Doświadczenie zawodowe
Szef pionu rozwoju i marketingu
- przygotowywanie strategii i wprowadzanie nowych marek i produktów,
- kierowanie zespołami działu rozwoju produktów (R&D) oraz działu graficznego
- budowa strategii marketingowej oraz ich wdrażanie w ramach działań firmy
- opracowywanie koncepcji marketingowych (pozycjonowanie, nazwy, projekty opakowań, komunikacja, internet);
- planowanie i kontrola budżetu projektów oraz zyskowności wypracowywanych rozwiązań.
- realizacja projektów optymalizacji kosztowych
- kierowanie zespołami działu rozwoju produktów (R&D) oraz działu graficznego
- budowa strategii marketingowej oraz ich wdrażanie w ramach działań firmy
- opracowywanie koncepcji marketingowych (pozycjonowanie, nazwy, projekty opakowań, komunikacja, internet);
- planowanie i kontrola budżetu projektów oraz zyskowności wypracowywanych rozwiązań.
- realizacja projektów optymalizacji kosztowych
Kierownik działu R&D
- kierowanie zespołem działu rozwoju produktów (R&D),
- organizowanie i planowanie pracy działu oraz współpraca z pozostałymi działami firmy,
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami w kraju i na świecie,
- kreowanie i wdrażanie nowych produktów i ulepszenia w zakresie istniejących,
- przygotowywanie treści merytorycznej katalogów produktowych i ich planowe wprowadzanie do obiegu,
- kalkulacje kosztowe,
- organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem produktów
- organizowanie i planowanie pracy działu oraz współpraca z pozostałymi działami firmy,
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami w kraju i na świecie,
- kreowanie i wdrażanie nowych produktów i ulepszenia w zakresie istniejących,
- przygotowywanie treści merytorycznej katalogów produktowych i ich planowe wprowadzanie do obiegu,
- kalkulacje kosztowe,
- organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem produktów
Młodszy kierownik ds. projektów innowacyjnych
1. Zarządzanie projektami wprowadzenia na rynek innowacji produktowych:
a. ciemne piwo aromatyzowane w trzech wariantach smakowych
b. ciemne, karmelowe piwo bezalkoholowe;
c. bezalkoholowy napój na bazie słodu (nowa, nieistniejąca kategoria produktowa)
Odpowiedzialność:
a. Zarządzanie grupą projektową złożoną z przedstawicieli wewnętrznych działów firmy (produkcja, rozlew, sprzedaż, finanse, dział prawny itp.);
b. Opracowywanie koncepcji produktu:
- opracowywanie receptur,
- kontakt z dostawcami aromatów oraz składników,
- prowadzenie testów smaku (wewnętrznych oraz zewnętrznych),
- analizy kosztów i odpowiedzialność za P&L;
c. Opracowywanie koncepcji marketingowych (pozycjonowanie, nazwy, projekty opakowań, komunikacja ATL, BTL, internet);
d. Kontrola budżetu projektów oraz zyskowności wypracowywanych rozwiązań.
2. Realizacja projektów optymalizacji kosztowych:
3. Budowa alternatywnych kanałów dystrybucji (home delivery).
4. Udział w międzynarodowych grupach projektowych
5. Opracowanie oraz wdrożenie procesu wprowadzania innowacji produktowych
a. ciemne piwo aromatyzowane w trzech wariantach smakowych
b. ciemne, karmelowe piwo bezalkoholowe;
c. bezalkoholowy napój na bazie słodu (nowa, nieistniejąca kategoria produktowa)
Odpowiedzialność:
a. Zarządzanie grupą projektową złożoną z przedstawicieli wewnętrznych działów firmy (produkcja, rozlew, sprzedaż, finanse, dział prawny itp.);
b. Opracowywanie koncepcji produktu:
- opracowywanie receptur,
- kontakt z dostawcami aromatów oraz składników,
- prowadzenie testów smaku (wewnętrznych oraz zewnętrznych),
- analizy kosztów i odpowiedzialność za P&L;
c. Opracowywanie koncepcji marketingowych (pozycjonowanie, nazwy, projekty opakowań, komunikacja ATL, BTL, internet);
d. Kontrola budżetu projektów oraz zyskowności wypracowywanych rozwiązań.
2. Realizacja projektów optymalizacji kosztowych:
3. Budowa alternatywnych kanałów dystrybucji (home delivery).
4. Udział w międzynarodowych grupach projektowych
5. Opracowanie oraz wdrożenie procesu wprowadzania innowacji produktowych
Koordynator ds. rozwoju identyfikacji wizualnej marek
1. Rozwój i wdrażanie innowacji opakowaniowych:
- powoływanie i zarządzanie pracą grup projektowych złożonych z przedstawicieli wewnętrznych funkcji firmy oraz zagranicznych spółek SABMiller w ramach prowadzonych projektów;
- analiza trendów rynkowych, potrzeb konsumentów oraz zadań strategicznych marek pod kątem optymalizacji portfela opakowań oraz wprowadzania innowacji;
- wypracowywanie koncepcji i rozwiązań odpowiadających na zidentyfikowane potrzeby;
- tworzenie planów projektów oraz szczegółowych harmonogramów przebiegu prac;
- opracowywanie konstrukcji opakowań z uwzględnieniem specyfikacji technicznych i możliwości linii produkcyjnych;
- negocjowanie warunków współpracy i wybór dostawców usług i materiałów;
- przygotowywanie grafiki opakowań we współpracy z agencjami brand design.
2. Prowadzenie projektów rebrandingowych oraz redesignów marek KP.
3. Przygotowywanie opakowań dla subwariantów marek.
4. Projektowanie komunikacji marketingowej i promocyjnej na opakowaniach.
5. Projektowanie systemów brand identity.
- powoływanie i zarządzanie pracą grup projektowych złożonych z przedstawicieli wewnętrznych funkcji firmy oraz zagranicznych spółek SABMiller w ramach prowadzonych projektów;
- analiza trendów rynkowych, potrzeb konsumentów oraz zadań strategicznych marek pod kątem optymalizacji portfela opakowań oraz wprowadzania innowacji;
- wypracowywanie koncepcji i rozwiązań odpowiadających na zidentyfikowane potrzeby;
- tworzenie planów projektów oraz szczegółowych harmonogramów przebiegu prac;
- opracowywanie konstrukcji opakowań z uwzględnieniem specyfikacji technicznych i możliwości linii produkcyjnych;
- negocjowanie warunków współpracy i wybór dostawców usług i materiałów;
- przygotowywanie grafiki opakowań we współpracy z agencjami brand design.
2. Prowadzenie projektów rebrandingowych oraz redesignów marek KP.
3. Przygotowywanie opakowań dla subwariantów marek.
4. Projektowanie komunikacji marketingowej i promocyjnej na opakowaniach.
5. Projektowanie systemów brand identity.
Koordynator ds. innowacji marketingowych/ ds nowych produktów
Wprowadzenie na rynek marek Żubr, Dog In The Fog oraz Peroni:
- Rozwój podstaw strategicznych marek:
- identyfikacja potrzeb oraz tworzenie konceptów marketingowych,
- wypracowanie pozycjonowania,
- projektowanie opakowań,
- ustalanie polityki cenowej,
- przygotowanie szczegółowych planów wprowadzenia marek na rynek:
- Opracowanie planów launchu oraz planów rocznych z uwzględnieniem docelowych kanałów sprzedaży,
- opracowanie planów komunikacji,
- współpraca z agencjami strategicznymi i reklamowymi (przygotowanie reklam TV, outdooru, materiałów POS itp.),
- wypracowywanie planów aktywacji w handlu,
- zarządzanie budżetem,
- negocjacje warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Rozwój podstaw strategicznych marek:
- identyfikacja potrzeb oraz tworzenie konceptów marketingowych,
- wypracowanie pozycjonowania,
- projektowanie opakowań,
- ustalanie polityki cenowej,
- przygotowanie szczegółowych planów wprowadzenia marek na rynek:
- Opracowanie planów launchu oraz planów rocznych z uwzględnieniem docelowych kanałów sprzedaży,
- opracowanie planów komunikacji,
- współpraca z agencjami strategicznymi i reklamowymi (przygotowanie reklam TV, outdooru, materiałów POS itp.),
- wypracowywanie planów aktywacji w handlu,
- zarządzanie budżetem,
- negocjacje warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
podróże i fotografia (www.migawki.org)
grafika
squash
snowboard
grafika
squash
snowboard
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Areopag myśli
Forum dla ludzi, którzy poszukują prawdy i chcą podyskutować ubogacając w ten sposób siebie i innych. Miejsce spotkania wierzących i niewierzących by wspólnie zrozumieć to, co tru
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!