Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
TP Vision Europe B.V. (oddział w Polsce)
Po wydzieleniu kategorii telewizory Philips ze struktur Philips Polska do nowej spółki TP Vision, kontynuacja stanowiska Key Account Manager w nowej spółce.
Obecny zakres obowiązków:
Teren całej Polski - Odpowiedzialny za centralną obsługę firm w branży RTV w Polsce z ramienia firmy TP Vision: Euro RTV AGD, Mediaexpert, Neonet, Partner, Agd Market – nowa sieć MyCenter.
* utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami,
* przygotowywanie ofert centralnych,
* negocjowanie i zawieranie umów handlowych ze strategicznymi klientami,
* analiza procesów biznesowych i potrzeb klienta,
* prezentacje handlowe,
* realizacja planów handlowych,
* planowanie roczne produktów dla poszczególnych klientów
* tworzenie wspólnych akcji promocyjnych
* monitorowanie kosztów oraz budżetów marketingowych
* ścisła współpraca z przypisanymi do odpowiednich rachunków Przedstawicielami Handlowymi, poprzez tworzenie dla nich ofert handlowych oraz monitorowanie zatwierdzanie wszelkich procesów biznesowych dotyczących Dystrybutorów Regionalnych Grup Zakupowych współpracujących z TP Vision.
Obecny zakres obowiązków:
Teren całej Polski - Odpowiedzialny za centralną obsługę firm w branży RTV w Polsce z ramienia firmy TP Vision: Euro RTV AGD, Mediaexpert, Neonet, Partner, Agd Market – nowa sieć MyCenter.
* utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami,
* przygotowywanie ofert centralnych,
* negocjowanie i zawieranie umów handlowych ze strategicznymi klientami,
* analiza procesów biznesowych i potrzeb klienta,
* prezentacje handlowe,
* realizacja planów handlowych,
* planowanie roczne produktów dla poszczególnych klientów
* tworzenie wspólnych akcji promocyjnych
* monitorowanie kosztów oraz budżetów marketingowych
* ścisła współpraca z przypisanymi do odpowiednich rachunków Przedstawicielami Handlowymi, poprzez tworzenie dla nich ofert handlowych oraz monitorowanie zatwierdzanie wszelkich procesów biznesowych dotyczących Dystrybutorów Regionalnych Grup Zakupowych współpracujących z TP Vision.
Key Account Manager
Teren całej Polski - Odpowiedzialny za centralną obsługę wszystkich Polskich grup zakupowych w branży RTV w Polsce z ramienia firmy Philips Polska: Avans, Mediaexpert, Mix Electronics, Neonet, Partner.
* utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami,
* przygotowywanie ofert centralnych,
* negocjowanie i zawieranie umów handlowych ze strategicznymi klientami,
* analiza procesów biznesowych i potrzeb klienta,
* prezentacje handlowe,
* realizacja planów handlowych,
* planowanie roczne produktów dla poszczególnych klientów
* tworzenie wspólnych akcji promocyjnych
* monitorowanie kosztów oraz budżetów marketingowych
* ścisła współpraca z przypisanymi do odpowiednich rachunków Przedstawicielami Handlowymi, poprzez tworzenie dla nich ofert handlowych oraz monitorowanie zatwierdzanie wszelkich procesów biznesowych dotyczących Dystrybutorów Regionalnych Grup Zakupowych współpracujących z Philips Polska.
* utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami,
* przygotowywanie ofert centralnych,
* negocjowanie i zawieranie umów handlowych ze strategicznymi klientami,
* analiza procesów biznesowych i potrzeb klienta,
* prezentacje handlowe,
* realizacja planów handlowych,
* planowanie roczne produktów dla poszczególnych klientów
* tworzenie wspólnych akcji promocyjnych
* monitorowanie kosztów oraz budżetów marketingowych
* ścisła współpraca z przypisanymi do odpowiednich rachunków Przedstawicielami Handlowymi, poprzez tworzenie dla nich ofert handlowych oraz monitorowanie zatwierdzanie wszelkich procesów biznesowych dotyczących Dystrybutorów Regionalnych Grup Zakupowych współpracujących z Philips Polska.
Szkolenia i kursy
09.1998 Szkolenie z zakresu sprzedaży urządzeń biurowych Toshiba (2 dni) – firma TBM S.A.
09.1998 Basic selling skills I (2 dni) – firma Delta Fax Sp. z o.o.
11.1998 Basic selling skills II (2 dni) – firma Delta Fax Sp. z o.o.
12.1999 Profesjonalne Techniki sprzedaży (2 dni) – firma Chiltern Consultancy International
03.2001 Szkolenie produktowe Lexmark oraz techniki sprzedaży (3 dni w Hradec Kralowe) – Lexmark Polska
08.2002 Szkolenie z technik sprzedaży papierów i folii (1 dzień) – firma Folex AG
12.2004 Microsoft Licensing Specjalist (1 dzień) – firma Microsoft Polska.
02.2005 Sztuka negocjacji (2 dni) – firma SPM Project.
04.2006 My Buissnes Impact – Szkolenie z technik sprzedaży w Netia S.A.
2000-2006 Szereg innych szkoleń produktowych oraz technik sprzedaży nie udokumentowanych certyfikatami.
2006-2007 Szkolenia z technik sprzedaży organizowane przez firmę Konica Minolta Polska.
06.2007 Sales Games - prowadzone przez firmę Training Partners
06.2010 Delivering Successful Customer Presentations - organizowane przez firmę Mercuri International
10.2010 Advanced Selling Techniques - organizowane przez firmę Mercuri International
01.2011 Sztuka Innowacyjnego Działania - organizowane przez firmę House of Skills S.A.
08.2011 Account Management - organizowane przez firmę Mercuri International
09.1998 Basic selling skills I (2 dni) – firma Delta Fax Sp. z o.o.
11.1998 Basic selling skills II (2 dni) – firma Delta Fax Sp. z o.o.
12.1999 Profesjonalne Techniki sprzedaży (2 dni) – firma Chiltern Consultancy International
03.2001 Szkolenie produktowe Lexmark oraz techniki sprzedaży (3 dni w Hradec Kralowe) – Lexmark Polska
08.2002 Szkolenie z technik sprzedaży papierów i folii (1 dzień) – firma Folex AG
12.2004 Microsoft Licensing Specjalist (1 dzień) – firma Microsoft Polska.
02.2005 Sztuka negocjacji (2 dni) – firma SPM Project.
04.2006 My Buissnes Impact – Szkolenie z technik sprzedaży w Netia S.A.
2000-2006 Szereg innych szkoleń produktowych oraz technik sprzedaży nie udokumentowanych certyfikatami.
2006-2007 Szkolenia z technik sprzedaży organizowane przez firmę Konica Minolta Polska.
06.2007 Sales Games - prowadzone przez firmę Training Partners
06.2010 Delivering Successful Customer Presentations - organizowane przez firmę Mercuri International
10.2010 Advanced Selling Techniques - organizowane przez firmę Mercuri International
01.2011 Sztuka Innowacyjnego Działania - organizowane przez firmę House of Skills S.A.
08.2011 Account Management - organizowane przez firmę Mercuri International
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zainteresowania
Piłka nożna, piłka nożna oraz piłka nożna, jako fascynacja realizowana w formie zarówno kibica jak i czynnego sportowca. Pozwala zachować równowagę i zdrowie, oraz skutecznie neutralizuje stres wynikający z obowiązków dnia codziennego.