Marcin Kaźmierczyk

Video Game/E-commerce Professional
Londyn, zagranica

Doświadczenie zawodowe

Microsoft Polska sp. z o.o.
Xbox Live Category Specialist
Electronic Arts Polska Sp. z o.o.
Localisation Tester
Praca w polskim zespole odpowiedzialnym za lokalizacje gier w hiszpańskim oddziale Electronic Arts - European Shared Services. Nadzór nad głównym trybem online (FIFA Ultimate Team) na konsole next-gen (Xbox 360 i Playstation 3). Obowiązki:
• testowanie lokalizowanych produktów biorąc pod uwagę wymagania oraz cele ustalane przez studio z siedzibą w Vancouver;
• testy generalne produktów przed złożeniem projektu do European Certification Group, wymagające przystosowania lokalizacji do zaleceń Microsoft, Nintendo i Sony;
• praca w międzynarodowym zespole testerów na projektach z ograniczeniami czasowymi;
• wykorzystywanie programów do raportowania błędów (DevTrack, DevTest, Neighbourhood, B4Bug);
• tłumaczenie i lokalizacja gier oraz edycja treści otrzymanej od tłumaczy pracujących na zlecenie;
• główny projekt - lokalizacja gry FIFA 13 na 14 języków był największym projektem firmy dotyczącym lokalizacji.
Logo
Account Manager/Sales Executive
Creative Distribution
Praca jako międzynarodowy przedstawiciel firmy, będącej jednym z największych dystrybutorów gier na konsole i PC w Europie. Nadzór nad polskim rynkiem oraz klientami polskojęzycznymi z innych krajów. Obowiązki:
• obsługa hurtowni oraz sprzedawców detalicznych w regionie EMEA, Azji, Australii oraz Ameryce Północnej;
• nawiązywanie nowych kontaktów oraz badania rynku gier w celach rozwinięcia możliwości sprzedażowych;
• rozwój współpracy z obecnymi klientami - aktywna sprzedaż, tłumaczenia ustne oraz pisemne, tłumaczenie umów handlowych oraz dokumentów prawnych;
• planowanie sprzedaży - zarządzanie sprzedażą nowych produktów a także gier z tzw back-catalogue;
• sporządzanie strategii sprzedażowych i analiza wyników sprzedaży międzynarodowej;
• współpraca z międzynarodowym zespołem sprzedaży;
• autonomiczna negocjacja cen;
• uzyskiwanie planowanych wyników sprzedaży;
• obsługa klienta mająca na celu podwyższenie satysfakcji z usług firmy;
• nawiązywanie współpracy z innymi branżami - rozwój zakresu działań firmy;
• przyjmowanie zleceń oraz bezpośredni kontakt z klientami poprzez e-mail oraz telefon;
• obsługa system SAP (zlecenia oraz system księgowy).

Edukacja

Logo
MA Bilingual Translation, magisterskie
University of Westminster
Logo
Filologia angielska, licencjackie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości