Umiejętności
analiza potrzeb klienta
Pakiet Microsoft Office
szybka adaptacja do nowych warunków
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Wytrwałość w dążeniu do celu
Nastawienie na rozwiązywanie problemu
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
umiejętność pracy z celem i dążenia do realizacji wyznaczonych zadań,
umiejętność kierowania dużym zespołem
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Kierownika ds. Metodycznych
• kierowanie zespołem ponad 100 lektorów (organizacja pracy zespołu, monitorowanie realizacji zadań, rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników, systemowe motywowanie zespołu, kontrola jakości procesu nauczania, ocena pracy lektorów, przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych, zapewnienie wsparcia metodycznego oraz organizacja pracy Native Speaker’ów)
• współpraca z wydawnictwami
• organizacja oraz prowadzenie konkursów wewnętrznych oraz zewnętrznych (ponad 40 szkół uczestniczących)
• tworzenie platformy e-learningowej
• zaangażowanie w działania marketingowe
• współpraca z wydawnictwami
• organizacja oraz prowadzenie konkursów wewnętrznych oraz zewnętrznych (ponad 40 szkół uczestniczących)
• tworzenie platformy e-learningowej
• zaangażowanie w działania marketingowe
Szkolenia i kursy
Akademia Zarządzania Edukacją dla Metodyka, Personnel Training Institute (W-wa), 2017
systemowa motywacja zespołu; rekrutacja i wdrożenie pracowników; komunikacja w sytuacjach dot. kontroli jakości; budowanie komunikacji z klientem; tworzenie usług edukacyjnych; role, kompetencje oraz narzędzia metodyka
systemowa motywacja zespołu; rekrutacja i wdrożenie pracowników; komunikacja w sytuacjach dot. kontroli jakości; budowanie komunikacji z klientem; tworzenie usług edukacyjnych; role, kompetencje oraz narzędzia metodyka
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
siatkówka, fotografia portretowa, audiobooki