Marcin Mackiewicz
Specjalista ds. systemów i analiz
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Mł. Specjalista ds. systemów i analiz
Polkomtel S.A.
Uczestniczyłem we wdrożeniu Systemu Reklamacje, który zrewolucjonizował obsługę procesu reklamacyjnego w spółce. Wprowadziłem nową funkcjonalność powiadomień SMS o wpłynięciu oraz rozpatrzeniu zgłoszenia, podnosząc poziom satysfakcji klienta. Brałem udział w implementacji szeregu optymalizacji, w tym automatyzacji procesów rejestracji (automatyczne zakładanie spraw, kolejkowanie ich w odpowiednich specjalizacjach), zatwierdzania faktur korygujących, odpowiedzi pisemnych (automatyczne zamykanie spraw).
Dbałem o czytelność i sprawne działanie systemu, udzielałem aktywnego wsparcia, szkoliłem wszystkich użytkowników z wykorzystania nowych funkcjonalności (przeszkoliłem ponad 200 osób).
Brałem udział w opracowaniu narzędzia bilingowego do przeliczania i sprawdzania poprawności naliczeń bilingowych dla dwóch departamentów (windykacje i reklamacje) – od zebrania wymagań biznesowych po wdrożenie na środowisku produkcyjnym.
Brałem udział w tworzeniu i administracji aplikacjami wspierającymi proces rozpatrywania korespondencji.
Przygotowywałem wszelkie raporty na potrzeby Departamentu Reklamacji, tworzyłem nowe w oparciu o MS SQL Server a także automatyczne raporty w oparciu o rozwiązania Business Intelligence.
Współpracowałem z przełożonymi w zakresie rozwiązywania problemów organizacyjnych, opracowania dokumentów i procedur wewnętrznych.
Dbałem o czytelność i sprawne działanie systemu, udzielałem aktywnego wsparcia, szkoliłem wszystkich użytkowników z wykorzystania nowych funkcjonalności (przeszkoliłem ponad 200 osób).
Brałem udział w opracowaniu narzędzia bilingowego do przeliczania i sprawdzania poprawności naliczeń bilingowych dla dwóch departamentów (windykacje i reklamacje) – od zebrania wymagań biznesowych po wdrożenie na środowisku produkcyjnym.
Brałem udział w tworzeniu i administracji aplikacjami wspierającymi proces rozpatrywania korespondencji.
Przygotowywałem wszelkie raporty na potrzeby Departamentu Reklamacji, tworzyłem nowe w oparciu o MS SQL Server a także automatyczne raporty w oparciu o rozwiązania Business Intelligence.
Współpracowałem z przełożonymi w zakresie rozwiązywania problemów organizacyjnych, opracowania dokumentów i procedur wewnętrznych.
Konsultant w Departamencie Reklamacji
Polkomtel S.A.
Przeliczałem bilingi elektroniczne największych klientów spółki. Stworzyłem zestaw formuł Excel oraz kwerend access usprawniających proces przeliczania – są wykorzystywane, jako standard, do dziś. Przygotowywałem i wystawiałem faktury korygujące. Dbałem o poprawność bilingów i naliczeń opłat biorąc udział w spotkaniach Bill Review faktur i faktur korygujących.
Szkolenia i kursy
- BOE310 BusinessObjects Enterprise: Administering Users & Content with the CMC
- Implementing a Microsoft SQL Server 2005 Database (Ms Official Course 2779B)
- Maintaining a Microsoft SQl Server 2008 Database (MS Official Course 6231A)
- EFS/AC01 – MS Access – Zbieranie I konsolidacja informacji
- Implementing a Microsoft SQL Server 2005 Database (Ms Official Course 2779B)
- Maintaining a Microsoft SQl Server 2008 Database (MS Official Course 6231A)
- EFS/AC01 – MS Access – Zbieranie I konsolidacja informacji
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.