Marcin Kania

specjalista ds rozliczeń, Toyota Bank Polska

Umiejętności

Microsoft Excel Praca w zespole skuteczność w działniu Orientacja na klienta Karty płatnicze

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystent/Kontroler do spraw finansowych
GL Pharma GMBH
- kontrola, analiza i przygotowywanie rozliczeń finansowych Firmy,
- przygotowywanie raportów i analiz finansowych Firmy,
- monitorowanie płynności finansowej Firmy,
- przygotowywanie budżetu dla Firmy.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Zespołu, Starszy Analityk Projektu
- współpraca z Departamentem Technologii w ramach projektów Banku,
- koordynowanie tworzenia scenariuszy testowych w projektach Banku,
- kontrola przebiegu prac Departamentu Technologii związanych z naprawą zgłoszonych defektów,
- prowadzenie i raportowanie wyników testów do komórki regionalnej Banku,
- kontrola dokumentacji testowej otrzymanej od Zespołów Projektowych,
- kierowanie zespołem obsługującym karty korporacyjne i detaliczne,
- kontrola procesów reklamacyjnych typu chargeback zgodnie z SLA podpisanym z Vendorem,
- kontrola procesów reklamacyjnych typu chargeback zgodnie z KPI ustalonym przez Bank,
- szkolenia pracowników, rekrutacja personelu oraz ocena okresowa,
- współpraca z MasterCard i VISA przy wdrażaniu nowych produktów do oferty Banku,
- inicjowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie kart płatniczych,
- prowadzenie i raportowanie testów nowych funkcjonalności,
Toyota Bank Polska
specjalista ds rozliczeń
- rozliczanie transakcji kartowych,
- współpraca we wdrożeniu oferty produktów kartowych banku,
- opracowywanie i modyfikowanie procesów kartowych w banku,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie procesów kartowych (VISA, First Data),
- parametryzacja systemu do obsługi rozliczeń transakcji kartowych (Def. 3000) we współpracy z Asseco Poland,
- współpraca z Działem IT w ramach projektu utworzenia systemu do rozliczeń transakcji kartowych,
- udział w testach parametryzacyjnych i tworzenie scenariuszy testowych,
- koordynacja wdrożenia systemu do obsługi płatności masowych dla Toyota Leasing,
- obsługa reklamacji kartowych typu chargeback we współpracy z First Data,
- współpraca z MasterCard i VISA w zakresie tematyki chargeback,
- współpraca z Działem Treasury przy rozliczaniu produktów depozytowych Banku,
- obsługa reklamacji płatności wychodzących oraz przychodzących
Logo
Specjalista Bankowy, Naczelnik Wydziału
Kredy Bank S.A.
- kierowanie zespołem rozliczeń kart płatniczych,
- kontrola rozliczeń transakcji kartowych i bankomatowych,
- obsługa reklamacji transakcji Klientów Banku dokonanych w bankomatach sieci Banku,
- obsługa reklamacji różnic bankomatowych w bankomatach sieci Banku,
- analiza niestandardowych zdarzeń w procesach kartowych,
- opracowywanie i modyfikowanie procedur obsługi klienta w zakresie działalności.
kartowej banku

Edukacja

Logo
Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i