji standardowej jak również dodatkowej
Key Account Representative ds. rynku nowoczesnego
• Dbałem o ciągłość dostępności produktów w powierzonych halach handlowych (Grupa Metro).
• Regularnie monitorowałem stany magazynowe hal celem przygotowania zamówienia na brakujące towary.
• Byłem odpowiedzialny za właściwą ekspozycję poszczególnych towarów na hali i zawsze była ona zgodna z założeniami firmy.
• Przygotowywałem propozycje lokalnych akcji promocyjnych dla poszczególnych grup produktów celem zwiększenia sprzedaży i w wyniku jednej z nich sprzedaż mydła FA wzrosła o ok. 25%.
• Regularnie monitorowałem stany magazynowe hal celem przygotowania zamówienia na brakujące towary.
• Byłem odpowiedzialny za właściwą ekspozycję poszczególnych towarów na hali i zawsze była ona zgodna z założeniami firmy.
• Przygotowywałem propozycje lokalnych akcji promocyjnych dla poszczególnych grup produktów celem zwiększenia sprzedaży i w wyniku jednej z nich sprzedaż mydła FA wzrosła o ok. 25%.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej 2006
Szkolenie z technik sprzedaży 2006
Szkolenie Aktywny Merchandising dla zaawansowanych Axa Consulting 2005
Szkolenie Aktywny Merchandising, Axa Consulting 2004
Szkolenie z technik sprzedaży 2006
Szkolenie Aktywny Merchandising dla zaawansowanych Axa Consulting 2005
Szkolenie Aktywny Merchandising, Axa Consulting 2004
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Modelarstwo, Kino, Muzyka
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Klastry w Polsce
Klaster - elastyczna forma współpracy horyzontalnej między 3 grupami podmiotów: przedsiębiorstwami, jednostkami naukowo-badawczymi oraz władzami publicznymi.
przedstawiciele.pl
osoby poszukujące pracowników do działów sprzedaży i obsługi klienta oraz kandydaci
www.strefa-handlowca.pl