Marcin Kozaczenko

Area Sales Manager, Glenmark

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Glenmark Pharmaceuticals Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- osiąganie wyznaczanych poziomów sprzedazy promowanych leków
- budowanie i wdrażanie strategii operacyjnej na podległym terenie (woj Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie)
- coaching: służenie pomocą w osiąganiu celów indywidulanych i grupowych (zespół 9 reprezentantów)
- kontrolowanie i monitorowanie lokalnych budżetów
- nabór i zapewnienie rozwoju Przedstawicieli Medycznych


w okresie od 4.05.09r do 1.11.09r także obowiazki KAM:
- realizacja planów ex factory, utrzymywanie uzgodnionego poziomu zapasów na wszystkich poziomach dystrybucji
- negocjowanie miesięcznych/kwartalnych planów sprzedaży dystrybutorów
- działania w sieci aptek
Johnson & Johnson
Przedstawiciel Medyczny
-promocja produktów działu Ethicon (szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe, materiały hemostatyczne)
- przygotowywanie ofert przetargowych i reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych.
-organizacja szkoleń i warsztatów dla lekarzy chirurgów.
- szkolenie nowych pracowników
Janssen-Cilag Polska Sp. z o.o.
product specjalist (starszy przedstawiciel medyczny)
-promocja wybranych leków RX u lekarzy (gastrolodzy, dermatolodzy, onkolodzy, lekarze opieki paliatywnej, pulmunolodzy, neurolodzy)
-organizacja szkoleń, warsztatów
-udział w konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych
- szkolenie młodszych przedstawicieli

Szkolenia i kursy

Egzekucyjna rola menedżera MEWE 16-17.10.12r

Category Managment Blue Accelerator 27.09.12r

Coaching - MEWE 2-3.07.12r

Zarządzanie zespołem -MEWE 18-19.06.12r

Asertywność W komunikacji kluczowym czynnikiem realizowania celów w pracy - Formatrix 09.2010r

Glenmark Assesor Certification Program - Assesor with Glenmark Center for Learning 07.2010r

Motywowanie przedstawicieli w okresie zmian 04.2010r

Skuteczność działania w procesie zmiany. Freemen 10.2009

Rozwój umiejętności Menedżerskich Analiza Transakcyjna w zarządzaniu Training Partners 06.2009

Budowanie relacji biznesowych Freeman 04.2009r

Sense – Making sztuka używania słów Freemen 03.2009

Techniki Sprzedaży Door 4-5.12.08r

Techniki Prezentacji Door 02.2009

Ustawa Prawo Zamówień Publicznych 11.2006 mgr Dariusz Mikołajczyk

Techniki Asertywności cz I i II Green Point 2008.
Badanie potencjału zawodowego L. Grant 2006.

Podstawy Marketingu Farmaceutycznego, Dendrite, 2005

Podstawy asertywności, Linia, 2004

Dynamika i rozwój małego zespołu - rozw.konflikt., Linia, 2004

Skuteczny przekaz promocyjny, Nowe Motywacje, 2003

Technologie perswazji- neurolingwistyczne planowan, Instytut Neurolingwistyki, 2003

Integriti Seling, szkolenie wewnętrzne, 2002

Psychologiczne Mechanizmy Sprzedaży, Perfect Training, 2001

Umiejętności Negocjacyjne, Ewolucja, 2000

Zarządzanie zespołem Przedstawicieli, 2000

Proces sprzedaży na rynku farmaceutycznym, Ewolucja, 2000

Psychologia Gier Klientów, Ewolucja, 1999
MS Outlook, Edusoft, 1999

Doskonalenia techniki Jazdy, Wyższa Szkola techniki Jazdy, 1998

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Managerskie oparte na programie MBA, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Biologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

kino, książki, narty, historia, polityka.

Grupy

Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie