Umiejętności
Zarządzanie klientami
akwicyzje
B2B
Building Customer Loyalty
Rozwój działalności
Zarządzanie relacjami bzinesowymi
Kreatywność
CRM
Analiza klientów
Marketing bezpośredni
Angielski
Highly Ambitious
Highly self-motivated
Komunikacja Marketingowa
Sprzedaż
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior Key Account Manager
Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi we wszystkich istotnych obszarach współpracy:
- realizacja planów operacyjnych
- planowanie i realizacja kampanii marketingu bezpośredniego i innych promocji oraz ich rozliczanie
- bieżąca analiza danych partnerów biznesowych
Rozwój portfolio partnerów biznesowych poprzez wsparcie całego procesu pozyskiwania nowych partnerów:
- przygotowanie analiz rynkowych
- przygotowywanie konceptów współpracy z partnerami promocyjnymi
- przygotowanie prezentacji akwizycyjnych
Współpraca i wsparcie zespołu w realizacji planów akwizycyjnych i bieżącą obsługą partnerów w celu maksymalizacji korzyść z partnerstw
- realizacja planów operacyjnych
- planowanie i realizacja kampanii marketingu bezpośredniego i innych promocji oraz ich rozliczanie
- bieżąca analiza danych partnerów biznesowych
Rozwój portfolio partnerów biznesowych poprzez wsparcie całego procesu pozyskiwania nowych partnerów:
- przygotowanie analiz rynkowych
- przygotowywanie konceptów współpracy z partnerami promocyjnymi
- przygotowanie prezentacji akwizycyjnych
Współpraca i wsparcie zespołu w realizacji planów akwizycyjnych i bieżącą obsługą partnerów w celu maksymalizacji korzyść z partnerstw
Intern
- Wsparcie Partner Menedżerów w obsłudze aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych
- Prowadzenie badań rynku oraz przygotowanie analiz branż i przedsiębiorstw w procesie planowania ekspansji Programu
- Przygotowanie modeli biznesowych i prezentacji
- Doradzanie Partnerom biznesowym w realizacji ich celów biznesowych
- Regularne monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników Programu w celu o optymalizacji jakości analiz
- Bieżąca współpraca z partnerami Programu, realizowanie projektów marketingowych i sprzedażowych
- Prowadzenie badań rynku oraz przygotowanie analiz branż i przedsiębiorstw w procesie planowania ekspansji Programu
- Przygotowanie modeli biznesowych i prezentacji
- Doradzanie Partnerom biznesowym w realizacji ich celów biznesowych
- Regularne monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników Programu w celu o optymalizacji jakości analiz
- Bieżąca współpraca z partnerami Programu, realizowanie projektów marketingowych i sprzedażowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.