Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- osiąganie wyznaczanych poziomów sprzedazy promowanych leków
- budowanie i wdrażanie strategii operacyjnej na podległym terenie (woj Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie)
- coaching: służenie pomocą w osiąganiu celów indywidulanych i grupowych (zespół 9 reprezentantów)
- kontrolowanie i monitorowanie lokalnych budżetów
- nabór i zapewnienie rozwoju Przedstawicieli Medycznych
w okresie od 4.05.09r do 1.11.09r także obowiazki KAM:
- realizacja planów ex factory, utrzymywanie uzgodnionego poziomu zapasów na wszystkich poziomach dystrybucji
- negocjowanie miesięcznych/kwartalnych planów sprzedaży dystrybutorów
- działania w sieci aptek
- budowanie i wdrażanie strategii operacyjnej na podległym terenie (woj Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie)
- coaching: służenie pomocą w osiąganiu celów indywidulanych i grupowych (zespół 9 reprezentantów)
- kontrolowanie i monitorowanie lokalnych budżetów
- nabór i zapewnienie rozwoju Przedstawicieli Medycznych
w okresie od 4.05.09r do 1.11.09r także obowiazki KAM:
- realizacja planów ex factory, utrzymywanie uzgodnionego poziomu zapasów na wszystkich poziomach dystrybucji
- negocjowanie miesięcznych/kwartalnych planów sprzedaży dystrybutorów
- działania w sieci aptek
Przedstawiciel Medyczny
-promocja produktów działu Ethicon (szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe, materiały hemostatyczne)
- przygotowywanie ofert przetargowych i reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych.
-organizacja szkoleń i warsztatów dla lekarzy chirurgów.
- szkolenie nowych pracowników
- przygotowywanie ofert przetargowych i reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych.
-organizacja szkoleń i warsztatów dla lekarzy chirurgów.
- szkolenie nowych pracowników
product specjalist (starszy przedstawiciel medyczny)
-promocja wybranych leków RX u lekarzy (gastrolodzy, dermatolodzy, onkolodzy, lekarze opieki paliatywnej, pulmunolodzy, neurolodzy)
-organizacja szkoleń, warsztatów
-udział w konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych
- szkolenie młodszych przedstawicieli
-organizacja szkoleń, warsztatów
-udział w konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych
- szkolenie młodszych przedstawicieli
Szkolenia i kursy
Egzekucyjna rola menedżera MEWE 16-17.10.12r
Category Managment Blue Accelerator 27.09.12r
Coaching - MEWE 2-3.07.12r
Zarządzanie zespołem -MEWE 18-19.06.12r
Asertywność W komunikacji kluczowym czynnikiem realizowania celów w pracy - Formatrix 09.2010r
Glenmark Assesor Certification Program - Assesor with Glenmark Center for Learning 07.2010r
Motywowanie przedstawicieli w okresie zmian 04.2010r
Skuteczność działania w procesie zmiany. Freemen 10.2009
Rozwój umiejętności Menedżerskich Analiza Transakcyjna w zarządzaniu Training Partners 06.2009
Budowanie relacji biznesowych Freeman 04.2009r
Sense – Making sztuka używania słów Freemen 03.2009
Techniki Sprzedaży Door 4-5.12.08r
Techniki Prezentacji Door 02.2009
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych 11.2006 mgr Dariusz Mikołajczyk
Techniki Asertywności cz I i II Green Point 2008.
Badanie potencjału zawodowego L. Grant 2006.
Podstawy Marketingu Farmaceutycznego, Dendrite, 2005
Podstawy asertywności, Linia, 2004
Dynamika i rozwój małego zespołu - rozw.konflikt., Linia, 2004
Skuteczny przekaz promocyjny, Nowe Motywacje, 2003
Technologie perswazji- neurolingwistyczne planowan, Instytut Neurolingwistyki, 2003
Integriti Seling, szkolenie wewnętrzne, 2002
Psychologiczne Mechanizmy Sprzedaży, Perfect Training, 2001
Umiejętności Negocjacyjne, Ewolucja, 2000
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli, 2000
Proces sprzedaży na rynku farmaceutycznym, Ewolucja, 2000
Psychologia Gier Klientów, Ewolucja, 1999
MS Outlook, Edusoft, 1999
Doskonalenia techniki Jazdy, Wyższa Szkola techniki Jazdy, 1998
Category Managment Blue Accelerator 27.09.12r
Coaching - MEWE 2-3.07.12r
Zarządzanie zespołem -MEWE 18-19.06.12r
Asertywność W komunikacji kluczowym czynnikiem realizowania celów w pracy - Formatrix 09.2010r
Glenmark Assesor Certification Program - Assesor with Glenmark Center for Learning 07.2010r
Motywowanie przedstawicieli w okresie zmian 04.2010r
Skuteczność działania w procesie zmiany. Freemen 10.2009
Rozwój umiejętności Menedżerskich Analiza Transakcyjna w zarządzaniu Training Partners 06.2009
Budowanie relacji biznesowych Freeman 04.2009r
Sense – Making sztuka używania słów Freemen 03.2009
Techniki Sprzedaży Door 4-5.12.08r
Techniki Prezentacji Door 02.2009
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych 11.2006 mgr Dariusz Mikołajczyk
Techniki Asertywności cz I i II Green Point 2008.
Badanie potencjału zawodowego L. Grant 2006.
Podstawy Marketingu Farmaceutycznego, Dendrite, 2005
Podstawy asertywności, Linia, 2004
Dynamika i rozwój małego zespołu - rozw.konflikt., Linia, 2004
Skuteczny przekaz promocyjny, Nowe Motywacje, 2003
Technologie perswazji- neurolingwistyczne planowan, Instytut Neurolingwistyki, 2003
Integriti Seling, szkolenie wewnętrzne, 2002
Psychologiczne Mechanizmy Sprzedaży, Perfect Training, 2001
Umiejętności Negocjacyjne, Ewolucja, 2000
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli, 2000
Proces sprzedaży na rynku farmaceutycznym, Ewolucja, 2000
Psychologia Gier Klientów, Ewolucja, 1999
MS Outlook, Edusoft, 1999
Doskonalenia techniki Jazdy, Wyższa Szkola techniki Jazdy, 1998
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
kino, książki, narty, historia, polityka.
Grupy
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny