Marcin Karnowski

Technology Specialist
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Baan ERP Master Data Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Planning & Organizing Skills New Product Development sprzedaz prod. finansowych Professional Customer Service Programowanie VBA (moduł VBA Excel)

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Amcor Flexibles Reflex
Specjalista ds technologii
Implementacja nowych wzorów. Przygotowywanie dokumentacji dla nowych struktur. Przygotowywanie i nadzór nad produkcjami testowymi. Weryfikacja specyfikacji surowców i współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia jakości dla nowych produktów. Tworzenie okresowych raportów produkcji testowych we współpracy z działem jakości i produkcji. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu.
Amcor Flexibles Reflex
Analityk sprzedaży
Tworzenie okresowych raportów sprzedaży, analiza i interpretacja głównych wskaźników KPI we współpracy z działem kontroli finansowej. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Przygotowywanie narzędzi wspomagających pracę działu Supply Chain. Wsparcie całego zespołu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV. Trener wewnętrzny. Co-leader projektów: „48h” mającego na celu przyspieszenie czasu potwierdzenia zapotrzebowania klienta oraz „OTIF” dostosowującego wewnętrzną interpretację wskaźnika do wymagań grupy. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Amcor Flexibles Reflex
Specjalista ds. logistyki
Zamawianie transportu, przygotowywanie wyrobu gotowego do wysyłki, fakturowanie. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Amcor Flexibles Reflex
Analityk sprzedaży
Tworzenie okresowych raportów sprzedaży, analiza i interpretacja głównych wskaźników KPI we współpracy z działem kontroli finansowej. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Przygotowywanie narzędzi wspomagających pracę działu Supply Chain. Wsparcie całego zespołu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV. Trener wewnętrzny. Wdrażanie narzędzia 5S w dziale obsługi klienta. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Amcor Flexibles Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Analiza prognoz i zamówień klientów oraz ich implementacja do wewnętrznego systemu firmy. Nadzór nad terminowym wykonaniem zamówień. Informowanie klienta o statusie realizacji zleceń. Fakturowanie. Kontakt z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta. Obsługa reklamacji. Wsparcie całego działu obsługi klienta w zakresie obsługi systemu zintegrowanego BaaN IV (użytkownik kluczowy). Tworzenie okresowych raportów sprzedaży. Nadzór nad prawidłowością danych wprowadzanych do systemu. Konfigurowanie nowych produktów w systemie na podstawie danych otrzymanych od klienta i działu wsparcia technicznego sprzedaży.
Amcor Polska Sp.z o.o.
Administrator ds. zakupów
Zakupy nowych narzędzi potrzebnych w procesie produkcji oraz regeneracja używanych zgodnie z obowiązującą i zatwierdzoną ofertą dostawców. Analiza stanu magazynowego narzędzi i optymalizacja jego wykorzystania.
Amcor Polska Sp.z o.o.
Asystent działu obsługi klienta
Wsparcie działu działu obsługi klienta w procesach związanych z przyjmowaniem zamówień, ich przetwarzaniem wewnątrz firmy, oraz nadzór nad terminowością wysyłek i sporządzanie zestawień sprzedaży. Wsparcie działu sprzedaży w procesach związanych z przygotowaniem zestawień sprzedaży w celu ich późniejszej analizy.
Amcor Polska Sp.z o.o.
Asystent działu planowania produkcji
Tworzenie i optymalizacja planu produkcyjnego, w celu zwiększenia wydajności. Budowanie harmonogramu na podstawie zamówień wewnętrznych otrzymywanych z działu obsługi klienta oraz danych dotyczących dostępności surowców i narzędzi.
Spedpol Sp. z o.o.
Asystent działu obsługi klienta
Przyjmowanie zamówień transportu klientów. Informowanie klientów o statusie realizacji zleceń.
Logo
Młodszy Agent Ubezpieczeniowy
Norwich Union / Sampo Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Powszechne Towarzystwo Emerytalne
Sprzedaż bezpośrednia polis ubezpieczeniowych na życie, funduszy inwestycyjnych i otwartych funduszy emerytalnych.

Szkolenia i kursy

SPC. Statystyczna kontrola procesu

Praca w zespole / Logika konfliktu / Sztuka przekonywania

Kurs pierwszej pomocy

Obsługa klienta z elementami negocjacji handlowych

MS Access – Zbieranie i konsolidacja informacji

Negocjacje w relacjach międzykulturowych

Zarządzanie stresem. Trening kontroli emocji

Komunikacja z klientem z uwzględnieniem sytuacji trudnych

Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

Budowanie długofalowych relacji z klientami

Trudne sytuacje w obsłudze klienta

HTML,PHP,SQL – podstawy

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przesiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Badania i rozwój
Tworzywa sztuczne
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Produkcja
Technologia

Zainteresowania

Turystyka piesza, Turustyka rowerowa, Turystyka motocyklowa, Nurkowanie

Inne

Prawo jazdy - A; B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.