Umiejętności
Lean Manufacturing
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
analityczne myślenie
tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Nastawienie na osiąganie wyników
Techniki sprzedaży i negocjacje handlowe
Planowanie i zarządzanie produkcją
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Handel/Marketing
Zarządzanie finasami/Majątkiem
Logistyka i Dystybucja
Otwarty styl komunikacji
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
Bieżące zarządzanie sprzedażą i dystrybucją w powierzonym regionie handlowym, praca nad rozwojem powierzonego rynku, administrowanie zasobami i majątkiem Oddziału w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI) i maksymalizowaniu Premii z Udziału w Zyskach (Profit Share).
Funkcje:
W zakresie zarządzania sprzedażą, m.in.:
1. Realizacja strategii sprzedaży firmy, w tym planowanie sprzedaży i zapasów w zarządzanym regionie handlowym
2. Bieżące zarządzanie pracownikami Oddziału, w szczególności z punktu widzenia realizacji planów sprzedaży, organizacja i ocena ich pracy, budowanie zespołu.
3. Wypracowanie, ciągła ocena i utrzymywanie dobrych stosunków z klientami.
4. Ocena efektywności poszczególnych przedsięwzięć firmy w zakresie sprzedaży (grupy produktów, segmenty i branże rynku, grupy i poszczególni klienci), w szczególności cen i marż, zyskowności operacyjnej oraz stanu rotacji należności i zapasów.
5. Nadzór nad prawidłowością i efektywnością funkcjonowania Systemu Zapewnienia Jakości w Oddziale.
W zakresie handlu i marketingu, m.in.:
1. Rzetelna i uczciwa sprzedaż produktów i usług kontrahentom z przypisanego regionu handlowego.
2. Ustanowienie i utrzymywanie bliskich, roboczych kontaktów z partnerami handlowymi.
3. Aktywne poszukiwanie nowych klientów, nowych branż i rynków sprzedaży.
4. Negocjowanie z kontrahentami warunków sprzedaży, w tym sporządzania ofert, kontrofert, potwierdzeń zamówień, kontraktów, umów handlowych.
5. Wnioskowanie i ustalanie w porozumieniu z Zarządem planów miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
6. Bieżąca analiza sprzedaży oraz kontrola uzyskiwanych cen i marż na grupach produktów, zyskowności, itp.
7. Samodzielne zakupy od dostawców zewnętrznych.
W zakresie gospodarki składem i logistyki, m.in.:
1. Planowanie i kontrola oraz wielkości poszczególnych towarów na składach magazynowych.
2. Gospodarka składem zgodnie z wytyczonymi w planach operacyjnych wskaźnikami (indeksy magazynowe, wskaźniki rotacji, itd.)
3. Organizacja spedycji, transportu, załadunku i wyładunku wg kryterium skuteczności i efektywności.
W zakresie zarządzania finansami i majątkiem, m.in.:
1. Dopełnienie wszelkich obowiązków wynikających z polityki kredytowej i nadzór nad dopełnieniem tych obowiązków ze strony pracowników Oddziału.
2. Bieżąca współpraca z działem kontroli kredytów w sprawach wiarygodności finansowej klientów.
3. Bieżące monitorowanie należności klientów i podejmowanie we współpracy z działem kontroli kredytów czynności windykacyjnych.
Funkcje:
W zakresie zarządzania sprzedażą, m.in.:
1. Realizacja strategii sprzedaży firmy, w tym planowanie sprzedaży i zapasów w zarządzanym regionie handlowym
2. Bieżące zarządzanie pracownikami Oddziału, w szczególności z punktu widzenia realizacji planów sprzedaży, organizacja i ocena ich pracy, budowanie zespołu.
3. Wypracowanie, ciągła ocena i utrzymywanie dobrych stosunków z klientami.
4. Ocena efektywności poszczególnych przedsięwzięć firmy w zakresie sprzedaży (grupy produktów, segmenty i branże rynku, grupy i poszczególni klienci), w szczególności cen i marż, zyskowności operacyjnej oraz stanu rotacji należności i zapasów.
