Wypowiedzi
-
- 29.05.2014, 13:26
-
Witaj,
Możemy oprogramować co trzeba na zasadach współpracy, jeśli ma to ciekawe parametry ;)
795 990 996 / m.kolodziej /at\ nbg-online.pl -
Witam członków, byłych członków i sympatyków Silesia Toastmasters.
Z prawdziwą przyjemnością mam zaszczyt zaprezentować nowy Zarząd naszego wspaniałego Klubu, który został wybrany na spotkaniu Klubu 13 maja 2010 na jednoroczną kadencję rozpoczynającą się 1 lipca 2010:
Prezes Zarządu – Jerzy Andrzej Gzula,
Wiceprezes ds. Edukacji – Rafał Gabzdyl,
Wiceprezes ds. Członkowskich – Jacek Duda,
Wiceprezes ds. PR – Marlena Styburska,
Sekretarz – Agnieszka Ziętek,
Skarbnik – Dariusz Łakomski,
Dyrektor ds. Administracyjnych – Rafał Kochanecki.
Jednocześnie zapraszam na nasze spotkania – najbliższe odbędzie się w czwartek, 27 maja o godz. 18.30 w budynku Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy przy ul. Bankowej 8 w Katowicach. Pozdrawiam
Przewodniczący Komisji Wyborczej,
Marcin Kołodziej, Prezes poprzedniej kadencjiMarcin Kołodziej edytował(a) ten post dnia 23.05.10 o godzinie 13:29 -
Tomek Wrzeszczyński zaproponował po spotkaniu konkursowym stworzenie "gabinetu cieni", czyli kolejnego zarządu, który byłby gotowy przejąć role w kolejnej kadencji. Uważam, że to dobra pomysł.
Po spotkaniu konkursowym rozmawialiśmy z Jerzym o planach sukcesji w klubie -których formalnie i praktycznie brakuje! Fakt, że to jakby odpowiedzialność i obszar HRa - a takiej funkcji nie ma. Trzeb by ustalić czy vp ds.członkostwa czy vp ds. edukacji powinien być za to odpowiedzialny.
Nim skończyłem swoją kadencję był przynajmniej 1 kandydat na kolejnego Prezesa - Darek. Ja byłem po Klaudii.
Teraz zgłaszam Jerzego, ale lepiej by było by Darek przygotował i zgłosił "świeżą krew" albo kogoś z innego stanowiska. (albo przynajmniej jeszcze kogoś. Choć uważam, że Jerzy to świetny kandydat to cieszyłbym się niezmiernie by była możliwość prawdziwego wyboru podczas głosowania).
Moim zdaniem znalezienie i przygotowanie swojego następcy to jedno z najważniejszych zadań członka zarządu! I o ile dla stanowiska prezesa jest to w miarę oczywiste, bo nie może mieć podwójnej kadencji to vp jakoś o tym zapominają/nie podzielają mojego zdania.
Rafał będzie pełnił rolę vp edu prawdopodobnie po raz 3. Przyznaję, że nie ma innej osoby w klubie, która posiada odpowiednią wiedzę by dobrze pełnić tą funkcję, Krystian PRu?.
Nie o to chodzi by "trzymać się stołków".
Krystian podniósł argument, że dopiero po roku członek zarządu wie jak i co trza robić. I jeśli będziemy zmieniać cały zarząd co roku to klub będzie kiepsko działał, nie rozwijał się itd. (jak co poniektóre kluby w Polsce, które tak robią).
Po części ma rację, ale moim zdaniem problem właśnie w tym, że pełniący funkcję w zarządzie zapominają o tym by jak najszybciej znaleść sobie pomocnika, którego przez rok będzie przygotowywał do objęcia potencjalnie funkcji w kolejnej kadencji.
Skąd ten problem? Prezes może zachęcać innego członka zarządu do przejęcia roli prezesa, bo vp, sekretarz, skarbnik już wykonują jakieś działania na rzecz klubu.
Natomiast vp nie angażują kolejnych osób!
Nie aranżują projektów, w których inni członkowie mogli by się sprawdzić w działaniach na rzecz klubu. A to właśnie jest konieczne! I trzeba zacząć to robić....
