Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Klientów Kluczowych
Rozwój podległych sieci kluczowych produkty Brand jak i MW (PL)
• Budowanie ofert na Markę Wałsną (PL), Lider projektu.
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Rozwój rynku sprzedaży
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z KR i PH
• Budowanie ofert na Markę Wałsną (PL), Lider projektu.
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Rozwój rynku sprzedaży
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z KR i PH
Kierownik Kluczowego Klienta (KAM)
Rozwój podległych sieci kluczowych (Tesco; Polomarket; Mila; Dino; ITM )
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Rozwój rynku sprzedaży
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z KR i PH
• Przeprowadzanie audytów w sieciach
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Rozwój rynku sprzedaży
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z KR i PH
• Przeprowadzanie audytów w sieciach
Starszy Okręgowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów Sieciowych (Senior KAM)
The Lorenz
• Rozwój podległych sieci kluczowych i lokalnych (Eurocash DC IGA; Lewiatan; PSD Emperia; HDS; Ruch; PGS; FJ; Topaz; Mokpol )
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Wdrażanie projektu Catman w podległych sieciach
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Rozwój rynku sprzedaży detalicznej, sieci lokalnych i strategicznych
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Praca w HD i Work Flow
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z OKS i PH
• Przeprowadzanie audytów w sieciach
• Negocjacja nowych umów handlowych i późniejsze egzekwowanie ich
• Wdrażanie projektu Catman w podległych sieciach
• Szukanie nowych rozwiązań alternatywnych dla ekspozycji
• Dbanie o marże i płatności firmy
• Prowadzenie prezentacji (nowości) dla klientów
• Opracowanie planu wprowadzania nowych grup asortymentowych do klientów
• Rozwój rynku sprzedaży detalicznej, sieci lokalnych i strategicznych
• Planowanie pozyskiwanie budżetu marketingowego, realizacja i rozliczenie
• Praca w HD i Work Flow
• Analiza, kontrola wykonania planów sprzedażowych i zadań miesięcznych
• Opracowywanie programów sprzedażowych i promocyjnych
• Spotkania sprzedażowe z OKS i PH
• Przeprowadzanie audytów w sieciach
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń