Marcin Kiełczewski

Product Manager, Robert BOSCH Sp. z o.o.
GrójecWarszawa, mazowieckie

Umiejętności

• Praca w zespole i z zespołem • Kurs z obłsugi i eksploatacji elementów układów hamulcowych • Kurs z diagnostyki pojazdów samochodowych • Kurs rzeczoznawcy samochodowego w 2002 roku • Kurs asertywności oraz wywierania wpływu • Prawo jazdy kategorii: A, B, C, E, T – (uzyskane w 1994r).

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Robert BOSCH Sp. z o.o.
Kierownik Produktu PL oraz Koordynator Kierowników Produktu EU
Zarządzanie podległymi grupami produktów
(układ bezpieczeństwa pojazdu, układ zapłonowy, system zasilania benzyną)
• Analiza rynku oraz konkurencji
• Analiza cyklu życia produktów, planowanie popytu
• Zarządzanie polityką cenową
• Prowadzenie szkoleń produktowych oraz technicznych dla Klientów strategicznych
• Przygotowywanie artykułów oraz prezentacji technicznoproduktowych
• Przygotowywanie instruktażowych filmów technicznych
Działania sprzedażowe
• Zarządzanie budżetem marketingowym
• Monitorowanie marży zgodnie ze strategią produktu
• Wsparcie akcji promocyjno-sprzedażowych
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Wsparcie działań sprzedażowych w terenie
• Współpraca z działami wewnętrznymi oraz agencjami w zakresie działań sprzedażowo- marketingowych
• Współpraca z działem logistyki (dostępność produktu, dostawy do klientów)
• Współpraca z dziełem reklamacji (ostateczna decyzja wątpliwych przypadków)
Zadania na szczeblu EU oraz zarządzanie zespołem
• Koordynacja działań Product Managerów struktur europejskich
• Zarządzanie regionalnymi projektami
• Koordynacja regionalnych działań marketingowych
• Monitorowanie strategii cenowych oraz wsparcie Kierowników Produktu na poziomie EU
• Zarządzanie stażystami oraz studentami działu MK
PPH POLCAR
Kierownik Produktu
• Zarządzanie podległymi grupami produktowymi (układy hamulcowe, układy elektryczne i elektroniczne, układ zapłonowy, filtry, przeniesienie napędu)
• Zarządzanie zakupami produktów (producenci, dystrybutorzy)
• Kontrola stanów magazynowych, planowanie popytu
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Analiza rynku dla poszczególnych produktów
• Pozyskiwanie nowych kontrahentów
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Przygotowanie akcji promocyjnych produktów- Współpraca z działami wewnętrznymi, urzędami celnymi, agencjami oraz Klientami w zakresie działań sprzedażowo-marketingowych
• Wspomaganie działu reklamacji
Logo
Projektant CAD
Instytut Elektroniki
• Opracowanie i wykonanie projektu wykonawczego
• Nadzór wykonawczy urządzenia
• Przygotowanie instrukcji obsługi oraz dokumentacji technicznoruchowej
• Wdrażanie urządzeń wykonanych zgodnie z założeniami klienta
• Szkolenia pod kątem użytkowania urządzenia- Współpraca z serwisem naprawczym

Szkolenia i kursy

• Szkolenie ze storowania silnikóch benzynowych (Centrala Bosch, Abstat)
• Kurs z obłsugi i eksploatacji elementów układów
hamulcowych (Centrala Bosch, Warszawa)
• Kurs z diagnostyki pojazdów samochodowych (Centrala Bosch, Warszawa
• Kurs rzeczoznawcy samochodowego w 2002 roku
• Kurs asertywności oraz wywierania wpływu

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Mechaniczny Energetyka i Lotnictwo, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

• Rajdy samochodowe
• Tuning samochodów
• Sport

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.