Aiesec - międzynarodowa organizacja studencka działa od wielu lat na tej właśnie zasadzie. Co roku zmienia się zarząd, a lokalne komitety rekrutują 30-50 nowych osób. Co roku nowy kierownik projektu z wsparciem zarządu realizuje projekt pt "Dni kariery" o budżecie 30-90 tyś zł. w każdym komitecie lokalnym. I lepiej lub gorzej ale komitety działają. Dlaczego? Bo osoby, które wchodzą do zarządu miały wcześniej doświadczenie jako kierownicy projektu. A Ci jeszcze wcześniej jako członkowie zespołów projektowych.
Przynajmniej dwa szczeble na których można się wykazać - ot całą tajemnica. Wiem, że jesteśmy młodą strukturą, ale trzeba zacząć organizować klub w ten sposób by mógł stać się samodzielny (w sensie by każdy był zastępowalny). I rotować stanowiska...
Fakt, że klub działa "po godzinach" znaczy tylko tyle, że działalność zarządu i członków na rzecz klubu jest bardzo mała/symboliczna... dlatego takie "małe" projekty wystarczą na drugi poziom zaangażowania i przygotowywanie "gabinetu cieni".
Podsumowując proszę przyszły zarząd o pamiętani o tym by jak najszybciej zacząć przygotowywać swojego przyszłego następcę. A wszystkich członków, którym zależy na klubie proszę o podejmowanie wyzwań/projektów (wspomnianych tutaj - http://www.goldenline.pl/forum/silesia-toastmasters/16... i/lub oferowanie pomocy osobą będących obecnie w zarządzie. Marcin Kołodziej edytował(a) ten post dnia 09.05.10 o godzinie 11:30 -
Nowo wybrany zarząd zaproponuje swoje pomysły na takie projekty, ale na pewno doceni też własne inicjatywę.
Są to projekty, które może realizować każdy członek klubu - rozwijać przy tym swoje zainteresowania i kompetencje a przy okazji "zaliczyć" zadanie z podręcznika Competent Leadership.
Deklaruję, że podejmę ewaluacji każdego projektu w ścieżce CL i wsparcia jego realizacji.
Poniżej kilka moich propozycji na projekty/stanowiska (zgodne z CL)
-kampania PR (projekty 8, 10) / -pomoc przy kampanii PR (projekt 6)
-przygotowanie 30s filmu promocyjnego Silesia TM / 3 minutowego
-zorganizowanie wywiadu w TV/gazecie
-zorganizowanie publikacji w gazecie
-zorganizowanie partnerstwa/współpracy , wymiany członków z inną organizacją.
-wizyta na 3 spotkaniach innych organizacji i reprezentowanie
Silesia Toastmasters, po których przyjdą przynajmniej 3 osoby (po 1 po każdym spotkaniu średnio).
-udzielenie wywiadu w Radiu
-rozesłanie notek prasowych do 5-10 gazet, dopilnowanie publikacji przynajmniej 1.
-webmaster - (projekt 10)/ -pomoc webmasterowi (projekt 6) -
-np. SEO strony
-napisanie artykułu do przedruku o public speaking
-zamieszczenie strony w katalogach
-założenie 4 spotkań na Goldenline / Profeo/Facebooku i rozesłanie zaproszeń do znajomych.
-specjalne wydarzenie klubowe (projekt 10)/ pomoc w przygotowaniu specjalnego wydarzenia (projekt 6)
-zorganizowanie TEDx w Katowicach (to by było coś:)
-klubowy paintball?
-spotkanie pokazowe w jakieś dużej firmie/uczelni
-udział w Dniach Kariery
-udział w Międzynarodowym Tygodniu Networkingu
-przygotowanie kalendarza wydarzeń, na których trzeba bywać.
-kampania rekrutacyjna nowych członków (projekt 8) / pomoc (projekt6)
-witanie gości na 4 spotkaniach.Marcin Kołodziej edytował(a) ten post dnia 09.05.10 o godzinie 11:42 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Innowacyjna gospodarka
-
Widzę dostałeś ten sam problem/case co Asia ;)
Łap za telefon i do ambasady;) -
Oczywiście ja też popieram kandydaturę Darka.
Szkoda, że obsługa Goldenline nie jest i nie była skłonna do pomocy przy zmianie administratora grupy.
