Umiejętności
Czynne prawo jazdy kategorii B,
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista IT
Projektowanie i migracje baz danych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, SQLite). Utrzymanie usług (Comarch ERP Optima, baza assets). Modyfikacje i implementacje nowych funkcji w bazie assets (środki trwałe, inwentaryzacje, obieg dokumentów). Instalacja, konfiguracja, hardening i utrzymanie systemów linuxowych usług wewnętrznych oraz na styku LAN / WAN. Przygotowywanie bezpiecznych systemów klienckich. Wsparcie dla administratorów systemów Microsoft Windows. Pierwsza, druga i trzecia linia wsparcia.
IT Coordinator, IT Specialist - Projekt Hochtief
Koordynator IT (08/2007 - 05/2014)
Dodatkowo do poniższych: Zarządzanie zespołem. Zapewnienie utrzymania odpowiedniego poziomu SLA oraz obsługi klienta. Stworzenie i zarządzanie bazą wiedzy IT. Instalacje serwerów na potrzeby usług w firmie, np. dla AD, SAP, Vmware, WWW. Rekrutacja nowych pracowników do zespołu. Prowadzenie szkoleń stanowiskowych dot. Rozwiązań i usług IT. Tworzenie symulacji dla zespołu dot. diagnozowania i rozwiązywania problemów, np. disaster recovery, konfiguracje usług itp. Tworzenie dokumentacji oraz regulacji dla zespołu. Dostosowywanie bazy assets do aktualnych potrzeb.
Specjalista IT (07/2005 - 07/2007)
Obsługa około 10 lokalizacji. Helpdesk. Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie Remedy. Administracja siecią i urządzeniami aktywnymi. Administracja systemami klienckimi i serwerowymi Windows oraz Linux. Administracja serwerami VMware. Administracja AD i Exchange. Monitorowanie, utrzymanie i konfiguracja usług. Wdrażanie rozwiązań IT. Backup. Migracje systemów. Współpraca z zewnętrznymi firmami (serwis sprzętu, zakup licencji). Zarządzanie bazą assets. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
Dodatkowo do poniższych: Zarządzanie zespołem. Zapewnienie utrzymania odpowiedniego poziomu SLA oraz obsługi klienta. Stworzenie i zarządzanie bazą wiedzy IT. Instalacje serwerów na potrzeby usług w firmie, np. dla AD, SAP, Vmware, WWW. Rekrutacja nowych pracowników do zespołu. Prowadzenie szkoleń stanowiskowych dot. Rozwiązań i usług IT. Tworzenie symulacji dla zespołu dot. diagnozowania i rozwiązywania problemów, np. disaster recovery, konfiguracje usług itp. Tworzenie dokumentacji oraz regulacji dla zespołu. Dostosowywanie bazy assets do aktualnych potrzeb.
Specjalista IT (07/2005 - 07/2007)
Obsługa około 10 lokalizacji. Helpdesk. Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie Remedy. Administracja siecią i urządzeniami aktywnymi. Administracja systemami klienckimi i serwerowymi Windows oraz Linux. Administracja serwerami VMware. Administracja AD i Exchange. Monitorowanie, utrzymanie i konfiguracja usług. Wdrażanie rozwiązań IT. Backup. Migracje systemów. Współpraca z zewnętrznymi firmami (serwis sprzętu, zakup licencji). Zarządzanie bazą assets. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
Szkolenia i kursy
MS 20411 Administering Windows Server 2012 - wrzesień 2016
MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 - kwiecień 2016
Leading Teams: Launching a Successful Team - listopad 2012
Managing Tasks and Maximizing Productivity - październik 2012
Being an Effective Team Member - październik 2012
ITIL Foundation - lipiec 2010
Managing and Maintaining Microsoft Windows Server 2003 Environment - maj 2009
MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 - kwiecień 2016
Leading Teams: Launching a Successful Team - listopad 2012
Managing Tasks and Maximizing Productivity - październik 2012
Being an Effective Team Member - październik 2012
ITIL Foundation - lipiec 2010
Managing and Maintaining Microsoft Windows Server 2003 Environment - maj 2009
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Informatyka, bezpieczeństwo w IT, bazy danych, nowe technologie, astronomia, historia, lingwistyka
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o