Marcin Maciak

Starszy Specjalista ds. Rozwoju Oferty, PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Oracle Retail SAP BW SAP ERP bezwzrokowe pisanie na klawiaturze Prawo jazdy kat B softlab system pos

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Oferty
• Rozwój oferty produktowej i usługowej Spółki
• Zarządzania cyklem życia produktów
• Analiza otoczenia konkurencyjnego
• Prowadzenie projektów na styku różnych obszarów funkcjonalnych organizacji (strategia, marketing, sprzedaż)
• Sporządzanie raportów, sprawozdań i opracowań w zakresie zadań biura
• Współpraca z jednostkami firmy odpowiedzialnymi za wdrożenie strategii produktowej
• Współpraca z podmiotami zewnętrznymi z zakresie projektów innowacyjnych
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. Monitorowania Usług Infrastrukturalnych
Przygotowywanie zestawień, oraz analiz (standardowych i ad hoc)
Sporządzanie i prezentacja oraz analiza okresowych raportów operacyjnych
Monitorowanie efektywności pracy doradców, oraz wpływu zamówień od operatorów
Wyliczanie KPI
Aktualizowanie, nadzór oraz opieka nad zasobami bazodanowymi
Udział w projektach: składanie wymagań, weryfikacja dokumentacji, udział w testach
Wdrażanie systemów informatycznych
I.O. Venezia Sp. J.
Główny specjalista ds. Standardów
Kontrola, monitorowanie i nadzór nad obowiązującymi w firmie standardami
Sporządzanie i prezentacja analiz
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla personelu
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Departament Manager
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, inspirowanie Pracowników do osiągania wspólnych
i indywidualnych celów
Nadzór nad procesem prawidłowego przepływu towaru
Udział w inwentaryzacjach
Planowanie i realizacja akcji promocyjnych
Współpraca z dostawcami w zakresie zamówień towarów handlowych, terminowości dostaw, obsługa zwrotów i reklamacji
RUCH S.A.
Manager ds. Standardów Sieci
Wdrażanie systemów informatycznych, oraz przygotowywanie procedur i raportów operacyjnych
Prowadzenie projektu „Tajemniczy Klient”, tworzenie programów motywacyjnych, tworzenie procedur, standardów oraz instrukcji operacyjnych
Wdrażanie standardów obsługi klienta, modułu kontroli operacyjnej punktów sprzedaży, tworzenie analiz i raportów oraz monitoringu sieci RUCH S.A.
Współudział w budowie Działu Standardów Sieci RUCH S.A.
Zarządzanie harmonogramem wdrożenia Kas POS oraz rebrandingu sieci RUCH S.A.
Prowadzenie i organizacja szkoleń w ramach Akademii Sprzedaży RUCH S.A.
RUCH S.A.
Główny Specjalista w Pionie Sieci Sprzedaży – RUCH S.A.
Kierowanie projektem „Bilety w RUCHu”, zarządzanie zespołem wdrożeniowym, planowanie, ustalanie harmonogramu, kosztów i realizacji projektu, tworzenie analiz biznesowych, kontrola wydatków i rozliczanie budżetu projektu,
Koordynowanie pod projektu „Procedury” w ramach projektu informatyzacji Spółki.
przygotowywanie umów i kontrola ich realizacji, współpraca na wielu płaszczyznach w ramach realizacji umów i projektów, sprzedaż powierzchni reklamowych
prowadzenie i negocjacji handlowych z czołowymi firmami na rynku FMCG

Szkolenia i kursy

Certyfikat Trenera Wewnętrznego uprawniający do prowadzenia szkoleń wewnętrznych z zakresu:
Wdrożenia Standardów Obsługi Klienta
Uczenie Dorosłych (Train the Trainer)
Standardy Obsługi Klienta – szkolenie (dyplom Akademii Sprzedaży)
SAP ERP, SAP BW
Systemy POS (Forcom, Sygnity)

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Sport
Muzyka
Literatura
Historia

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Ciagle w Ruchu
Ciagle w Ruchu
Grupa pracownikow RUCH S.A.
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!