Powinno być statutowa, że co kadencję adminem zostaje nowy Prezes lub VP ds PR klubu.
Bez konieczności robienia tego na około. No ale trudno już, nie powinno być problemów w kolejnych kadencjach. -
Zapraszam wszystkich, którzy byli zaangażowani w życie naszego przez ostatnie 10 miesięcy do oceny mnie jako Prezesa zarządu Silesia Toastmasters w kadencji, która właśnie dobiegła końca 2008-2009.
Ankieta jest anonimowa. Wasza informacja zwrotna jest dla mnie ważna.
http://tinyurl.com/pstmocena
P.S. Osoby, które wypełniły ankietę w wersji papierowej na spotkaniu proszę nie wypełniać wersji elektronicznej! -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRZYWÓDZTWO
-
Darku gratuluję wygranych wyborów. Żałuję, że nie mogłem oddać mojego głosu.
Wracam do Polski 18 czerwca -w jakim terminie planujecie spotkanie TM? Proszę o uwzględnienie w agencie symbolicznego przekazania władzy ;) oraz raportu z naszej obecnej kadencji.
Jerzy jakieś sprawozdanie finansowe planujesz? -
Toastmasters Leadership Institute
31 stycznia - 1 luty 2009
Zapraszamy na szkolenie Poland’s Toastmaster Leadership Institute, podczas którego będziecie mieć okazję poznać członków Zarządów innych klubów, rozwinąć swoje umiejętności i posłuchać wielkich mówców. Mamy zaszczyt przedstawić mówców, których gościmy:
Benjamin Bruehl – Gubernator Okręgu C, Pierwszy Tostmasters Klub w Berlinie,
Dirk Loeffelbein – Dirk jest członkiem Toastmasters od 6 lat. W tym czasie uzyskał tytuł Złoty Zaawansowany Mówca (ACG) i inne nagrody CC a także Kompetetntny Przywódca. Był Zastępcą Prezesa ds. Edukacji w klubie Toastmasters w Kolonii i Dyrektorem ds. Administaracji w klubie Toastmasters w Duesseldorfie. Był także Gubernatorem Rejonu Duesseldorf-Kolonia-Bonn przez dwa lata.
Monika Królak – ACB, ALB, Gubernator Obszaru ds. Marketingu 2007-2008, Polska
Monika Andrzejewska – ACS, ALB, Gubernator Obszaru ds. Edukacji i Szkoleń 2007-2008, Polska
Saturday, 31 Jan – Toastmasters Polska w Dystrykcie
11:15 Zebranie Zarządów (Area Council) (2 h)
Monika Kasprzyk, Gubernator Obszaru (C4)
13:15 Coffee break (15 min)
13:30 Powitanie, przedstawienie programu. Prezentacja osób (5 min)
Monika Kasprzyk - Gubernator Obszaru (C4)
13:35 Struktura Orgnizacyjna Toastmasters (rodzina i krewni)
Przysięga Toastmasters (tak czy nie) (45 min + 5 min Q&A)
Benjamin
14:25 Lunch – kanapki (45 min)
15:10 Poznajmy się przy muzyce (15 min)
Grażyna Grzywacz
15:25 Fluktuacja członków Toastmasters (najlepsze praktyki) (45 min + 5 min Q&A)
Benjamin
16:15 Ocenianie i dobra atmosfera w klubach (45 min) Dirk + Monika Krolak
17:00 Przerwa kawowa (15 min)
17:15 Poznajmy się przy muzyce (10 min)
Grażyna Grzywacz
17:25 Ocenianie i dobra atmosfera w klubach (45 min) (will be 60 min)
Dirk + Monika Krolak
18.10 Podsumowanie dnia Monika Kasprzyk - Gubernator Obszaru (C4)
19:30 Kolacja
Niedziela, 1 luty – Podążamy ścieżką lidera.
