Wypowiedzi
-
To był największy zawód koncertowy mojego życia. Miałem wrazenie że koncert trwał jak dla mnie 15 min..... za krótko! brak bisów ...żenada!
generalnie najlepszy kawał muzyki jaki moglem usłyszeć i chciałem wiecej i wiecej. a Ci spieprzyli mi ze sceny :((((
I ci kolesie z kamerami pod barierkami (bleeee) ;)..... trzeba był skakać, wrzeszczeć i kupić sobie DVD ;)
Jak dla mnie KMFDM przyćmili wszystkich ...szkoda ze tak krótko
(ps. ja przejechalem 520 km na ten koncert :)) )
pozdrawiam
Marcin -
Krzysiek,
Nierealne ...potwierdzam co pisze Klaudia. Nie zdażyło mi się punktualnie wylądować w Chicago a do tego później zawsze jakieś zamieszanie, a pozatym to bardzo brzydkie lotnisko i spedzenie kilku godzin na terminalu nie należy do przyjemności.
Marcin -
Przepraszam jeżeli będe się powtarzał, ale tyle napisaliście że nie dałem rady wszystkiego przeczytać.
W każdym razie:
1.) Nie zgadzam się że nasza reklama jest profesjonalna!
2.) Nasza reklama jest na światowym poziomie
3.) bo popycha sprzedaż tych samych batoników i proszków co w "nieprowincjonalnych" regionach świata.
4.) Bo wiem że większość naszych kreatywnych kolegów, szanownych marketerów i klientów ma tak samo dużo wyobraźni, odwagi, kreatywności, wiedzy, ambicji i chęci sukcesu co ich koledzy nie z prowicji.
5.) Bo widzę że jesteśmy wciąż małym rynkiem reklamy i to że nas nie ma na festiwalach artystycznoreklamowych to nie znaczy że reklamy mamy kiepskie.....a to po prostu statystyka (ktoś tam o tym pisał już)
6.) A jeżeli się powtarzam i nudzę to mam nadzieje że przynajmniej buduję efektywną częstotliwość i tym samym podbudowuję dobry wizerunek naszych wspaniałych "prowicjonalnych" kreatywnych kolegów
7.) Jedyny problem jaki widzę to czasami pojawiającą się ludzką lub organizacyjną barierę w chęci współpracy, zrozumieniu stanowisk wszystkich stron odpowiadających za ostateczny komunikat reklamowy. Więcej otwartości, zaufania, zroumienia i kooperacji a reklam "prowincjonalnych" nie będziemy chcieli widzieć ... w końcu wszyscy za ich powstanie będziemy odpowiadać.
Pokój!Marcin Klimczak edytował(a) ten post dnia 11.12.08 o godzinie 00:04 -
E tam, Red Bull
Wyobraźcie sobie co mogło by się dziać po takiej reklamie:
http://www.youtube.com/watch?v=GEO1pVeBhCs
Kontekst kulturowo spoleczny w Holandii inny niż w Polsce - dlatego też reklama ta nie zaistniała by u nas. I trzeba na to zwracac uwagę aby nie przekroczyć pewnej granicy i nie zaszkodzić marce.
Jednak w Holandii żyją katolicy i moga poczuć się "urażeni" chyba że maja pewien dystans do świata. A zresztą tam to już sodoma i gomora i ziemskie poletko szatana ;)
pozdr
Marcin -
Pal licho z reklamą... Red Bull jest po prostu dla mnie za drogi wzgledem kategorii :))))))
Mnie tam ta reklama obraża tylko w takim znaczeniu że duzo się o niej mówi a nie ma za bardzo o czym.
Ale z drugiej strony - lepiej aby mowili cokolwiek niz nie mieli wogole nic mówic. Target Red Bulla pewnie nie czuje sie "obrażony" a raczej "pobudzony"
Fascynuje mnie strategia tej marki w obliczu takiej dynamicznej zmiany w kategorii. Pewnie zwrot z inwestycji marketingowych znacznie spadł..
pozdr
Marcin -
Magda Grzebyk:
Słabo było. Do pierwszej przerwy jeszcze w miarę, ale później...
ha ha ha ha .... takiej ilości śpiących osób się nie spodziewałem.
Program tragedia. uważam że samym układem reklam można było zrobić niezłą dramaturgię. A tak to mieliśmy ok. 2:00 piękny set reklam z lat 50 i 60 - ich przekaz (szczególnie tych francuskich) mówił mi jedno: IDZ SPAĆ! IDZ DO DOMU! - i tak się stało. Obudziłem znajomych i pomknęliśmy.
ale i tak momentami było Ciekawie.
pozdr
Marcin -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Weekend za miastem
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aneta G.:
tak tak ;) tylko z tego przekazu wynika ze wszyscy biorą ;)
i rzad i opozycja ;)
C'mon Panowie ;)
Zgadza się ... ale i kredyty też biorą :D
dużo tego brania ostatnio ;)
marcin -
Aneta G.:
tak tak ;) tylko z tego przekazu wynika ze wszyscy biorą ;)
i rzad i opozycja ;)
C'mon Panowie ;)
Zgadza się ... ale i kredyty też biorą :D
dużo tego brania ostatnio ;)
marcin -
"głupi lud to kupi"
"ciemne masy"
bleeeeeeee.....gadanie.
Spoty te nie są robione aby zaspakajać nasze doznania estetyczne. Większość słynnych malarzy umarła w biedzie zanim ich obrazy zaczęły kosztować miliony dolarów. To nie sztuka, tutaj nikt nie ma czasu na przeżywanie - stawka jest duża: wygrane wybory, tak samo jak sprzedanie jak największej ilości proszku do prania.
Może i nie robili tego fachowcy, ale może dacie swoje uwagi co jest nie tak w tych spotach i dlaczego mogą nie być skuteczne?
Ja mam przeczucie że przekaz jest trafiony w 100%
Ale nie wiem - nie badałem :) opinia moich ciotek może nie wystarczyć
MarcinMarcin Klimczak edytował(a) ten post dnia 13.09.07 o godzinie 21:55 -
Spot może jest siermieżny - ale o skuteczności jego powiedzą wyniki wyborów. Myśle że może odpowiednio trafiać w target.
Ciekawe czy ktoś kiedyś w Polsce pretestował spoty reklamowe?
Dzisiaj jeszcze spot był dostepny na portalu gazeta.pl
i tak niechcący GW stało się darmowym medium dla PiSu.
Jak dla mnie duży plus dla PiSu za przekaz i szum jaki ten spot wywołał.
Te wybory mogą bardzo zaskoczyć "wykształciuchów" takich jak my.
pozdrawiam
Marcin -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo