Marcin Kowal

programista, inna

Wypowiedzi

  • Marcin Kowal
    Wpis na grupie Restauracja i Restauratorzy w temacie Restauracja XXI wieku
    25.06.2011, 21:40

    Witam. Miałem trochę styczności z nowymi technologiami i czasami się zastanawiam czemu mamy takie zacofane restauracje. Praktycznie każda wizyta to jakiś problem. Czemu właściciele nie starają się wybić - zarysować jakieś nowe kształty na tym rynku i usprawnić obsługę. I czemu nikt nie widzi że to klientowi się obrywa a przecież to on utrzymuje restauracje. Widać liczą się tylko jednorazowi klienci - turyści i rotacyjny rynek docelowy.
    Wiem że jest kryzys, ciężko i nowe inwestycje są teraz szczególnie ryzykowne. Jednak niektórzy potrafią - zdarzają się bardzo nieliczne wyjątki i można znaleźć interesujące lokale gdzie np. na obsługę nie trzeba czekać i da radę nawet w godzinach lunchu wsunąć porządny posiłek. A to za sprawą tabletów przy stolikach gdzie zamówienie można bezpośrednio przesłać do kuchni bez czekania. Więc chyba nawet w Polsce jakieś firmy oferują takie rozwiązania. Tylko dlaczego to jest tak rzadko spotykane? Nie ma szans że kelner się pomyli, nie trzeba czekać żeby domówić piwko, zamówić rachunek itp. A te sytuacje nie są rzadkością. Są też rozwiązania które umożliwiają zamawianie przez aplikację w telefonie komórkowym zamiast tabletu bez żadnych dodatkowych opłat.
    Oprócz tego ulotki - zaraza uliczna. Po otrzymaniu ulotki zanim ją jeszcze przeczytam szukam śmietnika i jak będzie w miarę blisko to za dużo się z niej nie dowiem - chyba nikt nie lubi już makulatury w takim wydaniu i nie będzie kolekcjonował tego typu rzeczy. Czemu nie skorzystać np z bluetooth marketing? Trwałe i efektywne. "Ulotka" w tej postaci może sobie istnieć w pamięci telefonu jakiś czas i mogę sobie później poczytać co tam ciekawego ma lokal w ofercie.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do