Marcin Marciniuk

Nie ma rzeczy niemożliwych. Najwyżej nie wiesz jak coś zrobić.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kanał Corporate Finance Strategia marketingowa Project Finance Zarządzanie Sprzedażą wycenianie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Blue Business Media
Dyrektor Operacyjny
Operations Manager - prowadzenie biura warszawskiego, manager działu sprzedaży Spex. Reorganizacja pracy działu, modyfikacja i aktualizacja obowiązujących procedur, praca nad wynikiem sprzedaży. Rekrutacja nowych pracowników, raportowanie bezpośrednio do General Managera, bliska współpraca z managerami pozostałych działów.
Logo
likwidator
agmo pl sp. z o.o.
Logo
Prezes / Dyrektor Zarządzający / International Business Manager
agmo pl sp. z o.o.
International Business Developer grupy ComGate. Od marca 2013 roku dodatkowo Prezes i Dyrektor Zarządzający AGMO PL Sp. z o.o. Badania rynkowe, analiza ofertowa, negocjacje z dostawcami, pozyskiwanie klientów polskich oraz międzynarodowych na usługi oferowane przez wszystkie spółki z grupy ComGate a.s. na rynkach polskim, czeskim oraz słowackim.
Grupa ComGate a.s. oferuje następujące usługi:
- logistyka w modelu 3PL na rynku czeskim i słowackim
- płatności bankowe na rynku czeskim i słowackim
- projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie systemów lojalnościowych
- usługi typy CallCenter
- pełne portfolio płatności Premium na rynku polskim, czeskim oraz słowackim.
ASUS Polska Sp. z o.o.
Business Development Manager
Od maja 2009 stanowisko Business Development Manager na Polskę, Czechy oraz Słowacje urządzeń smartphone pod nową marką Garmin-Asus. Wprowadzenie nowej marki na rynek.
Zakres obowiązków:
- wprowadzenie marki na rynki lokalne
- zarządzanie pełnym portfolio produktowym,
- przygotowanie produktów na rynki lokalne,
- polityka cenowa,
- planowanie i wykonanie planu sprzedaży,
- analiza sytuacji rynkowej pod kątem trendów rynkowych, działania konkurencji, trendów cenowych oraz innych wskaźników,
- raportowanie do centrali w skali tygodniowej, miesięcznej i kwartalnej,
- wyszukiwanie szans rynkowych,
- tworzenie ofert niestandardowych,
- współtworzenie wewnętrznych procedur operacyjnych pod kątem wdrażania nowych oraz optymalizacji istniejących,
- kontakt ze wszystkimi operatorami komórkowymi; prezentacja produktów, prowadzenie negocjacji handlowe, uzgodnienia techniczne, implementacja i nadzór nad realizacją kontraktu,
- planowanie i implementacja strategii marketingowej,
- realizacja akcji marketingowych i PR,
- zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży,
- badanie i monit rynku,
- codzienna współpraca z dystrybutorami, sieciami sprzedażowymi oraz operatorami komórkowymi.
Do maja 2009 roku Market Development Manager. Stanowisko odpowiedzialne za cały rynek urządzeń przenośnych firmy ASUS na terenie Polski. Zarządzanie linią produktową firmy ASUS – urządzeniami przenośnymi (PDA, PND, GSM) oraz netbookami EeePC.
Logo
owner
ScotBiz (HopIn.pl)
consulting, analysis, optimization of company costs, advisory on telecommunication market.
Owner of HopIn.pl - VoIP brand operator on polish market.
Orange Polska S.A.
Key Account Manager
zarządzanie dedykowanym portfelem Klientów Kluczowych oraz generowanie nowego przychodu. Specjalizacja: rynek telekomunikacyjny. Wdrażanie nowych, dedykowanych rozwiązań opartych na usługach GSM.
Praca polega na stałej opiece nad określonym portfelem Klientów ogólnokrajowych poprzez zarządzanie pracownikami na terenie całego kraju, rozpoznawaniu potrzeb Klientów i tworzenie oraz wdrażanie nowych usług pod ich indywidualne potrzeby.
eTel Polska Sp. z o.o.
Sales Representative
Główne zadania: pozyskanie nowych klientów, monitorowanie rynku oraz na podstawie analiz rynku i potrzeb klientów proponowanie zmian w ofercie handlowej, przygotowanie ofert handlowych, materiałów reklamowych oraz wzorów umów.
Od 2003 praca na stanowisku Kierownik Sprzedaży Pośredniej na północno-wschodnią Polskę. Praca polegała na zbudowaniu siatki Partnerów Handlowych na podległym obszarze, ich szkolenia, wsparcie oraz pełne zarządzanie sprzedażą.
Dodatkowo umowy międzyoperatorskie, analizy finansowe opłacalności inwestycji, planowanie i raportowanie sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń zarówno handlowych jak i z technologii telekomunikacyjnych.
Netin Sp. z o.o.
Product Manager
Do końca roku 2000: samodzielny handlowiec. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych dystrybutorów, badania, monitoring oraz analiza rynku IT i telekomunikacyjnego, prowadzenie negocjacji handlowych.
Od początku roku 2001: Product Manager produktów firmy Polyspan/Polycom, PairGain/ADC oraz Mitel. Zakres obowiązków: tworzenie pełnej oferty handlowej, projektowanie i wdrożenie akcji promocyjnych, monitorowanie rynku, szkolenia wewnętrzne oraz Partnerów Handlowych, kontakt z Klientami oraz dostawcami w pełnym zakresie współpracy.
Sack Invent Trading Sp. z o.o.
Marketing / sprzedaż
Założenie działu marketingu oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu komputerowego dla sprzedaży, magazynów oraz księgowości. Od końca 1995 roku stanowisko handlowca materiałami do poligrafii oraz elektronicznymi .

Szkolenia i kursy

– Ofertowanie i sprzedawanie,
– Negocjacje,
– Socjotechnika,
– Savoir-Vivre w biznesie,
– Pisanie ofert

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Elektronika, inżynierskie
Fife College

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Nurkowanie, myślistwo, fotografia, podróże, montaż i produkcja wideo, elektronika.

Inne

– w latach 1997 – 1998 członek klubu sportowego WKS Gwardia, sekcja strzelecka,
– od 1998 roku członek klubu płetwonurkowego Active Divers, posiadany średni stopień płetwonurka CMAS oraz uprawnienia nurka nitroxowego.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Asus Polska
Asus Polska
Pracujesz, pracowałeś - Sean-a znałeś i z Wu konferowałeś? Serdecznie zapraszamy :)
HTC
HTC
Firma która tworzy obecnie najlepszy sprzęt PDA na rynku. Łączmy się razem wszyscy HTCowcy ;)
Telepraca i Wirtualne Call Center
Telepraca i Wirtualne Call Center
Problematyka pracy zdalnej. Zastosowanie rozproszonych wirtualnych Call Center do telepracy.
VOIP
VOIP
Voice over Internet Protocol
Windows Mobile
Windows Mobile
O miłośnikach WM
Współpraca Międzyoperatorska
Współpraca Międzyoperatorska
Wspólna realizacja projektów telekomunikacyjnych. Przedstwiciele firm telekomunikacyjnych regionu CEE. Jeżeli odpowiadasz za współpracę międzyoperatorską w Twojej firmie, przyłącz się do grupy.
Wygraj z GoldenLine
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ... ...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)