Marcin Kucab

Haier Customer Service Manager Central and Eastern Europe
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Haier Poland
Customer Service Manager Central and Eastern Europe
zapewnienie serwisu posprzedażnego dla produktów AGD, RTV, IT
zarządzanie siecią serwisów w Europie Centralnej i Wshodniej
nadzór i rozwój infolinii Europejskiej, outsourcing
Marketingberatung International Consulting sp.z.o.o.
właściciel firmy
General Manager

Doradztwo w zakresie zarządzania firmą;
Doradztwo w zakresie profesjonalnej obsługi klienta;
Badania rynku / opini publicznej
Badania NPS;
Mystery call Surveys;

POZNAJ OPINIE KLIENTÓW O SWOJEJ FIRMIE I JEJ PRODUKTACH!
Logo
Europe CIC Manager
Haier Europe Trading
Nadzór nad infolinią obsługującą klientów w Europie

- kontrola jakości pracy konsultantów
- usprawnianie / wdrażanie procesów mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
- nadzór kampani sprawdzających jakość obsługi w Europejskiej sieci serwisowej firmy

Koordynator sieci serwisowej w Polsce
- odpowiedzialny za zmianę struktury serwisowej w Polsce
- wdrażanie nowych procedur serwisowych w celu usprawnienia napraw sprzętu RTV/AGD
LG Electronics
CIC Supervisor
Maj 2006 - …. LG Electronics Polska, Warszawa
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Zarządzanie zewnętrznym Call Center
Odpowiedzialny za szkolenia, jakość, procedury, statystyki KPI, ścieżkę kariery konsultantów
Administrator systemu CRM do obsługi Klientów w Call Center i sieci serwisowej LG
Odpowiedzialny za wdrożenie systemu w Call Center i sieci ponad 130 serwisów w całej Polsce, kompleksowe szkolenia Konsultantów i serwisowe w zakresie obsługi systemu
Manager działu reklamacji

Szkolenia i kursy

- Certyfikat ukończenia kursu języka angielskiego biznesowego wydany przez WSHiP, zatwierdzony przez ALTE ( Association of Language Testers In Europe )


- Certyfikat ukończenia kursu „ Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim”, wydany przez Competitive Skills

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomii i Zarządzania, specjalność: Międzynarodowe Stosunki Polityczne i Gospodarcze i Biznes Międzynarodowy, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Inne

Inne

doskonała znajomość CRM-u, specyfiki działania call center

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Biznes Azja Chiny
Biznes Azja Chiny
Chiny. Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Instytut Swiadomości
Instytut Swiadomości
Rozbudź Swoją Świadomość
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.