Umiejętności
Zarządzanie siecią sprzedaży.
Doświadczenie zawodowe
z-ca Dyrektora Marketu
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA FUNKCJONOWANIE MARKETU OBI
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne na poziomie kilkudziesięciu mln zł.
Nadzór nad poszczególnymi działami – sprzedaż, kasy, logistyka.
Utrzymywanie dyscypliny budżetowej – koszty personalne, różnice
inwentaryzacyjne, koszty administracyjne, marża, zapas, poziom wolnorotów.
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne na poziomie kilkudziesięciu mln zł.
Nadzór nad poszczególnymi działami – sprzedaż, kasy, logistyka.
Utrzymywanie dyscypliny budżetowej – koszty personalne, różnice
inwentaryzacyjne, koszty administracyjne, marża, zapas, poziom wolnorotów.
z-ca Dyrektora Oddziału ds. Sieci Sprzedaży
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA FUNKCJONOWANIE SIECI SPRZEDAŻY
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne na poziomie ponad 100 mln zł.
Zarządzanie siecią sprzedaży - 250 punktów własnych, 350 punktów
franczyzowych, 1400 punktów partnerskich.
Rozwój sieci – Przejmowanie punktów konkurencyjnych, otwieranie nowych
placówek.
Bezpośrednie zarządzanie grupą podwładnych – Dyrektorzy Zespołów,
Kierownicy Działów.
Realizacja budżetu inwestycyjnego – rebranding.
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne na poziomie ponad 100 mln zł.
Zarządzanie siecią sprzedaży - 250 punktów własnych, 350 punktów
franczyzowych, 1400 punktów partnerskich.
Rozwój sieci – Przejmowanie punktów konkurencyjnych, otwieranie nowych
placówek.
Bezpośrednie zarządzanie grupą podwładnych – Dyrektorzy Zespołów,
Kierownicy Działów.
Realizacja budżetu inwestycyjnego – rebranding.
z-ca Dyrektora Handlowego
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA FUNKCJONOWANIE SIECI SPRZEDAŻY
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne ponad 100 mln zł.
Zarządzanie siecią sprzedaży – 44 salony własne, 54 franczyzowe.
Bezpośrednie zarządzanie grupą podwładnych – Kierownicy Regionalni,
Trenerzy, Dział VM, Dział Wsparcia Sprzedaży.
Realizację budżetu - koszty wynagrodzeń salonów, koszty wynagrodzeń
centrali, koszty funkcjonowania działu handlowego i salonów.
Konstruowanie i utrzymywanie standardów firmowych - Obsługa klienta,
standardy vm, standardy organizacyjne.
Realizacja planów sprzedaży - obroty roczne ponad 100 mln zł.
Zarządzanie siecią sprzedaży – 44 salony własne, 54 franczyzowe.
Bezpośrednie zarządzanie grupą podwładnych – Kierownicy Regionalni,
Trenerzy, Dział VM, Dział Wsparcia Sprzedaży.
Realizację budżetu - koszty wynagrodzeń salonów, koszty wynagrodzeń
centrali, koszty funkcjonowania działu handlowego i salonów.
Konstruowanie i utrzymywanie standardów firmowych - Obsługa klienta,
standardy vm, standardy organizacyjne.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Laboris
Celem grupy jest rozmowa o metodach zarządzania najbardziej wartościowymi aktywami Organizacji - pracującymi w niej Ludźmi.