10:00 Otwarcie drugiego dnia
Zastanowienie się nad tym, czego nauczyliśmy się poprzedniego dnia (5 min) Monika Kasprzyk – Gubernator Obszaru (C4)
10:05 Konferencja Dystryktu (20 min)
Dirk + Hadrian
10:25 Panele dyskusyjne dla poszczególnych członków Zarządu- sesje równoległe (1 h)
5-7 leaders/ moderators
11:25 Co dalej po CC i CL, ścieżka edukacyjna? (30 min) Monika Andrzejewska – ACS, ACL
11:55 Przerwa kawowa (15 min)
12:10 Poznajmy się przy muzyce (10 min)
Grażyna Grzywacz
12:20 Ocenianie i dobra atmosfera w klubach (45 min)
Dirk + Monika Krolak
13:05 Korzyści z uczestnictwa w Konkursach (30 min)
Benjamin + Jerzy
13.35 Przerwa kawowa (10 min)
13:45 Sposoby używania głosu podczas szkoleń (1 h)
Krzysztof Trznadel
14.45 Zakończenie oraz podsumowanie całego szkolenia Monika Kasprzyk – Area (C4) Governor -
Moi drodzy,
czas przygotowań do Officer Trainig na wiosnę 2009 roku właśnie rozpoczął się i stąd pierwsze informacje.
Termin: 31.01-0.02.2009 (sobota-niedziela)
Miejsce: Warszawa
Organizatorzy: Joanna Tkaczyk - Nowakowska (nadzór nad organizacją całości z ramienia TC Toastmasters Club), Dorota Urbanowska (cz. edukacyjna szkolenia).
Szkoleniowcy: Benjamin Bruehl (First Berlin TM Club, Dstrict Governor), Dirk Loeffelbein (Duesseldorf TM)
Tematy: ....... i tu prośba do Was o nadsyłanie zagadnień, o jakich chcielibyście usłyszeć w trakcie szkolenia.
Które tematy są dla Was najistotniejsze w ramach rozwoju na ścieżce Competent Leadership? Co chcielibyście przećwiczyć i przeanalizować?
Propozycje proszę kierować na forum http://groups.google.pl/group/toastmasters-c4 lub do Doroty Urbanowskiej do 31.12.2008 r. -
Toastmaster to najważniejsza i najbardziej odpowiedzialna rola na spotkaniu klubu.
Jest on gospodarzem i prowadzącym spotkanie. Jeśli czytasz ten tekst mam nadzieję, że podjąłeś się tej roli lub zamierzasz się podjąć.
Zatem, drogi Toastmasterze, od Ciebie zależy czy spotkanie będzie udane czy nie.
Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przygotowanie spotkania i zrozumienie roli jakiej się podjąłeś.
Przed spotkaniem:
1. Przydziel wszystkie role. Najważniejsze to te wymagające dużo przygotowań - przede wszystkim mówcy. Zapraszaj członków, którzy ostatnio nie pełnili żadnej roli.
* Znaj telefony i adresy email, osób które podejmują się funkcji.(jeśli jeszcze ich nie masz to poproś o nie i spisz).
* Daj im namiary na siebie.
* Najlepiej jak najwięcej ról przydzielić pod koniec poprzedniego spotkania -Toastmaster da Ci na to czas. To ostatni punkt agendy każdego spotkania.
2. Ustal temat Twojego spotkania i poinformuj wszystkich o nim (zwłaszcza osobę przygotowującą Gorące Pytania)
3. Zadzwoń, porozmawiaj z każdym mówcą. Upewnij się, że są przygotowani.Najlepiej 3-4 dni przed spotkaniem. Ustal, z nimi, że powiadomią Cię bezzwłocznie gdyby nie mogli dotrzeć na spotkanie. W takim wypadku znajdź innego mówcę. Na dzień przed spotkaniem potwierdź obecność i przygotowanie każdego mówcy.
4. Upewnij się, że każda osoba pełniąca rolę na Twoim spotkaniu pamięta o swoim zobowiązaniu i będzie na spotkaniu.
5. Każdy uczestnik musi znać swoją rolę. Upewnij się, że tak jest .
6. Zaplanuj swoje wystąpienie (Powitanie, przejścia, żarty, cytaty itd
7. Jeśli któraś z osób pełniących jakąś rolę anuluje swoją obecność Twoim obowiązkiem jest znalezienie zastępstwa do czasu rozpoczęcia spotkania!
