Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Mnie to się marzy jakiś pełny słownik wyrażeń w VoIP, Call Center i podobnych. Jest taki bałagan że nie używam polskich określeń aby nie powodować zamieszania :/ A niestety cześć klientów nie zna angielskiego i kłopot gotowy.
Słowniczek fajny. -
Ale temat zawsze żywy :D
Fakt że technologia zmieniła się od tego czasu nie do poznania i większość rozwiązań jest stara. -
Pewnie ma :)
A na poważnie, nie są w żadnym stopniu tak duże byśmy na poważnie je liczyli statystycznie.
RMA na pół roku do roku to około 100 urządzeń (wszelakiego typu). Oczywiście RMA powoli rośnie, ale znacznie wolniej niż nasza sprzedaż.
Domyślnie gwarancja jest u nas 24 miesięczna obecnie a po wymianie sprzętu jest ustalana ponownie na 24M.
Co do Netii się nie wypowiem są to dane poufne. -
Tomasz Owczarek:
Marcin W.:
Jako ciekawostkę podam że Polycomy wyleciały z Netii i zostały zastąpione przez nowe Grandstreamy.
Dodam, że nie wyleciały nadal są dostępne w usłudze Netii ale wyższej.
Grandstream jest dostępny w OneOffice.
Pytanie czemu ta usługa tak słabo się tam sprzedaje? Wina "niezawodności" telefonów Grandstream... ?
Jakieś konkretne statystyki ?
Najlepsze jak na temat konkurencji wypowiada się dystrybutor Yealink na Polskę.