Marcin Laskowski
Inżynier/Specjalista VoIP (Grandstream)
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Asterisk
Ekonomika
Linux
Administracja sieci
Projektowanie sieci
Bezpieczeństwo sieci
Novell
budowanie komputerów
TR-069
VoIP
System Windows
Windows Server
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Voip
Grandstream:
Pomoc telefoniczna dla klientów, naprawy sprzętu na miejscu, pomoc przy sprzedaży w zakresie technicznym, kontakt z serwisem amerykańskim w tym: analiza pakietów (wireshark/tcpdump) oraz logów syslog.
Od września 2011 zakres rozszerzony o wsparcie klientów w ramach realizacji projektów VoIP (analiza, dobieranie sprzętu pod wymogi), pomoc i/lub wdrożenia u klientów.
Inne prace w firmie:
Opieka techniczna PC dla firmy w sprawach komputerowych oraz opieka nad stronami firmowymi. Opieka nad infrastruktura serwerami/switchami/ruterami/monitoringiem oraz siecią LAN, kontakt z usługodawcą Internetu.
Zakres obowiązków do września 2011:
Stanowisko Produkt Manager/ Grandstream (VoIP)
Opieka nad liniami produktów iBOX: myszy, klawiatury, zestawy (mysz +klawiatura), głośniki, słuchawki, mikrofony, czytniki, huby. W obowiązkach pracy znajduje się znajdowanie nowych produktów i fabryk w chinach, negocjacje z fabrykami co do formy zapłaty oraz samej ceny, testy, zlecenia zakupu, przygotowywanie opakowań (nadzór nad grafikiem), przygotowywanie instrukcji, ustalanie ceny sprzedaży oraz ceny zakupu, ustalanie i rozmowy o RMA, wspomaganie sprzedaży i serwisu.
Pomoc telefoniczna dla klientów, naprawy sprzętu na miejscu, pomoc przy sprzedaży w zakresie technicznym, kontakt z serwisem amerykańskim w tym: analiza pakietów (wireshark/tcpdump) oraz logów syslog.
Od września 2011 zakres rozszerzony o wsparcie klientów w ramach realizacji projektów VoIP (analiza, dobieranie sprzętu pod wymogi), pomoc i/lub wdrożenia u klientów.
Inne prace w firmie:
Opieka techniczna PC dla firmy w sprawach komputerowych oraz opieka nad stronami firmowymi. Opieka nad infrastruktura serwerami/switchami/ruterami/monitoringiem oraz siecią LAN, kontakt z usługodawcą Internetu.
Zakres obowiązków do września 2011:
Stanowisko Produkt Manager/ Grandstream (VoIP)
Opieka nad liniami produktów iBOX: myszy, klawiatury, zestawy (mysz +klawiatura), głośniki, słuchawki, mikrofony, czytniki, huby. W obowiązkach pracy znajduje się znajdowanie nowych produktów i fabryk w chinach, negocjacje z fabrykami co do formy zapłaty oraz samej ceny, testy, zlecenia zakupu, przygotowywanie opakowań (nadzór nad grafikiem), przygotowywanie instrukcji, ustalanie ceny sprzedaży oraz ceny zakupu, ustalanie i rozmowy o RMA, wspomaganie sprzedaży i serwisu.
Szkolenia i kursy
Administracja zaawansowana Novel 5.0.
Kurs Unix dla administratorów.
Kurs Unix dla administratorów.
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
COMARCH Partner
Grupa dla poszukujących informacji o systemach informatycznych wspomagających zarządzanie firmą.
Forum 3CX
Forum użytkowników 3CX centrali telefonicznej pod systemy Windows. Problemy, nowości. Zapraszamy!