8. Przygotuj agendę spotkania. (Skorzystaj z wzoru).
1. Roześlij ją wszystkim członkom. ,
2. Zamieść na http://www.profeo.pl/group/Toastmasters-Club-SILESIA/,
3. http://www.goldenline.pl/grupa/toastmasters-club-silesia
4. http://www.retoryka.net/
9. Ty odpowiadasz za to by wszyscy zainteresowani byli poinformowani o zmianach w agendzie, terminie lub miejscu spotkania!
Przed spotkaniem:
1. Bądź wcześniej. Najlepiej 20 - 30 minut. Byś zdążył wszystko przygotować i w razie takiej konieczności obsadzić brakujące role. Daj osobą pełniącym role niezbędne im przedmioty: chronometrażyście -stoper, kartkę, długopis, flagi, kontrolerowi płynności - szklankę i łyżeczkę, recenzentom Podręczniki odpowiednich mówców. itd.
2. Porozmawiaj z mówcami.
3. Zajmij miejsce tak, byś mógł łatwo siadać, wstawać i miał blisko do sceny/podium.
Podczas spotkania:
1. Bądź miły, entuzjastyczny i pozytywny.
2. Pozostań na scenie, uściśnij dłoń każdego mówcy nim usiądziesz.
3. Trzymaj się agendy. Rozpocznij je o czasie i skończ o czasie..
4. Pod koniec spotkania znajdź Toastmastera kolejnego spotkania.
Strona klubu - http://www.retoryka.net/ - (w trakcie tworzenia, znjadziesz tam np. ten tekst).
Pozdrawiam,
Marcin Kołodziej
Prezes Toasmasters Club Silesia 2008/2009Marcin Kołodziej edytował(a) ten post dnia 27.11.08 o godzinie 19:32 -
Toasmasters - spotkanie świąteczne
Hotel InterContinental, Hempishere Restaurant, Warszawa • 13 grudnia 2008
* Lubisz spędzać czas w dobrym towarzystwie, przy dobrym jedzeniu, tańcu i zabawie?
* Lubisz kolędy i loterie?
* Przemówienia publiczne to jest to co lubisz?
Jeżeli choć jedna odpowiedź na powyższe pytania jest twierdząca, to koniecznie musisz się zjawić na wyjątkowej imprezie świątecznej organizowanej, jak co roku w Warszawie.
W tym roku impreza ta odbędzie się w restauracji Hempishere znajdującej się w hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater 49. Oto mapa jak tam trafić: Google Maps.
CENA ZAPROSZEŃ:
Płatność do
27 LISTOPADA
Płatność po
27 LISTOPADA
Toasmasters Polska S.A.-obecni członkowie
69 PLN
89 PLN
Inni Goście
89 PLN
99 PLN
Przelew prosimy kierować na konto:
78 1140 2017 0000 4902 0817 7943
Katarzyna Oszczypała
ul. Pełczyńskiego 22f/72
01-471 Warszawa
Prosimy o przybycie w strojach wieczorowych.
Ze względu na duża popularność tej imprezy organizatorzy proszą o wcześniejsze zgłaszanie swojego przybycia.
Zgłoś swoją chęć wzięcia udziału w tym najważniejszym w roku wydarzeniu Toasmasters już TERAZ na adres: pgrenda@gmail.com
Możesz oczywiście zabrać ze sobą swoich przyjaciół. Niech dowiedzą się czym jest Toastmasters i kim są ludzie, dla których przemówienia publiczne są tak pociągające.
Wszystkie zaproszenia objęte są przedsprzedażą.
Paweł Grenda, Organizatorzy Imprezy Świątecznej "Toastmasters Christmas Party" -
Wiadomości z niemiec,
Jerzy Gzula, członek naszego klubu zajął 3 miejsce w konkursie odpowiedzi na gorące pytania po angielsku!.Gratulujemy.
Poniżej mail od naszego Area Governor'a.
Drodzy Toastmasterzy,
- Hide quoted text -
historyczna konferencja w Bamberg dopełniła się!
Po raz pierwszy w historii Dystryktu 59 Polacy wzięli udział w Konkursie Przemówień Humorystycznych i Odpowiedzi na Gorące Pytania.
Po raz pierwszy w historii Toastmasters Polska było reprezentowane w konkursie na poziomie Dywizji.
