Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Europe CIC Manager
Haier Europe Trading
Nadzór nad infolinią obsługującą klientów w Europie
- kontrola jakości pracy konsultantów
- usprawnianie / wdrażanie procesów mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
- nadzór kampani sprawdzających jakość obsługi w Europejskiej sieci serwisowej firmy
Koordynator sieci serwisowej w Polsce
- odpowiedzialny za zmianę struktury serwisowej w Polsce
- wdrażanie nowych procedur serwisowych w celu usprawnienia napraw sprzętu RTV/AGD
- kontrola jakości pracy konsultantów
- usprawnianie / wdrażanie procesów mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
- nadzór kampani sprawdzających jakość obsługi w Europejskiej sieci serwisowej firmy
Koordynator sieci serwisowej w Polsce
- odpowiedzialny za zmianę struktury serwisowej w Polsce
- wdrażanie nowych procedur serwisowych w celu usprawnienia napraw sprzętu RTV/AGD
CIC Supervisor
Maj 2006 - …. LG Electronics Polska, Warszawa
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Zarządzanie zewnętrznym Call Center
Odpowiedzialny za szkolenia, jakość, procedury, statystyki KPI, ścieżkę kariery konsultantów
Administrator systemu CRM do obsługi Klientów w Call Center i sieci serwisowej LG
Odpowiedzialny za wdrożenie systemu w Call Center i sieci ponad 130 serwisów w całej Polsce, kompleksowe szkolenia Konsultantów i serwisowe w zakresie obsługi systemu
Manager działu reklamacji
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Zarządzanie zewnętrznym Call Center
Odpowiedzialny za szkolenia, jakość, procedury, statystyki KPI, ścieżkę kariery konsultantów
Administrator systemu CRM do obsługi Klientów w Call Center i sieci serwisowej LG
Odpowiedzialny za wdrożenie systemu w Call Center i sieci ponad 130 serwisów w całej Polsce, kompleksowe szkolenia Konsultantów i serwisowe w zakresie obsługi systemu
Manager działu reklamacji
Szkolenia i kursy
- Certyfikat ukończenia kursu języka angielskiego biznesowego wydany przez WSHiP, zatwierdzony przez ALTE ( Association of Language Testers In Europe )
- Certyfikat ukończenia kursu „ Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim”, wydany przez Competitive Skills
- Certyfikat ukończenia kursu „ Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim”, wydany przez Competitive Skills
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Inne
Inne
doskonała znajomość CRM-u, specyfiki działania call center
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Biznes Azja Chiny
Chiny. Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość