Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora ds. Promocji i Marketingu, rzecznik prasowy
- współkreowanie polityki informacyjnej Spółki
- przygotowywanie komunikatów, briefingów i konferencji prasowych Spółki
- prowadzenie uroczystości związanych z wydawaniem zezwoleń przez Spółkę
- nadzorowanie i współprowadzenie stron internetowych oraz kont w mediach społecznościowych wraz z ich monitoringiem
- planowanie i przygotowywanie reklam i wydawnictw Spółki
- przygotowywanie i nadzorowanie umów promocyjnych, o dzieło, zleceń
- nadzorowanie i współprowadzenie projektu unijnego "Łódzkie - Strefa Biznesu Szyta na Miarę"
- dbanie o dobry wizerunek Spółki
- przygotowywanie komunikatów, briefingów i konferencji prasowych Spółki
- prowadzenie uroczystości związanych z wydawaniem zezwoleń przez Spółkę
- nadzorowanie i współprowadzenie stron internetowych oraz kont w mediach społecznościowych wraz z ich monitoringiem
- planowanie i przygotowywanie reklam i wydawnictw Spółki
- przygotowywanie i nadzorowanie umów promocyjnych, o dzieło, zleceń
- nadzorowanie i współprowadzenie projektu unijnego "Łódzkie - Strefa Biznesu Szyta na Miarę"
- dbanie o dobry wizerunek Spółki
Dyrektor Biura Informacji i Komunikacji Społecznej
- obsługa prezydenta i wiceprezydentów w zakresie kontaktów z mediami;
- obsługa internetowych portali społecznościowych.
- redagowanie portali i serwisów internetowych, z wyłączeniem BIP;
- współpraca i nadzór nad Biurem Rzecznika Prasowego Prezydenta Miasta w zakresie polityki informacyjnej urzędu;
- prowadzenie korespondencji okolicznościowej i internetowej prezydenta oraz zastępców;
- prowadzenie spraw patronatów honorowych prezydenta;
- opracowywanie i rozpowszechnianie periodyków miejskich;
- opiniowanie wydawnictw przygotowywanych przez urząd.
- obsługa internetowych portali społecznościowych.
- redagowanie portali i serwisów internetowych, z wyłączeniem BIP;
- współpraca i nadzór nad Biurem Rzecznika Prasowego Prezydenta Miasta w zakresie polityki informacyjnej urzędu;
- prowadzenie korespondencji okolicznościowej i internetowej prezydenta oraz zastępców;
- prowadzenie spraw patronatów honorowych prezydenta;
- opracowywanie i rozpowszechnianie periodyków miejskich;
- opiniowanie wydawnictw przygotowywanych przez urząd.
dziennikarz, redaktor, kierownik działu miejskiego w "Gazecie Wyborczej" w Łodzi
- przygotowywanie materiałów prasowych w dodatku łódzkim i ogólnopolskim "Gazety Wyborczej": samorząd miejski i wojewódzki, kampanie wyborcze, polityka, infrastruktura
- reportaże (publikacje w magazynie „Duży Format”)
- kierowanie zespołem dziennikarzy działu miejskiego
- wydawca (redaktor prowadzący) codziennych wydań "Gazety Wyborczej" w Łodzi
- redaktor: wydawca dodatku „Łódzkie w Unii” przygotowywanego we współpracy z Urzędem Marszałkowskim w Łodzi
- kurs redaktorski w dziale krajowym "Gazety Wyborczej" w Warszawie
- szkolenie medialne w Parlamencie Europejskim w Brukseli
- reportaże (publikacje w magazynie „Duży Format”)
- kierowanie zespołem dziennikarzy działu miejskiego
- wydawca (redaktor prowadzący) codziennych wydań "Gazety Wyborczej" w Łodzi
- redaktor: wydawca dodatku „Łódzkie w Unii” przygotowywanego we współpracy z Urzędem Marszałkowskim w Łodzi
- kurs redaktorski w dziale krajowym "Gazety Wyborczej" w Warszawie
- szkolenie medialne w Parlamencie Europejskim w Brukseli
Szkolenia i kursy
szkolenie "Facebook bez tajemnic";
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
social media, PR, media, piłka nożna, tenis stołowy, bieganie, badminton
Inne
prawo jazdy kategorii B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Outsourcingportal.pl
OutsourcingPortal.pl to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora outsourcingowego w tym ró
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Pro Progressio
Pro Progressio to Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce, edukacją i promocją sektora usług dla biznesu.