Powiem więcej, po raz pierwszy stanęliśmy na podium. Wśród 8 uczestników konkursu przemówień humorystycznych w języku angielskim
Jerzy Gzula, ACB, CL zajął 3 miejsce!
Jednocześnie Monika Królak, ACB, CL reprezentowała nas podczas panelu szkoleniowego, który prowadziła pod hasłem "Uznanie i pochwała".
Poza tym członkowie, Toastmasters Szczecin V.I.P, Toastmasters Poznań, Silesia Toastmasters, Toastmasters Polska S.A., Polish Your Polish wyśmienicie bawili się podczas paneli szkoleniowych (http://conference.district59-toastmasters.org/programme/), wystawnej wieczornej gali i godnie reprezentowali swoje kluby ;)
Lista osób, która gratulowała nam liczby klubów, determinacji w dążeniu do przyłączenia do Dystryktu i oferowała swoją pomoc był tak duża, że możemy być dumni z osiągnięć Toastmasters Polska!
Niezmiernie cieszę się, z uczestnictwa w tej konferencji ponieważ utwierdziłam się w przekonaniu, że na hasło Toastmasters otwierają się serca ludzi na całym świecie
Z poważaniem,
Monika Kasprzyk
Area (C4 Poland) Governor
Toastmasters Polska -
Reprezentant a zarazem Skarbnik i Sekretarz naszego klubu - Jerzy Gzula na Ogólnopolskim Konkursie wystąpień humorystycznych, który odbył się 4 października w Warszawie zdobył:
* Pierwsze miejsce w kategorii odpowiedzi na Gorące Pytania po polsku.
* Nagrodę publiczności w kategorii odpowiedzi na Gorące Pytania po polsku!
* Drugie miejsce w kategorii odpowiedzi na Gorące Pytania po angielsku.
* Drugie miejsce w kategorii przemówienie humorystyczne po angielsku.
* Drugie miejsce w kategorii przemówienie humorystyczne po polsku.
Wspaniale zaczynać kadencję od takiego sukcesu naszych Toastmastersow.
Podczas tego spotkania świętowaliśmy także przyjęcie Toastmasters Polska do Dystryktu 59.
Mam nadzieję, że na kolejnych konkursach będziemy mieli większą reprezentację. Co Ty na to? Jesteś gotowy stawić czoła wyzwaniu?
Co przed nami?
Czy w tym roku uda nam się zaistnieć na arenie Toastmasters Polska?
Zdobyć wyróżnienia i nagrody dla Klubu?
Rozwinąć umiejętności publicznego przemawiania wśród większej liczby osób?
I oczywiście świetnie się bawić i poznać więcej nowych, wspaniałych, interesujących ludzi?
To zależy od Ciebie.
Dlatego podejmij decyzję.
Przyjdź na spotkanie. Dołącz do nas.
Ucz się przemawiać.
To Twój wybór.
Pamiętaj tez, ze nie dokonanie wyboru - to tez wybór. Odwlekanie decyzji to tez decyzja.
Serdecznie zapraszam na spotkanie 9 października.
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin Kołodziej
Prezes Toastmasters Club Silesia 2008/2009. -
Witam,
Mam wielką przyjemność poinformować wszystkich członków i sympatyków naszego klubu iż został wybrany nowy zarząd na kadencje wrzesień 2008 - marzec 2009.
Skład nowego zarządu:
Prezes -Marcin Kołodziej
V-ce prezes ds. Edukacji - Rafał Gabzdyl
V-ce prezes de PR. - Marek Górny
Sekretarz klubu - Jerzy Gzula
Skarbnik - Jerzy Gzula
Kolejna świetną wiadomością jest to, ze udało nam się załatwić ponowne wysłanie materiałów edukacyjnych ze Stanów, ich odprawę celna i odbiór.
Od piątkowego popołudnia jestem w posiadaniu zestawów dla nowych członków oraz zestawu startowego dla Klubu.
Proszę osoby, które płaciły składkę inicjującą w zeszłym roku oraz wypełniały formularz aplikacyjny o odbiór zestawów na naszych spotkaniach. Jest po jednym zestawie francusko i niemiecko języcznym. Pozostałe anglojęzyczne. Proszę osoby, które zamówiły francuski i niemiecki o wcześniejsze poinformowanie mnie chęci odbioru - tak bym je przyniósł na spotkanie.
