Umiejętności
Baan ERP
Master Data
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Planning & Organizing Skills
New Product Development
sprzedaz prod. finansowych
Professional Customer Service
Programowanie VBA (moduł VBA Excel)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds technologii
Implementacja nowych wzorów. Przygotowywanie dokumentacji dla nowych struktur. Przygotowywanie i nadzór nad produkcjami testowymi. Weryfikacja specyfikacji surowców i współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia jakości dla nowych produktów. Tworzenie okresowych raportów produkcji testowych we współpracy z działem jakości i produkcji. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu.
Analityk sprzedaży
Tworzenie okresowych raportów sprzedaży, analiza i interpretacja głównych wskaźników KPI we współpracy z działem kontroli finansowej. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Przygotowywanie narzędzi wspomagających pracę działu Supply Chain. Wsparcie całego zespołu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV. Trener wewnętrzny. Co-leader projektów: „48h” mającego na celu przyspieszenie czasu potwierdzenia zapotrzebowania klienta oraz „OTIF” dostosowującego wewnętrzną interpretację wskaźnika do wymagań grupy. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Analityk sprzedaży
Tworzenie okresowych raportów sprzedaży, analiza i interpretacja głównych wskaźników KPI we współpracy z działem kontroli finansowej. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Przygotowywanie narzędzi wspomagających pracę działu Supply Chain. Wsparcie całego zespołu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV. Trener wewnętrzny. Wdrażanie narzędzia 5S w dziale obsługi klienta. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Specjalista ds. obsługi klienta
Analiza prognoz i zamówień klientów oraz ich implementacja do wewnętrznego systemu firmy. Nadzór nad terminowym wykonaniem zamówień. Informowanie klienta o statusie realizacji zleceń. Fakturowanie. Kontakt z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta. Obsługa reklamacji. Wsparcie całego działu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV (użytkownik kluczowy). Tworzenie okresowych raportów sprzedaży. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Administrator ds. zakupów
Zakupy nowych narzędzi potrzebnych w procesie produkcji oraz regeneracja używanych zgodnie z obowiązującą i zatwierdzoną ofertą dostawców. Analiza stanu magazynowego narzędzi i optymalizacja jego wykorzystania.
Asystent działu obsługi klienta
Wsparcie działu działu obsługi klienta w procesach związanych z przyjmowaniem zamówień, ich przetwarzaniem wewnątrz firmy, oraz nadzór nad terminowością wysyłek i sporządzanie zestawień sprzedaży. Wsparcie działu sprzedaży w procesach związanych z przygotowaniem zestawień sprzedaży w celu ich późniejszej analizy.
Asystent działu planowania produkcji
Tworzenie i optymalizacja planu produkcyjnego, w celu zwiększenia wydajności. Budowanie harmonogramu na podstawie zamówień wewnętrznych otrzymywanych z działu obsługi klienta oraz danych dotyczących dostępności surowców i narzędzi.
Asystent działu obsługi klienta
Przyjmowanie zamówień transportu klientów. Informowanie klientów o statusie realizacji zleceń.
Szkolenia i kursy
SPC. Statystyczna kontrola procesu
Praca w zespole / Logika konfliktu / Sztuka przekonywania
Kurs pierwszej pomocy
Obsługa klienta z elementami negocjacji handlowych
MS Access – Zbieranie i konsolidacja informacji
Negocjacje w relacjach międzykulturowych
Zarządzanie stresem. Trening kontroli emocji
Komunikacja z klientem z uwzględnieniem sytuacji trudnych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
Budowanie długofalowych relacji z klientami
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
HTML,PHP,SQL – podstawy
Praca w zespole / Logika konfliktu / Sztuka przekonywania
Kurs pierwszej pomocy
Obsługa klienta z elementami negocjacji handlowych
MS Access – Zbieranie i konsolidacja informacji
Negocjacje w relacjach międzykulturowych
Zarządzanie stresem. Trening kontroli emocji
Komunikacja z klientem z uwzględnieniem sytuacji trudnych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
Budowanie długofalowych relacji z klientami
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
HTML,PHP,SQL – podstawy
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Tworzywa sztuczne
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Produkcja
Technologia
Zainteresowania
Turystyka piesza, Turustyka rowerowa, Turystyka motocyklowa, Nurkowanie
Inne
Prawo jazdy - A; B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.