Umiejętności
Umiejętności analityczne
Analiza biznesowa
Analiza konkurencji
Data Center
Architektura centrum danych
IaaS
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
PaaS
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Koordynacja projektu
Project Management
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Negocjacje biznesowe
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu Produktowego
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla oferty produktowej Centrum Danych
- planowanie i inicjowanie kampanii reklamowych w zakresie marketingu cyfrowego (sem, email/mobile marketing, content marketing, display, social-media)
- monitoring, badanie efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych
- opracowywanie raportów dotyczących efektywności działań marketingowych
- planowanie strategii cenowych dla produktów i zarządzanie marżowością oferty
- identyfikacja grup docelowych, analiza potrzeb klienta oraz segmentacja klientów
- analiza i śledzenie trendów rynkowych
- wdrażanie nowych produktów do oferty oraz opracowywanie modeli biznesowych
- negocjacje z partnerami biznesowymi
- analiza i monitoring rynku rozwiązań konkurencyjnych
- planowanie ścieżek rozwoju dla poszczególnych produktów oraz dbanie o terminowość w realizacji założonych celów
- współpraca z agencjami interaktywnymi, dostawcami mediów oraz freelancerami
- przygotowywania materiałów i kreacji marketingowych, kampanii promocyjnych oraz materiałów wspierających sprzedaż
- prowadzenie szkoleń produktowych dla Pracowników
- ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży
- planowanie i inicjowanie kampanii reklamowych w zakresie marketingu cyfrowego (sem, email/mobile marketing, content marketing, display, social-media)
- monitoring, badanie efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych
- opracowywanie raportów dotyczących efektywności działań marketingowych
- planowanie strategii cenowych dla produktów i zarządzanie marżowością oferty
- identyfikacja grup docelowych, analiza potrzeb klienta oraz segmentacja klientów
- analiza i śledzenie trendów rynkowych
- wdrażanie nowych produktów do oferty oraz opracowywanie modeli biznesowych
- negocjacje z partnerami biznesowymi
- analiza i monitoring rynku rozwiązań konkurencyjnych
- planowanie ścieżek rozwoju dla poszczególnych produktów oraz dbanie o terminowość w realizacji założonych celów
- współpraca z agencjami interaktywnymi, dostawcami mediów oraz freelancerami
- przygotowywania materiałów i kreacji marketingowych, kampanii promocyjnych oraz materiałów wspierających sprzedaż
- prowadzenie szkoleń produktowych dla Pracowników
- ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży
IT Manager
Studio IT
- opracowanie założeń oraz realizacja działań związanych z wdrożeniem do oferty usług B2B na bazie serwisu internetowego.
- opracowanie strategii rozwoju oraz sprzedaży usług
- planowanie działań marketingowych oraz kierowanie działem sprzedaży
- negocjacje biznesowe oraz nawiązanie umów z partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem programistów oraz działem sprzedaży
- reprezentowanie firmy na międzynarodowych imprezach targowych odbywających się w Europie i w Azji
- zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy opartą o rozwiązania Microsoft
- opracowanie strategii rozwoju oraz sprzedaży usług
- planowanie działań marketingowych oraz kierowanie działem sprzedaży
- negocjacje biznesowe oraz nawiązanie umów z partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem programistów oraz działem sprzedaży
- reprezentowanie firmy na międzynarodowych imprezach targowych odbywających się w Europie i w Azji
- zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy opartą o rozwiązania Microsoft
IT Manager
LINK 1
- zarządzanie działem IT odpowiedzialnym za projektowanie i tworzenie serwisów internetowych B2B
- opracowywanie strategii rozwoju oraz sprzedaży usług
- reprezentowanie firmy na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach (Europa i Azja)
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami biznesowymi
- odpowiedzialność za współpracę z partnerami biznesowymi z kraju i zagranicy
- negocjacje biznesowe (w tym negocjacje umów z partnerami zagranicznymi)
- samodzielne realizowanie założonych celów
- wdrażanie nowych rozwiązać z zakresu IT
- zarządzanie zespołem programistów oraz działem sprzedaży
- koordynacja projektów internetowych (B2B) wdrażanych przy współpracy z partnerami zagranicznymi
- zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy opartą o technologię Microsoft Small Business Server oraz Microsoft Exchange.
- opracowywanie strategii rozwoju oraz sprzedaży usług
- reprezentowanie firmy na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach (Europa i Azja)
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami biznesowymi
- odpowiedzialność za współpracę z partnerami biznesowymi z kraju i zagranicy
- negocjacje biznesowe (w tym negocjacje umów z partnerami zagranicznymi)
- samodzielne realizowanie założonych celów
- wdrażanie nowych rozwiązać z zakresu IT
- zarządzanie zespołem programistów oraz działem sprzedaży
- koordynacja projektów internetowych (B2B) wdrażanych przy współpracy z partnerami zagranicznymi
- zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy opartą o technologię Microsoft Small Business Server oraz Microsoft Exchange.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Akademia Product Managera
Akademia Product Managera jest przeznaczona dla osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery w brany farmaceutycznej na stanowisku Product Mangera.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
openstack
Grupa użytkowników oprogramowania OpenStack i technologii powiązanych. Celem grupy jest wymiana doświadczeń z zakresu budowy chmur prywatnych, hybrydowych oraz publicznych.
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.