Kilka anglojęzycznych będę miał na każdym spotkaniu.
W zestawie dla klubu jest wiele gadżetów m.in. certyfikaty bycia członkiem, tablica postępów wszystkich członków klubu, młoteczek, karty do ocen mów I wiele wiele innych... Zobaczycie sami na spotkaniu.
Zachęcam wszystkich do przedłużenia swojego członkostwa w klubie poprzez przelanie składki w wysokości 100 zł na konto:
52 1140 2017 0000 4602 0864 8620
Jerzy Gzula
ul. 3 Maja 119, 05-800 PRUSZKÓW
Na przelewie proszę o zamieszczenie adnotacji: Imię Nazwisko – Składka członkowska Silesia Toastmasters – 10.2008-03.009
Zapraszam także do regularnego uczęszczania na nasze spotkania. Najbliższe spotkanie odbędzie się 9 października o godz. 1830.
W listopadzie szykuje się bardzo mila niespodzianka dla wszystkich członków klubu.... Ale o tym więcej pod koniec października.
Jeszcze raz gorąco zapraszam na pierwsze oficjalne spotkanie Toastmasters Club Silesia nowej kadencji.
9 październik 1830
Górny Pokład (Dekadencja)
Ul. mariacka 20
Katowice
Wstęp wolny. Mile widziane przyprowadzenie znajomych.
Agenda tego spotkania będzie wzbogacona o uroczyste wręczenie zestawów edukacyjnych członkom oraz teczek świeżo wybranemu zarządowi. -
Oto zaproszenie do konkursu od Joanny Tkaczyk z Warszawy.
Zapraszam wszystkich członków naszego klubu do wzięcia udziału w tej imprezie.
Proszę, o szybkie decyzje i kontakt - do wtorku musimy zgłosić kto przyjedzie.
Możemy też ustalić,jakim pociągiem pojedziemy do Waraszawy.
Pozdrawiam,
Marcin Kołodziej
Prezes Toastmasters Club SILESIA
m.r.kolodziej@gmail.com
+48 510 780 300
DRODZY TOASTMASTERZY
w imieniu własnym oraz wszystkich członków
TOP CAREERS TOASTMASTERS
serdecznie zapraszam do Warszawy 4 października
na OGÓLNOPOLSKI KONKURS WYSTĄPIEŃ HUMORYSTYCZNYCH I ODPOWIEDZI NA GORĄCE PYTANIA
Wszystkich serdecznie zapraszamy do kibicowania zmaganiom konkursowym
Zachęcam do licznego i aktywnego udziału
Zapraszamy przedstawicieli klubów do Jury
To jedyna okazja posłuchać doskonałych wystąpień członków różnych klubów i gwarantowana dobra zabawa w dobrym towarzystwie
Zgłoszenia uczestników konkursu, kandydatów na sędziów i gości
oraz chętnych do udziału w uroczystej kolacji proszę przesyłać do 30 września do Doroty Urbanowskiej:
d.urbanowska@cebz.pl lub +48 606 280 538
Oczywiście wszystkim którzy zdecydują się na powrót w niedzielę
zorganizujemy noclegi u warszawskich Toastmasterów
Zainteresowanych proszę o kontakt:
jtn@op.pl lub +48 604 961 844
Do zobaczenia 4 października, w Warszawie
Konkurs odbędzie się w godzinach 12:30 - 17:00 w Sali konferencyjnej budynku firmy Bayer przy Al. Jerozolimskich 158.
O godzinie 18:00 planowana jest Uroczysta Kolacja w restauracji „Polka”, ul. Świętojańska 2, Warszawa,
http://www.restauracjapolka.pl/
Proszę o przekazanie tej informacji wszystkim członkom klubów Toastmasters
Joanna Tkaczyk-Nowakowska
Prezes Top Careers Toastmasters
jtn@op.pl, +48604961844Marcin Kołodziej edytował(a) ten post dnia 29.09.08 o godzinie 18:59 -
Będę 25.
Co do składek to przed zapłaceniem za drugi rok chciałbym otrzymać komplet anglojęzycznych materiałów, które utkwił gdzieś... ?
Podejrzewam, że inni też.
Do zobaczenia.
- 1
- 2