Marcin Kacprzyk

Marcin Kacprzyk

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unia International
Kierownik Działu Handlowego
•Zarządzanie pracą działu handlowego
•Motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu
•Ustalanie celów sprzedażowych i kontrola ich realizacji
•Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników działu handlowego
•Koordynacja i przygotowywanie kluczowych ofert handlowych
•Negocjacje warunków handlowych z Klientami w Polsce i za granicą.
•Koordynowanie exportu oraz tworzenie ofert na rynki zagraniczne.
Unia  sp. z o.o. l
Key Account Manager
•Zarządzanie relacjami i obsługa stałych Klientów Firmy
•Budowanie relacji z nowymi Klientami
•Aktywne współuczestnictwo w realizacji polityki sprzedażowej firmy
•Realizacja założonych planów sprzedaży
•Koordynacja i przygotowywanie ofert handlowych
•Negocjacje warunków handlowych z Klientami w Polsce i za granicą.
•Koordynowanie exportu oraz tworzenie ofert na rynki zagraniczne.
ASBIS PL Sp. z o.o.
Specjalista ds. handlowych
•Budowanie relacji z klientami
•Przygotowanie ofert sprzedaży
•Koordynacja długoterminowych zamówień
•Negocjacje warunków sprzedaży
•Wdrażanie nowych rozwiązań CRM
•Współpraca z działem marketingu w zakresie działań promocyjnych
•Udział w konferencjach organizowanych dla klientów
•Udział w szkoleniach produktowych
•Wdrażanie w obowiązki nowo zatrudnionych handlowców
Tech Data Polska
Przedstawiciel Handlowy
•Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
•Negocjacje i przygotowywanie ofert sprzedaży
•Koordynacja oraz weryfikacja realizacji zamówień
•Współpraca z działem zakupu i reklamacji
•Współpraca z Produkt Managerem w zakresie organizowanej promocji produktów
•Analizy raportów sprzedaży, monitoring rynku IT i konkurencji
Tech Data Polska
Sales Analyses Assistant
•Ocena wiarygodności nowo pozyskanych klientów
•Monitorowanie działań konkurencji
•Monitorowanie trendów rynkowych
•Tworzenie bazy danych partnerów biznesowych
•Tworzenie innych analiz wspierających pracę Działu Sprzedaży
•Wsparcie przy realizowanych badaniach rynkowych

Szkolenia i kursy

2009-Szkolenie prowadzone przez Achive Global – „Sprzedaż w warunkach ostrej konkurencji”
2008-Szkolenie prowadzone przez Achive Global – „Sprzedaż przez obsługę”
2008-Szkolenie z systemu SAP
2008-2011-Regularne szkolenia produktowe

Edukacja

Logo
zarządzanie, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Inne

-wiedza na temat bieżących rozwiązań technologicznych w branży IT
-znajomość procedur zamówień publicznych
-łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
-obsługa komputera w środowisku Windows i Linux
-znajomość systemu SAP
-prawo jazdy Kategorii B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.