5. Nadzór nad prawidłowością i efektywnością funkcjonowania Systemu Zapewnienia Jakości w Oddziale.
W zakresie handlu i marketingu, m.in.:
1. Rzetelna i uczciwa sprzedaż produktów i usług kontrahentom z przypisanego regionu handlowego.
2. Ustanowienie i utrzymywanie bliskich, roboczych kontaktów z partnerami handlowymi.
3. Aktywne poszukiwanie nowych klientów, nowych branż i rynków sprzedaży.
4. Negocjowanie z kontrahentami warunków sprzedaży, w tym sporządzania ofert, kontrofert, potwierdzeń zamówień, kontraktów, umów handlowych.
5. Wnioskowanie i ustalanie w porozumieniu z Zarządem planów miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
6. Bieżąca analiza sprzedaży oraz kontrola uzyskiwanych cen i marż na grupach produktów, zyskowności, itp.
7. Samodzielne zakupy od dostawców zewnętrznych.
W zakresie gospodarki składem i logistyki, m.in.:
1. Planowanie i kontrola oraz wielkości poszczególnych towarów na składach magazynowych.
2. Gospodarka składem zgodnie z wytyczonymi w planach operacyjnych wskaźnikami (indeksy magazynowe, wskaźniki rotacji, itd.)
3. Organizacja spedycji, transportu, załadunku i wyładunku wg kryterium skuteczności i efektywności.
W zakresie zarządzania finansami i majątkiem, m.in.:
1. Dopełnienie wszelkich obowiązków wynikających z polityki kredytowej i nadzór nad dopełnieniem tych obowiązków ze strony pracowników Oddziału.
2. Bieżąca współpraca z działem kontroli kredytów w sprawach wiarygodności finansowej klientów.
3. Bieżące monitorowanie należności klientów i podejmowanie we współpracy z działem kontroli kredytów czynności windykacyjnych.
Menadżer ds. Rozwoju Usług
- Budowa, organizacja i rozwój Działu Usług w strukturach firmy.
- Rekrutacja, szkolenie i zarządzanie kompetentnym zespołem techniczno-handlowym i bezpośrednio produkcyjnym.
- Koncentracja na wskaźnikach efektywności oraz rentowności biznesu.
- Kreatywność w działaniach zmierzających do zbudowania rynku zbytu uzyskania przewagi konkurencyjnej pod względem kosztowym, organizacyjnym, jakościowym i wizerunkowym.
- Planowanie i zarządzanie produkcją
- Rekrutacja, szkolenie i zarządzanie kompetentnym zespołem techniczno-handlowym i bezpośrednio produkcyjnym.
- Koncentracja na wskaźnikach efektywności oraz rentowności biznesu.
- Kreatywność w działaniach zmierzających do zbudowania rynku zbytu uzyskania przewagi konkurencyjnej pod względem kosztowym, organizacyjnym, jakościowym i wizerunkowym.
- Planowanie i zarządzanie produkcją
Kierownik Utrzymania Ruchu
- Koordynowanie i nadzorowanie prac konserwacyjno-remontowych na wydziale produkcyjnym
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w ciągu technologicznym
- Przygotowanie budżetu oraz nadzór nad jego realizacją
- Planowania zasobów ludzkich w ramach podległego zespołu
- Tworzenie i realizacja planów konserwacji, remontów i przeglądów maszyn i urządzeń
- Przygotowanie i uruchomienie nowych urządzeń produkcyjnych oraz odpowiedzialność za ich dokumentację techniczną
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w ciągu technologicznym
- Przygotowanie budżetu oraz nadzór nad jego realizacją
- Planowania zasobów ludzkich w ramach podległego zespołu
- Tworzenie i realizacja planów konserwacji, remontów i przeglądów maszyn i urządzeń
- Przygotowanie i uruchomienie nowych urządzeń produkcyjnych oraz odpowiedzialność za ich dokumentację techniczną
Inżynier/Mistrz Grupy Robót
- Organizacja pracy zespołów pracowników w trakcie remontów średnich, kapitalnych, modernizacyjnych i utrzymania ruchu.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczeniowej, wykonywanie dokumentacji kosztorysowej.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczeniowej, wykonywanie dokumentacji kosztorysowej.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sporty ekstremalne, Żeglarstwo, Wędkarstwo