Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny
Doublet-Polflag Sp. z o. o.
W ramach pracy pozyskiwałem klientów i tworzyłem sieci sprzedaży. Głównymi odbiorcami są agencje reklamowe, instytucje państwowe, firmy budowlane oraz firmy korporacyjne. Głównym rejon działania to województwo mazowieckie i łódzkie oraz województwa regionu północno-wschodniego. Cechą charakterystyczną dla mojej pracy w firmie Doublet była konieczność docierania i nawiązywania kontaktów z osobami decyzyjnymi, czyli z prezesami, dyrektorami czy właścicielami.
Również odpowiedałem za pełną obsługę klientów od sprzedaży do utrzymania stałych relacji np nawiązując stałą współpracę w zakresie branding'u produktami firmy Doublet.
Również odpowiedałem za pełną obsługę klientów od sprzedaży do utrzymania stałych relacji np nawiązując stałą współpracę w zakresie branding'u produktami firmy Doublet.
Przedstawiciel Regionalny
Pełniłem funkcję Przedstawiciela Handlowego na region Mazowiecki i Łódzki. Utrzymywałem kontakty z klientami instytucjonalnymi (inwestorzy, wykonawcy, architekci) jak i indywidualnymi. Przygotowanie ofert (około 300 rocznie) oraz 30 projektów niestandardowej stolarki drzwiowej i okiennej. Wszystkich klientów pozyskałem po przez tworzenie własnej sieć kontaktów.
Głowny specjalista ds. Handlowych
Do moich obowiązków w firmie Sykomat Sp. z o.o. należało koordynacja pracy 8 Filii firmy (ok. 50 pracowników), współpracowałem z 270 autoryzowanymi punktami sprzedaży (APS), budowałem i utrzymywałem kontakty z klientami instytucjonalnymi, ale przede wszystkim z architektami. Czynnie uczestniczyłem przy pracach wdrożeniowych systemu ISO – opisywałem stanowiska handlowców oraz magazynierów i określałem zasady współpracy z APS.
Miałem udział w konsultacjach przy tworzeniu kosztorysów inwestycji.
Miałem udział w konsultacjach przy tworzeniu kosztorysów inwestycji.
Kierownik Salonu w C.H. Janki
Do głównych obowiązku poza zarządzanie 4 osobowym zespołem należała do mnie koordynacja sprzedaży, utrzymywanie odpowiednich relacji z dostawcami i producentami takimi ja Interdoor, Porta KMI, Witex, Alsafloor, Quick Step, Barlinek czy BalticWood. Ponad to dbałem o wygląd salonu, organizowałem szkolenia produktowe u producentów, rozstrzygałem reklamacje.
Rovita S.A. / OSP Sp. z o. o. / Credit Suisse Life & Pensions
Własna działalność gospodarcza
Prowadząc własną działalność gospodarczą pośredniczyłem w działaniach handlowych i marchandisingowych na terenie województwa Mazowieckiego. Zatrudniałem i zarządzałem marchandiserami. W imieniu swoich klientów współpracowałem z Kluczowymi Klientami, supermarketami, hurtowniami oraz sklepami detalicznymi, monitorowałem działania konkurencji w zakresie marchandisingu i sprzedaży. Pozyskiwałem jak i utrzymywałem relacje z nowymi klientami oraz również prowadziłem windykacja należności.
Kierownik Stacji Paliw
Krótko po rozpoczęciu pracy zawodowej (od 01.09.1998) zostałem kierownikiem stacji paliw. W ramach pracy odpowiadałem za zarządzanie zespołem (15 – 45 pracowników), rekrutację, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowo przyjętych pracowników z zasad obsługi klienta, pracy na kasie fiskalnej oraz marchandisingu. Uczestniczyłem i przygotowywałem otwarcie trzech stacji koncernu BP Amoco. Pracując na Stacji BP dwukrotnie otrzymałem super-premię za osiągnięcia w sferze sprzedaży i standardów BP.
Szkolenia i kursy
2013 – Budowanie Kultury Coachingowej w Organizacji (Grupa SET Sp. zo.o.)
2011 – Pozyskiwanie Klientów i Rozwój Sprzedaży - Negocjacje Wielopoziomowe, Motywy i Kryteria Klientów, Mindmapping (Lauren Peso)
2008 - Mnemotechniki, Zarządzanie stresem, Asertywność, Zarządzanie sobą w czasie, Negocjacje, Komunikacja i Perswazja (Infor S.A.)
2002 - Systematyczne Umiejętności Sprzedaży - zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Finansów na pośrednictwo ubezpieczeniowe (Ministerstwo Finansów)
1998-2000 - Zarządzanie Finansami, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie Zespołem, Obsługa Klienta, Zasady Merchandisingu, Obsługa Systemu RAP, Karty Kredytowe, Obsługa Bistro + Mała Gastronomi(BP Poland Sp. zo.o.)
2011 – Pozyskiwanie Klientów i Rozwój Sprzedaży - Negocjacje Wielopoziomowe, Motywy i Kryteria Klientów, Mindmapping (Lauren Peso)
2008 - Mnemotechniki, Zarządzanie stresem, Asertywność, Zarządzanie sobą w czasie, Negocjacje, Komunikacja i Perswazja (Infor S.A.)
2002 - Systematyczne Umiejętności Sprzedaży - zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Finansów na pośrednictwo ubezpieczeniowe (Ministerstwo Finansów)
1998-2000 - Zarządzanie Finansami, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie Zespołem, Obsługa Klienta, Zasady Merchandisingu, Obsługa Systemu RAP, Karty Kredytowe, Obsługa Bistro + Mała Gastronomi(BP Poland Sp. zo.o.)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Prawo jazdy - kategoria B (od 1998)
Wiedza z zakresu IT: Środowisko Windows - VBA, Visual Studio, SQL, Access, Excel, Word, Power Point, Outlook oraz Lotus Notes, systemy ERP, CDN OPTIMA, system fiskalny RAP
W ramach pracy dyplomowej tworzę bazę powiązań relacyjnych z wykorzystaniem kodu VBA, SQL, Visual Studio. Praca ma charakter użytkowy i tworzona jest pod potrzeby rzeczywistej firmy.
Niepalący
Wiedza z zakresu IT: Środowisko Windows - VBA, Visual Studio, SQL, Access, Excel, Word, Power Point, Outlook oraz Lotus Notes, systemy ERP, CDN OPTIMA, system fiskalny RAP
W ramach pracy dyplomowej tworzę bazę powiązań relacyjnych z wykorzystaniem kodu VBA, SQL, Visual Studio. Praca ma charakter użytkowy i tworzona jest pod potrzeby rzeczywistej firmy.
Niepalący
Grupy
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny