Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Global Manager
AIP Business Link
Zarządzanie projektem globalnej akceleracji startupów - Ready to Go! realizowanego w Dolinie Krzemowej (San Francisco, Palo Alto), Shanghaju i Londynie.
Organizowanie cyklu szkoleń dla startupów - Business Training Global - zorientowanego na upowszechnianie specjalistycznej wiedzy dotyczącej skalowania firm na rynkach globalnych.
Współpraca z przedsiębiorcami, funduszami Venture Capital, Seed Funds.
Organizowanie cyklu szkoleń dla startupów - Business Training Global - zorientowanego na upowszechnianie specjalistycznej wiedzy dotyczącej skalowania firm na rynkach globalnych.
Współpraca z przedsiębiorcami, funduszami Venture Capital, Seed Funds.
Kierownik Biura Informacji i Promocji, PR & Marketing manager
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
• Skuteczna komunikacja zewnętrzna (media, partnerzy biznesowi m.in. Waterman, Wittchen; instytucje publiczne: Kancelaria Prezydenta, KPRM, NIK, IPN)
• Stworzenie i supervising nad międzynarodowymi, internetowymi projektami rekrutacyjnymi (china2pl.tumblr.com)
• Zarządzanie zespołem specjalistów (m.in. grafik, specjalista ds. eventów)
• Efektywna komunikacja wewnętrzna
• Stworzenie i wdrożenie koherentnej strategii marketingowej (ATL, BTL)
• Media planning
• Copywriting
• Social Media managing (Facebook – wzrost o ponad 2,5 tys. fanów, Vimeo, Youtube)
• Stworzenie i supervising nad międzynarodowymi, internetowymi projektami rekrutacyjnymi (china2pl.tumblr.com)
• Zarządzanie zespołem specjalistów (m.in. grafik, specjalista ds. eventów)
• Efektywna komunikacja wewnętrzna
• Stworzenie i wdrożenie koherentnej strategii marketingowej (ATL, BTL)
• Media planning
• Copywriting
• Social Media managing (Facebook – wzrost o ponad 2,5 tys. fanów, Vimeo, Youtube)
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.