Umiejętności
Marketing B2B
Analiza biznesowa
Copywriting
E-commerce
Zarządzanie IT
Dziennikarstwo
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Zarządzanie produktem
Project Management
Social Media
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektem informatycznym
badanie rynku
online marketing strategy
Publicystyka
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Co-founder / Marketing Manager
JUST ask [justask.pl]
Współzarządzanie startupem JUST ask (http://justask.com.pl/): - projekt serwisu i biznesplan nowej platformy social shoppingowej, - pozyskanie dofinansowanie z funduszy unijnych (Działanie 8.1 POIG) i realizacja projektu zgodnie z wytycznymi unijnymi, - stworzenie wytycznych do wyboru oraz nadzór nad podwykonawcami, - nadzór nad bieżącą realizacją projektu, - tworzenie i realizacja strategii marketingowej.
Menedżer Działu Marketingu
zarządzanie działem marketingu; zarządzanie współpracą z podwykonawcami; tworzenie analiz marketingowych;
tworzenie i implementacja koncepcji marketingowo-promocyjnych oraz z zakresu PR; wykonywanie media-planu; redagowanie strony www oraz materiałów marketingowo-promocyjnych; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich realizacją; analizy rynku i monitoring prasowy; nadzór nad skuteczną realizacją zasad CI i zarządzanie informacją produktową;
tworzenie i implementacja koncepcji marketingowo-promocyjnych oraz z zakresu PR; wykonywanie media-planu; redagowanie strony www oraz materiałów marketingowo-promocyjnych; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich realizacją; analizy rynku i monitoring prasowy; nadzór nad skuteczną realizacją zasad CI i zarządzanie informacją produktową;
Menedżer ds. Projektów Marketingowych i PR
tworzenie i implementacja koncepcji marketingowo-promocyjnych oraz z zakresu PR; realizacja projektów marketingowych oraz z zakresu PR; wykonywanie media-planu; redagowanie strony www oraz jej efektywne wykorzystanie do celów promocyjnych; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich realizacją; analizy rynku i monitoring prasowy; nadzór nad skuteczną realizacją zasad CI i zarządzanie informacją produktową;
wystawiono
Marcin jest profesjonalistą, osobą energiczną i ciężko pracującą. Angażuje się w realizowane projekty i zawsze daje z siebie 100%. Potrafi dopiąć wszystko na przysłowiowy ostatni guzik. Wie, czego chce i doskonale potrafi to przekazać. Jasno określa, jakie ma wymagania, gdzie zostawia miejsce do wolności twórczej, jakiego efektu końcowego oczekuje. Jest Marcin jednocześnie osobą niezwykle kreatywną, twórczo rozwiązującą zaistniałe problemy, nie tracącą przy tym z pola widzenia głównego celu. Jest dobrze zorganizowany, potrafi pracować pod presją i w stresie. Świetnie radzi sobie z pracą w zespole, w którym potrafi pełnić zarówno rolę lidera grupy, jak i osoby rzetelnie wykonującej polecenia przełożonego/lidera zespołu. Jest otwarty na polemikę, wszystkich, z którymi pracuje traktuje jako partnerów, którzy potrafią wnieść coś pozytywnego do projektu. Dodać należy jeszcze jego niezwykłą komunikatywność, szybkość w nawiązywaniu kontaktów, w czym pomaga mu wydatnie optymizm i zawsze obecne poczucie humoru.
Specjalista ds. Marketingu i PR
działania z zakresu public relations (m.in. nawiązywanie kontaktów z mediami); udział w tworzeniu oraz realizacji koncepcji marketingowo-promocyjnych; kształtowanie wizerunku firmy; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami marketingowymi oraz nadzór nad ich realizacją; przeprowadzanie analiz rynku; współpraca z podwykonawcami i koordynacja ich działań;
Projekty
JUST ask
Serwis internetowy zaprojektowany jako baza wiarygodnych opinii na temat produktów i usług – godnych zaufania z racji tego, że ich autorami są znajomi użytkownika i ich sieci kontaktów. Powstał jako alternatywa dla anonimowych komentarzy publikowanych w internecie, których wiarygodność z bardzo różnych powodów jest coraz częściej kwestionowana.
JUST ask stanowi połączenie portalu rekomendacji z serwisem społecznościowym, gdzie z każdym użytkownikiem podpisanym imieniem i nazwiskiem można się bezpośrednio skontaktować w celu weryfikacji wystawionej przez niego opinii.
JUST ask stanowi połączenie portalu rekomendacji z serwisem społecznościowym, gdzie z każdym użytkownikiem podpisanym imieniem i nazwiskiem można się bezpośrednio skontaktować w celu weryfikacji wystawionej przez niego opinii.
W zespole z
Zakres obowiązków
Founder / Marketing Manager
Szkolenia i kursy
01-04 2008 - „Kurs Przedsiębiorczości” (kurs e-learning portalu NBP)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Nowe technologie (członek redakcji Connected Life Magazine: http://connectedlifemagazine.pl), filmy i seriale sci-fi (zwłaszcza z nurtu post apo), literatura fantasy (zwłaszcza J.R.R. Tolkien), Ameryka Łacińska (bloger, analityk i publicysta: http://amerykalacinska.com.pl), historia, piłka nożna, piwo rzemieślnicze (współautor portalu http://nachmieleni.pl).
Organizacje
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego - Research Fellow. Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej.
Fundacja Amicus Europae - Członek Zespołu Analiz. Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej.
Fundacja Amicus Europae - Członek Zespołu Analiz. Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej.
Inne
CV online: http://re.vu/marcinmaroszek;
Profil na LinkedIn: https://pl.linkedin.com/in/marcinmaroszek;
Strona projektu: http://justask.com.pl;
Blog: http://amerykalacinska.com.pl;
Strona firmowa: http://emapa.pl.
Profil na LinkedIn: https://pl.linkedin.com/in/marcinmaroszek;
Strona projektu: http://justask.com.pl;
Blog: http://amerykalacinska.com.pl;
Strona firmowa: http://emapa.pl.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Ameryka Południowa
Grupa miłośników kultury i przyrody tego kontynentu, zainteresowanych wspólnymi wyprawami trekkingowymi.
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.