Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Wsparcie Działu Sprzedaży: przygotowywanie dokumentacji do realizowanych projektów oraz koordynacja prawidłowego obiegu; nadzór wdrożeń, instalacji
dla Klientów; aktualizowanie baz danych; organizacja i przeprowadzanie szkoleń produktowych; współpraca i wymiana informacji z innymi działami w firmie;
obsługa przed i posprzedażowa; przygotowywanie materiałów handlowych/szkoleniowych; przygotowywanie raportów i analiz dotyczących potencjału sprzedażowego produktów firmy; obsługiwanie interfejsów wspierających sprzedaż.
dla Klientów; aktualizowanie baz danych; organizacja i przeprowadzanie szkoleń produktowych; współpraca i wymiana informacji z innymi działami w firmie;
obsługa przed i posprzedażowa; przygotowywanie materiałów handlowych/szkoleniowych; przygotowywanie raportów i analiz dotyczących potencjału sprzedażowego produktów firmy; obsługiwanie interfejsów wspierających sprzedaż.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Gra na perkusji